Mies laihtuu, vain munaläski ei sula

  • Viestiketjun aloittaja chas
  • Ensimmäinen viesti
chas
Mies laihtunut noin 30 kg, alkaa vähän nahka roikkua vatsasta, mutta munassa oleva rasva ei ole sulanut.
Miehelle tullut 20 vuoden aikana munaan pehmeä "kaksoisleuka" varren alaosaan. Ikävän näköinen eikä helpota yhdyntää, munaläskit rullautuvat huulille miehen työntäessä. Muutenkaan penis ei ole iso. Asia vaivaa miestä, itseäni ei enää niinkään, olemme lapset tehneet. Sormilla mies yrittää rullautuvaa munaläskiä sisään, mutta ei se auta kun tulee kitka vastaan.
Muilla samoja ongelmia? Onko ainoa keino leikkaus? Siihen ei olisi varaa.
 
chas
Munaläski sulaa parhaiten vieraassa pesässä. Munaki on kovempi ja pidempi. Eli anna miehesi rullata baanalle välillä
En ole kieltänyt. Kyllä mä olen itsekkin ratsastanut vieraalla ja isolla yhteistenb vuosien aikana, en tarkoituksella mutta joskus on tullut bileistä mentyä ns jatkoille. Kyllä mä uskon että samoin on mies tehnyt, mutta ei näistä huudella ettei tule pahaa verta. Mutta sellanen julkinen salaisuus tietty kuten kaikilla vanhoilla pareilla.
Tuskin tuo mun vuoksi edes haluaisi munaläskeistään eroon, jotain nuorta pimua tietysti haluaisi painaa paremmalla munalla, nyt kun on laihtunutkin. Mutta mä joudun katselemaan sen sitruunalla olevaa pärstää.
 

Yhteistyössä