Mamut saavat ajokortin käymättä autokoulua

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mutta onnellista, että irakilaisten on ajettava uusi ajokortti täällä! Niitä on kuitenkin eniten ja olisi kauheaa jos tuosta noin vain tulisivat suomalaiseen liikenteeseen.
 
vierailija
Ainakin liukkaankelin ajokoe pitäisi olla kaikille pakollinen.
Mutta tämän on irakin ihmepojat jo sisäistäneetkin. Liukkaalla ne on ajaneet ihan kohtalaisen hyvin. Se vaatii jo taitoa, kun ilman kumeja revitellään. Siinä pakoputken rassauksen ohella kyselevät, että onko se ihan ok lähteä liikenteeseen suoraan kakkosvaihteella. On ne vaan äijiä.
 
Voi luoja. Ai kun sä et ole suorittanut niin ei tulokkaiden, jotka siis tulevat aavikolta, ei tarvitse? Suomalaisten tyhmyys ottaa niin päähän.
Osaatko sä lukea ton avauspostauksen uutisen?

On olemassa sopimukset siitä minkä maalaiset ajokortit kelpaavat. Mutta sinulle sopimukset ovat vessapaperia milloin kyseessä on "mamu".

Mä olen enemmän huolissani venäläisestä rekkarallista kuin siitä, että syyrialainen ajokortti kelpaa.
 
vierailija
Osaatko sä lukea ton avauspostauksen uutisen?

On olemassa sopimukset siitä minkä maalaiset ajokortit kelpaavat. Mutta sinulle sopimukset ovat vessapaperia milloin kyseessä on "mamu".

Mä olen enemmän huolissani venäläisestä rekkarallista kuin siitä, että syyrialainen ajokortti kelpaa.
Olet jälleen kerran aivan oikeassa. Milläköhän nää palastan ä***t saataisiin ymmärtämään se.
 
vierailija
Osaatko sä lukea ton avauspostauksen uutisen?

On olemassa sopimukset siitä minkä maalaiset ajokortit kelpaavat. Mutta sinulle sopimukset ovat vessapaperia milloin kyseessä on "mamu".

Mä olen enemmän huolissani venäläisestä rekkarallista kuin siitä, että syyrialainen ajokortti kelpaa.
Venäläiset osaa ajaa huonoilla teillä paremmin kuin suomalaiset mutta niiden rekoissa on huonokuntoiset renkaat.
 
vierailija
Olisi kyllä hyvin tyypillistä hänelle suunnata keskustelua pois alkuperäisestä, epämieluisasta aiheesta.
Oikeasti kuitenkin maahanmuuttajat ovat marginaaliryhmä Suomen liikenteessä ja he ajanevat kuitenkin pääsääntöisesti täällä katsastetuilla turvallisilla autoilla. Toki monessa maassa, josta he tulevat, on erilainen liikennekulttuuri kuin täällä, jolloin voisi olla hyvä, jokin kurssi perusjutuista Suomen liikenteessä. Esimerkiksi se, että suojatielle astumassa olevaa tI suojatiellä kävelevää jalankulkijaa väistetään, viereistä kaistaa ajavan pitää pysähtyä, jos suojatien eteen on pysähtynyt auto, kenellä on milloinkin väistämisvelvollisuus jne.
 

Yhteistyössä