Elovauvat 2016

Moi! Täällä pari positiivista testiä tehnyt onnellinen odottaja ja laskettu aika olisi 5.8. Löytyykö täältä muita plussanneita joilla LA olisi elokuussa? :) Itse olen 27v ja meillä on miehen kanssa jo yksi kohta 9kk vanha poika. Ikäeroa lapsille tulee siis vain 1v5kk mutta kai me siitä selvitään!
 
Hei! Mä kans tein eilen plussatestin ja ajattelin tehdä vielä varmuuden vuoksi huomenna toisen :) Imetän vielä 1 v 4 kk ikäistä esikoistani eikä menkkoja ole näkynyt, mutta vahvojen oireiden perusteella oletan oviksen olleen 13.11. tai päivä tai pari sen jälkeen. Mullakin LA ois siis 5.8. tai pari päivää sen jälkeen, katsotaan mitä mieltä neuvolassa ollaan asiasta :) Oon 25-vuotias.
 
Heippa, täällä 31v kolmen lapsen äiti ja nelosen laskettu aika olisi 1.8. Plussatestin tein viime sunnuntaina. Lapset ovat ennestään 11v 9v ja 5v. Miehellä on kaksi lasta 10v ja 7v joten tämä on ensimmäinen yhteinen jos kaikki menee hyvin.
 
Itsekkin olen hieman varoen mukana vaikka kolme clearbluen- testiä olen tehnyt. Kaksi normaalia ja yksi digitaalinen, kaikki tosin ovat näyttäneet plussaa, mutta silti mietityttää että voiko sitteenkään olla (n)
Ja en oikein osaa olla rennosti vielä tästä asiasta ja iloita täysin, sillä pelkään todella paljon keskenmenoa, kuullut meinaan hirveästi juttua siitä että, kun pillerit ovat lopettaneet ja ensimmäisestä tärpännyt niin on keskenmeno tullut...
 
Mulla myös toistaiseksi ainoa oire on menkkamainen jomotus. Sama juttu esikoisesta, se oli eka oire päivää ennen oletettua menkkojen alkamista ja muita oireita alkoi testin tekemisen jälkeen tulla melkein oire/päivä :) jos nyt mennään samassa tahdissa niin viikonloppuna alkaa pissattaa ja palella!
 
Moikka, täällä kans ois la 2.8, lauantaina ensimmäinen pc plus saatu, ja tällä hetkellä tehnyt 6 positiivista pc testiä ja yhden clearblue digin niin kai se on uskottava että vauvaa odotellaan :) Ensimmäinen varhaisultra ois 14.12 ja eka neuvola 22.12. Ikää tosiaan on vasta 18, seurustellut 4 vuotta ja 1,5 vuotta avoliitossa:)

Raskausoireista sen verran että tissit todella kipiät ja on turvonnu kaksinkertaiseksi, tuntuu tosi raskaalta (mutta mies tykkää:D) jatkuva pissihätä, jotkut hajut etoo, ja kaikista suurin oire on kyllä väsymys, ihan sama kuinka kauan nukun, koska silti väsyttää koko ajan, useimpina iltoina olen kahdeksan aikaa nukahtanut, vaikak normaalisti olen mennyt nukkumaan 23-01
 
Moikka, täällä kans ois la 2.8, lauantaina ensimmäinen pc plus saatu, ja tällä hetkellä tehnyt 6 positiivista pc testiä ja yhden clearblue digin niin kai se on uskottava että vauvaa odotellaan :) Ensimmäinen varhaisultra ois 14.12 ja eka neuvola 22.12. Ikää tosiaan on vasta 18, seurustellut 4 vuotta ja 1,5 vuotta avoliitossa:)

Raskausoireista sen verran että tissit todella kipiät ja on turvonnu kaksinkertaiseksi, tuntuu tosi raskaalta (mutta mies tykkää:D) jatkuva pissihätä, jotkut hajut etoo, ja kaikista suurin oire on kyllä väsymys, ihan sama kuinka kauan nukun, koska silti väsyttää koko ajan, useimpina iltoina olen kahdeksan aikaa nukahtanut, vaikak normaalisti olen mennyt nukkumaan 23-01
Mahtavaa en oo siis ainoa nuorempi tuleva äiti :D Itse olen lapsen synnyttyä vasta 17 ja puoli vuotta. Itsekkin olen ollut todella väsynyt vaikka kuinka pitkät yöunet ja päikkärit nukun. Mistä päin oot?
Mulla on eka neuvola 10.12. Miten sinne varhaisultraan saa ajan, voiko terveydenhoitajalta kysyä?
 
Sanotaanko näin että oon täältä etelä-suomesta ;) Varhaisultraan pääsee ilmaiseksi jos on joku aihe siihen, esimerkiksi useat keskenmenot/sairaus ynm. Pitää itse varata aika yksityiselle klinikalle ja lysti kustansaa klinikasta riippuen 100-250€ :p
 
Meillä olisi myös tarkoitus käydä varhaisultrassa ennen joulua, sitä ei taida yleensä saada neuvolan kautta, vaan yksityisellä puolella. Korjatkaa jos olen ymmärtänyt väärin

Täällä raskausoireina väsymys, vatsan turvotus, ajoittain lievää huonovointisuutta ja vatsan jomottelua, tuntuu olevan samanlaiset oireet kuin esikoisesta.
 

Yhteistyössä