* Heinäkuiset 2016 *

Hyvää huomenta! Huomasin ettei heinäkuulle ole vielä luotu omaa ketjua, tässä se nyt on! :)

Iik! Olen itsekkin vielä ihan sekaisin, mutta plussa pärähti tikkuun! Olen 23-vuotias, minulla on ennestään jo kaksi lasta 3v10kk ja 1v11kk, eli käytännössä 4 ja 2 vuotiaat.

Tämä raskaus tärppäsi heti Yk1, mikä oli miehelleni ja minulle aika shokki! Edellistä yritimme vuoden ennenkuin tärppäsi. Olin jotenkin varautunut että tässä menee vielä kauan :) Itse alan olemaan jo sujut asian kanssa, mutta mies pitää vielä saada tajuamaan kuinka hienoa asia tämä on <3 :) Laskettu aika meillä on ihan kesäkuun lopussa ja kun edelliset lapset ovat menneet sen 2 viikkoa yli päätin suosista liittyä heinäkuisiin <3

TERVETULOA KAIKKI UUDET <3 Tarrasukkia matkaan! :)
 
Heippa!
Jännitinkin jo hieman, että mahtaako täällä olla jo heinäkuisille ketjua, kun tosiaan hurjan alussa mennään ja osa ei varmasti ole edes tehnyt vielä testiä. :)

Täällä pärähti myös plussa tikkuun eilen, ja nyt on hyvin pelonsekaiset tunteen. Takana on 3- vuotta yritystä ja viimeisin keskenmeno pelottelee takaraivossa.
En varmaan olisi edes tehnyt raskaustestiä vielä, mutta koiramme alkoi taas käyttäytyä oudosti, eikä päästänyt edes vessaan yksi. Edellisessä raskaudessa oli sama homma. :D

Ennestään löytyy yksi lapsi. Ikää poitsulla on nyt aikalailla 3v2kk.

Tarrasukkia matkaan myös sinne!
 
Viimeksi muokattu:
Kivaa että ryhmä jo pystyssä!

Minulla olisi la 03/07 joten alussahan tässä vielä mennään. Mutta jee! Onnea meille!

Minullakin 2 lasta jo, niinkin isot kuin 11 ja 6 vuotiaat. En muista oikein mitään niistä raskauksista kun tuntuvat olevan kovin kaukana! Joten jännittävää on!

Kiva saada jutella teille, kenellekään muulle ei olla vielä kertomassa hetkeen.
 
Mekin kerrotaan ainakin toiselle puolelle sukua vasta jouluna. Harmi vaan että on suvun yhteinen iso ruokailu pari pvää ennen joulua ja jäänhän jo siellä kiinni kun en ota viiniä jota varmasti on tarjolla, olisi ollut nimittäin hauska laittaa vaikka ultrakuva lahjapakettiin mutta onhan se hauskaa näinkin. Isovanhemmat ehtivät sitten hankkia jonkun pienen lahjan vauvallekin, tiedän että se on heille tärkeää.
 
Heippa,

Mäkin liityn nyt suosiolla tänne keskusteluun, vaikka LA saattaa olla kesäkuun viimeisinä päivinä tai sitten heinäkuun ekoina päivinä.

Epätodellinen olo ja tosi varovaisella mielellä. Takana kaksi keskenmenoa ja 0 pikkuista. Kunpa nyt tulisi yksi kotiin asti :love:

Itselläni ei ole vielä oikein mitään oireita, mutta ehkä siitä olotilasta pitää nauttia. Pelottaa ja ajattelin varata ajan varhaisultraan jonnekin viikon 7-8 hujakoille.
 
  • Tykkää
Reactions: hattaraa
Moikka!
Täällä yksi onnesta sekaisin oleva eilen (parikin kertaa) plussannut! :)
La ilmeisesti 2 tai 3.7.
Meillä tämä on neljäs raskaus. Nuorin on nyt 6v.
Pysyn minäkin toistaisesksi täällä anonyyminä.
Lääkäri sanoi jo että luomuplussa on epätodennäköistä joten ollaan onnesta sekaisin täällä.
Ihan yhtä suuri ihme on tämä neljäskin kun edeltäjätkin ja tiedän että olen enemmän kuin onnekas kun raskauduin.
Toivottavasti kaikilla meillä menee hyvin loppuun asti ja saamme ensi kesänä nuuhkutella vauvojamme <3
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka ja hattaraa
Moi vaan kaikille ja hurjasti onnea plussanneille!
Itellä plussa pärähti muutama päivä sitten <3 entuudestaan meillä 2v tyttönen. Muutamille ystäville olen kertonut, sukulaisille ajattelimme myös kertoa lähempänä joulua jos kaikki hyvin menee ☺
Ihan uskomaton fiilis kyllä, sellanen epätodellinen oireina täällä valtava väsy ja jatkuva nälkä!
 
Moikka! Täällä kans haamuiltu sunnuntaina ja tänään vahva plussa. Oi onnea! Laskettu aika lienee 3.-5.7, mutta kai se siitä ekassa ultrassa varmistuu. :) Entuudestaan meillä lapset 7v ja 1v1kk, jos kaikki menee hyvin, niin nuorimmaisilla on sitten 1v 10kk ikäeroa.

Mielellään pysyn vielä palstalla anonyyminä, katsotaan sitä facebookia sitten kun on muutenkin kertomisen aika yleisemmin.

Onnea muillekin! <3,
 
Moikka! Uusi ilmoittautuu mukaan :)

Ensimmäisen haamun sain tossa kaksi päivää sitten dpo9. Tänä aamuna sitten ei-herkällä testillä pärähti aika vahva punainen viiva dpo11. Laskettuaika lienee siinä 7-8.7. jos sinne asti (toivottavasti) päästään :)

Perheeseen odotetaan neljättä lasta (tuntuupa ihan hassulta oikeasti sanoa se "ääneen"). Kolme hyvin sujunutta raskautta taustalla ja viime keväinen keskenmeno vähän mielessä kummittelee. Toiveet korkealla, että tämän raskauden kanssa päästään loppuun asti :)

Oireita ei ole juurikaan. Rinnat on vähän kipeät esim salilla käydessä, mutta siinäpä ne. Vatsa ja alaselkä tuntuu vähän herkemmiltä. Sinänsä aika helpot raskaudet on kaikki mulla olleet enkä mitään hurjia oireita odotakaan, mutta olishan se kiva vaikka vähän huonoa oloa saada kaveriksi niin tietäisi kaiken olevan ok ainakin siltä osin :)

Tarrasukkia matkaan kaikille! <3
 
Moikka kaikile! Ja paljon onnea! Kiva että on jo useampia tullut mukaan. :)

Me myös olemme ajattelleet kertoa jouluna vasta sukulaisille. Toisin paras ystäväni ja miehen veli tietävät jo, heiltä kun vaan ei pysty mitään pitämään salassa. :)

Tarrasukkia matkaan meille jokaiselle :)
 
Moikka. Minäkin haluaisin tulla mukaan fb-ryhmään, ensimmäinen plussa tuli nytte ja on ensimmäinen plussa ja ensimmäinen vauva tulossa niin "lisätuki" tulisi tarpeeseen.. :) Olen niin huono käyttämään tätä sivua niin fb toimisi paremmin mulle, jos on semmonen ryhmä että kaikki sukulaiset ja tutun tuttavat näe sitä uutisissa sitten mitä kirjoittelen. Eivät tarvitse ihan vielä tietää asiasta.. :D
 
Oireista tuli mieleen, että mulla poskia kuumotti jo viikko ennen ku menkkojen olis pitänyt alkaa, samoin väsytti iltaisin ja palelsi, ja näitä siis edelleen. Rintojen arkuus ei oviksen jälkeen loppunut ollenkaan, yleensä loppuu n. viikko ennen menkkoja. Varsinaista etomista ei (luojan kiitos) ainakaan vielä ole ollut. Pärjään hyvin ilmankin :D

Meillä tärppäsi vähän yllättäen, jätettiin kondomi, jota vähän laiskasti muutenkin ollaan käytetty, pois vähän "tulee jos on tullakseen" -meiningillä ja tulihan se, heti. Ei vois onnellisempi olla, toki vähän ollaan yllättyneitä että näin nopeasti onnistui. Taustalla mulla siis joitakin vuosia sitten kohdunulkoinen sekä keskenmeno, sitten tuli tämä nykyinen kuopus ja nyt tämä masussa olija, joka toivottavasti jaksaa syliin asti.
 
Täällä oireina väsymys ja ajoittainen etova olo. Ai, ja suonenvedot jaloissa! En ehkä juo tarpeeksi vettä...? Magnesiumia aloin napsimaan myös, toivottavasti auttaisi. Ja tämä väsymys.... Kai sekin joskus helpottaa??
 
Tuo magnesium on auttanut minua aikaisemmin liikunnan jälkeen, ei varmaan ole pahaksi popsia nyttekään :) Vettä luin että kannattaa juoda paljon alkuraskautena, mulla on ainakin jano melkein koko ajan. Eli kannattaa varmaan jatkaa sitä vedenjuontia jos tuntuu siltä :) Minuakin väsyttää ihan sikana koko ajan.. Ja on ajoittain huono olo. Ja rinnat arat. Ja pistelee alavatsassa. Ja nenä tukossa. Ja hengästyn kävelyssä niin että läähätän kun joku koira :D
 

Yhteistyössä