Elokuisten elohiirten kokoontuminen lapsimessuilla

Minulle ei päivän ole väliä eikä ajankaan suuremmin. Lauantaina siellä taitaa olla hieman ruuhkaa, mutta taas perjantaina töissä käyvät ja perheelliset ei ehkä pääse paikalle.

No ajasta sen verran, että mieluiten ehkä hieman ennen puoltapäivää. Juna kun tulee varmaan 10-12 maissa.
 
Mulle käy päivistä mikä vaan. Perjantai olisi mulle paras koska niinkuin Raitis sanoi lauantai on varmaan aika tungosta. Perjantaisin siellä taitaa olla parhaiten tarjoustuotteita jos niitä haluaa metsästää mutta mikä vaan käy.
 
No nyt minäkin tän huomasin :) Ei ole päivällä väliä. Luultavasti joudun kuitenkin ottamaan tyttären mukaan. Olikos joku muukin ottamassa lapsia mukaan?
Meille paras aika olis aamulla esim. klo 10 aikaan tai miksei 11, tai sitten iltapäivällä neljän aikaan, niin tytsy saa päikkärinsä nukuttua. Mutta ihan miten sovitaan, kyllä me joustetaan :) Ja voidaanhan me mennä sinne aamusta ja hengailla siellä ensin kahdestaan ja sit tavataan teitä muita kun tuutte. Vai koskas ne edes alkaa siellä? En kattonu...
 
Vähän vaikuttas, että paras ois noin 10-12 aikaan, oisko sit toi perjantai? Mulle on ihan sama, ei oo lapsia vielä, nii ei tarvii niitten mukaan mennä. :) Ootellaanko kuitenkin vielä vähän aikaa, jotta kaikki mukaan haluavat pääsee tähän pinoon mukaan, ennen ku lyödään mitään lukkoon?
 
Me voitaisiin ehkä kans olla tulossa, oli Plussa-kortin naperokerhossa ihan hyvä tarjous hotellimajoituksesta ja messulipuista. Meille sopisi parhaiten lauantai, kellonajalla ei niin väliä. Ja poika olisi siis tulossa mukaan, ukkokulta samoin. :)
 
Heips..Itse olen näillä näkymin tulossa vasta lauantaina messuille, joten silloin kävis parhaiten. Ajalla ei kyllä ole väliä. Se aamupäivä on ihan hyvä ajankohta. Toivottavasti löydtään päivä joka sopii mahdollisimman monelle :)
 
Nyt vasta bongasin tämän!

Mutta voisin yrittää tulla myös! Mulle ei ajankohdalla eikä päivällä väliä. Mikä suurimmalle osalle parahaiten sopii. Onko ok jos raahaan kaverin mukaan? Yksikseen kun en varman jaksa messuille lähteä ja ukko tuskin innostuu : /
 
Väliaikatilastoa:

Perjantaille: Raitapaitainen, Päksäkkä
Lauantaille: lyyli*, Kuuttis
Sunnuntaille: Raitapaitainen

"Ihan sama": piianappula, hemari, miikulainen89, (Päksäkkä), ulleli83

Oisko ihan hassu idea pitää kaks kokoontumista, toinen perjantaina ja toinen lauantaina? :confused: Nii ja ainakin mun puolesta saa tuoda lapset, miehen tai kaverin. :)


u & Kallo 15+6

Edit-----

Nii ja varmaan tarvii kohtapuoleen lyödä päiviä lukkoon, ainakin meillä tarttis ilmotella töihin jo pikkuhijaa vapaatoiveita..?
 
Viimeksi muokattu:
Mä olen mietiskellyt että mitä jos kokoonnuttaisiin jossain muualla kuin tuolla lapsimessuilla niin saataisiin istuttua alas ja juteltua. Siellä kun on kahvilassakin niin kauhea ryysis ja meteliä kuitenkin riittää. Mutta lapsimessutkin käy. :)
 
Komppaan päksäkän ehdotusta! Ja tällä hetkellä ukko lähtee sitten kuitenkin mukaan niin tiedän, että hän tuskin on innostunut tapaamaan laumaa odottavia äitejä :LOL: Veikkaan, että lähinnä tuntisi olonsa vaivaantuneeksi. :)
 
Jos tehdään kaksi kokoontumista, toinen Lapsimessuilla ja toinen jossain muualla?

Oisko sitten joku muu paikkakunta parempi tuolle toiselle kokoontumiselle? Ja ennen vai jälkeen Lapsimessujen?
Niin moni sanoi olevansa "susirajalta", että pääkaupunkiseutu ei taida olla järkevin paikka.

Kanta-Hämeestä oli kans aika moni. Mietin, että miten Lahti tai Jyväskylä?
 
Päksäkän idea on myös hyvä. Olisi kivempaa saada rauhassa jutella niin että kuulee toisen puheen ilman pinnistelyjä :) Toki kyllä lapsimessuillekin olen varmaan kuitenkin menossa. Edelleenkin mulle käikki käy :) Ihan hirveän kauas en ehkä pysty lähtemään, kun pitää tuo tyttö ottaa mukaan ja autoa ei ole käytössä. Tietty jos joku pk-seutulainen lähtee autolla niin kimppakyyti on aina kiva :)
 
Mä oon joka tapauksessa menossa lapsimessuille, joten siellä passaa mulle treffata.
Treffit pk-seudulla onnistuvat mun puolesta, mutta en kyllä pidemmälle valitettavasti uskalla luvata lähteä. En pidä itse pitkistä ajomatkoista ratin takana, ja vaatis sitten yöpymisreissun jotta selviytyisin matkasta kotiinpäin esikoisen kanssa, kun hänet joutuisin kuitenkin mukaan ottamaan.
 
Huomasin vasta nyt että elokuiset ovat kokoontumassa Lapsimessuilla. Itsekin olen aikeissa messuille tulla ja parhaiten sopisi perjantai päivä. Olisi mukavaa tavata teitä muita odottajia ja vaihtaa kuulumisia ja ajatuksia. Itselläni on nyt kasassa viikkoja 17+1 ja laskettuaika siis 23.8.2011.
Jään kuulolle missä ja milloin tapaaminen järjestyy.
 
Minä pääsisin perjantaina, mutten yksin viitsi vaivautua tungokseen joten mukaan tulee 5-vee muksu myös. Toivottavasti muillakin on lapsia mukana niin saavat ehkä keskenään ajan kulumaan mukavammin kun mammat keskittyvät omiin juttuihin :)
 
Se perjantai sopii meillekin. Mulla on myös kaveri mukana, mut hän varmaan menee poikansa kanssa katsomaan poliisiautot ym meidän tapaamisen aikana.

Ehdotin jo tuolla ketjussakin, että nähtäis siellä leikkipisteellä, sopisko se muille?
Ajaksi ehdotin klo 11, onko se hyvä vai huono?
 

Yhteistyössä