Nuvaringin käytön lopetus

Nyt olisi kysyttävää Nuvaringin käyttäjille. Asiasta olen keskustellut jo lääkärin kanssa, mutta haluan kuulla muiden ajatuksia ja kokemuksia.

Käytin Nuvaringiä nelisen vuotta. Halusin lopettaa hormonivalmisteen käytön, sillä oli sellainen fiilis. Toiseksi viimeisen renkaan kanssa kävi niin, että rengas oli ollut paikallaan vasta kaksi viikkoa ja otin sen huolimattomuuttani pois. Rengas kerkesi olla poissa n. vuorokauden, kunnes tajusin mokani, ja laitoin uuden renkaan tilalle, jonka annoin normaalisti olla kolme viikkoa paikallaan.

Tyhjennysvuoto tuli normaalisti, ja tyhjennysvuoto loppui n.kuukausi sitten. Sen jälkeen mulla kuitenkin alkoi todella nopeasti kaikenlaista oireilua: närästää, etoo, mahaa turvottaa toden teolla ja suolistossa "kiertää". Jos puristan rintoja, niin niistä tulee vaaleaa nestettä. Rinnat kipuilee, ja tulee ihan kauheita kuumia aaltoja. Ekat luomut kuukautiset mulla alkoi nyt neljä päivää sitten, ja ovat ihan normaalit(ei niukat, ei äärettömän runsaat).

Raskaustestejä olen tehnyt kaksi, ja verikoekin näytti negaa. Onko kellään kokemusta, että voisiko silti olla raskaana?

Ja minkälaisia oireita teillä on tullut nuvaringin käytön lopettamisesta?
 

Yhteistyössä