Aloitan roskaruokalakon, lähteekö muita mukaan?

Niistähän kerkee sitten inttää ku joku on niitä erehtynyt syömään :)
Joo ja ruuista sitten kans vois laittaa kuvia tähän ketjuun, siis niistä ruuista mitä on ite on syönyt.
Nettikuvat jyrkästi kielletty.

Mikä lasketaan terveelliseksi ja mikä epäterveelliseksi einekseksi?

Onko esim. juustotäytteisen jauhelihapihvit terveellisiä? Meneekö kananugetit epäterveellisiin? PInaattiletut lasken terveellisiksi. Entä kalapuikot tai perunamuusi jauheesta tehtynä?
 
Roskaruoka on sitä mitä katukeittiössä on. Sitten myös kaikki burgerit, mäkkärit, heset on roskaa myyviä. Kauppojen eineshyllyssä ei ole roskaruokaa. Cocista ja muuta voi juoda kunhan on lightia. Näin yksinkertaista se.
Olen mukana näillä säännöillä.
 
vierailija
Roskaruoka on sitä mitä katukeittiössä on. Sitten myös kaikki burgerit, mäkkärit, heset on roskaa myyviä. Kauppojen eineshyllyssä ei ole roskaruokaa. Cocista ja muuta voi juoda kunhan on lightia. Näin yksinkertaista se.
Olen mukana näillä säännöillä.
Kylläpäs on! Samoja pitsoja ja hamppareita siellä myydään, lihapiirakoita ja ties mitä moskaa. Automaattisesti valmisruoka ei tietenkään aina ole sontaa, pitää osata lukea tuoteselosteita.
 
Mulle käy pidättäytyminen roskaruoka möttösistä. käikkihan tietää mitä roskaruoka on ja erillisiä sääntöjä ei tarvita.
Muuten. Light-juomat eivät ole roskaa. Niissä ei ole sokrua, ei hiilareta ja kaloreita nolla. Ne makeutusaineet voi olla monen mielestä roskaa, mutta ei minun. Tällee.
 
Roskaruoka on sitä mitä katukeittiössä on. Sitten myös kaikki burgerit, mäkkärit, heset on roskaa myyviä. Kauppojen eineshyllyssä ei ole roskaruokaa. Cocista ja muuta voi juoda kunhan on lightia. Näin yksinkertaista se.
Olen mukana näillä säännöillä.
Joo, kauppojen eineshyllyn ruuat ei ole roskaruokia. Tiedättekö mistä se sana edes tulee? Siitä, kun esim. mäkkärissä tulee ihan julmettu määrä roskaa yhden aterian sivussa. On käärepaperia, on pahvikoteloa, on juomamukit, pillit, pakkausmuovia jne.

Voin alkaa höttöruokalakkoon. TOsin, mulla on muutenkin kohtuu hallussa tämä paketti. Tosin, sorrun edelleen välillä siihen höttöruokaan. :unsure:
 

Yhteistyössä