Uskotteko, että rasmuslaisia on 13500 Suomessa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuo sakkihan on umpihullua, siis mielisairaalakamaa. Miten heitä voi olla noin paljon? Nuo on n kertaa hullumpia ja vaarallisempia kuin esim odinit, joista ei tosin koskaan tainnut olla mitään haittaa.
 
vierailija
kyllä niitä on paljon vieläki joukkopsykoosissa. mun tuttavapiirissä on paljon vihervassarikuplalaisia. toivottavasti nyt vihdoin tulee käänne järkevämpään. ne on paniikissa kun aatemaailma sortui. eivät tajua olevansa kansainvälisen rikospankkiiritoiminnan kätyreitä, soroksen nukkeja.
 
vierailija
mun täytyy myöntää että ennen äänestin vihreitä mutei enää! mutten oo koskaan ollu noin ulalla kuin rasmuslaiset. hävettää niiden puolesta. miettikää missä yhteiskunnallisessa asemissa ne on esim työn kautta ja levittää tuota kaikille..

ainoat joita voisin harkita äänestäväni ens vaaleissa ovat suomi ensin puolue, ipu tms. suomen turvallisuus ja mamutuksen hillitseminen ovat nyt nro 1 tärkeydessä. jos ei ole omaa maata kuin raunioina ja oma kansa tapettu niin silloin on myöhäistä katua äänestysvalintojaan.. toki pakko tehdä muutakin konkreettista. juuri nyt!
 
vierailija
Eikä Rasmuslaiset ole suinkaan ainoa ryhmä mistä näitä puunhalaajia löytyy.
Esim. https://www.facebook.com/groups/rhc.helsinki/

ja tuo tosiaan vaan yksi, eikä sovi unohtaa:
https://www.facebook.com/Viittakivi-Oy-Tapanilakodin-vastaanottokeskus-167228370293205/?fref=ts

Tuolla ensimmäisessä oli muutama juttu jossa toinen halusi mennä naimisiin joko afgaanin tai irakilaisen kanssa että hänen avullaan joku onneton ressukka saisi paremmin luvan jäädä Suomeen pysyvästi. Sekä eräs vanha nainen joka epätoivoisesti kyseli kuinka voisi _palauttaa_ irakilaispakolaisen takaisin vok:n jonka oli ottanut kotiinsa, eivätkä tulleet keskenään toimeen kun mies ei osannut englantia eikä hänkään osannut ja koska mies ei hyväksynyt että nainen kertoi hänelle mitä kotona piti tehdä, eikä näinollen suostunut tekemään naisen alaisuudessa siellä hänen kotonaan yhtään mitään jne...sitten siellä oli eräs mies joka oli rakastunut pakolaismieheen ja halusi naimisiin hänen kanssaan koska se pakolainenkin on kuulema salaa homo :) Näitä riittää kuulkaa paljon :)
 
vierailija
mun täytyy myöntää että ennen äänestin vihreitä mutei enää! mutten oo koskaan ollu noin ulalla kuin rasmuslaiset. hävettää niiden puolesta. miettikää missä yhteiskunnallisessa asemissa ne on esim työn kautta ja levittää tuota kaikille..

ainoat joita voisin harkita äänestäväni ens vaaleissa ovat suomi ensin puolue, ipu tms. suomen turvallisuus ja mamutuksen hillitseminen ovat nyt nro 1 tärkeydessä. jos ei ole omaa maata kuin raunioina ja oma kansa tapettu niin silloin on myöhäistä katua äänestysvalintojaan.. toki pakko tehdä muutakin konkreettista. juuri nyt!
Rasmuslaisiin kuuluu myös eräs korkea-arvoinen poliisimies joka on tutkinut mamuihin liittyvää rikollisuutta. Jokainen voi miettiä kuinka puolueettomasti tämä rasmuslainen poliisimies on kyennyt työnsä tekemään.
 
vierailija
Sillä erolla että Odinit ovat liikkeellä suojellakseen suomalaisia nuoria raiskauksilta...rasmuslaiset taas suojelevat mamuja jotka ovat raiskanneet.
Kerrotko tarkemmin miten he suojelevat? Meinaatko että kävisi niin "hyvä tuuri", että odinin pojat osuisi paikalle juuri kun jotakuta raiskataan? Ihmiset kohtaa toisiaan päivässä varmaan 50 000 000 kertaa. Näistä kohtaamisista 0,0000000000001% päätyy raiskaukseen. Meinaatko tosiaan että odinin jätkät on juuri silloin paikalla? Noin luottavaisena ihmisenä suosittelen lottoamaan. Olet käytännössä varma voittaja.
 
vierailija
Samanlaista hulluutta kuin odinit. Pieni osa pimahtaa näihin juttuihin mennen ääripäihin. Suvakit ja rasistit on molemmat paskaa.
En ole kuullut Odineista kuukausiin, rasmuspotilaiden harhaisista tempauksista kylläkin. He tekevät hallaa itse asialle niin paljon että sitä on vaikea tajuta kuinka tyhmiä 13500 ihmistä voi olla. Oikeastaan pelottavaa että noin monta selkeästi mielenterveydeltään sairaita on vapaana ihan ihmisten ilmoilla.
 
vierailija
Kerrotko tarkemmin miten he suojelevat? Meinaatko että kävisi niin "hyvä tuuri", että odinin pojat osuisi paikalle juuri kun jotakuta raiskataan? Ihmiset kohtaa toisiaan päivässä varmaan 50 000 000 kertaa. Näistä kohtaamisista 0,0000000000001% päätyy raiskaukseen. Meinaatko tosiaan että odinin jätkät on juuri silloin paikalla? Noin luottavaisena ihmisenä suosittelen lottoamaan. Olet käytännössä varma voittaja.
Tiedän 2 tapausta missä he estivät suoran raiskauksen, toinen oli iltamyöhään Turussa ja toinen oli Tampereella.
Montako Rasmuslaista sä tunnet jotka olisivat tehneet saman? 2 raiskauksen estoa voi kuulostaa pieneltä mutta sekin on enemmän kuin 0.
Rasmuslaisista kuulee koko ajan juttua, median kautta positiivista ja somen kautta totuuden. He itse omalla käytöksellään ja asenteellaan paljastavat miten pahasti sairaita se heidän suvaitsevaisuus oikeasti on. Eräs suvaitsevainen rasmuslainen sanoi MINULLE henk. kohtaisesti niin että KUULIN sen omin korvin kuinka hän olisi miljoona kertaa enemmän suvakkihuorana kuin yhdenkään suomalaismiehen kanssa. Kysyin syytä moiseen koska oletin että joku on satuttanut häntä, niin hänen vastaus oli vähintäänkin yllättävä ellei jopa ullattava ''Koska ne on niin suloisia, nuoria, viattomia''
Joten kyllä mun mielestä rasmuslaiset ylittää tuon henkisen hulluuden ysinolla verrattuna odineihin.
Toki odineissa on ollut myös rikollisiakin mutta on siellä ollut ihan tavan perheen isiä jotka ovat kyllästyneet pelkäämään kotisohvalla lastensa ja vaimojensa puolesta.
 
vierailija
Tiedän 2 tapausta missä he estivät suoran raiskauksen, toinen oli iltamyöhään Turussa ja toinen oli Tampereella.
Montako Rasmuslaista sä tunnet jotka olisivat tehneet saman? 2 raiskauksen estoa voi kuulostaa pieneltä mutta sekin on enemmän kuin 0.
Rasmuslaisista kuulee koko ajan juttua, median kautta positiivista ja somen kautta totuuden. He itse omalla käytöksellään ja asenteellaan paljastavat miten pahasti sairaita se heidän suvaitsevaisuus oikeasti on. Eräs suvaitsevainen rasmuslainen sanoi MINULLE henk. kohtaisesti niin että KUULIN sen omin korvin kuinka hän olisi miljoona kertaa enemmän suvakkihuorana kuin yhdenkään suomalaismiehen kanssa. Kysyin syytä moiseen koska oletin että joku on satuttanut häntä, niin hänen vastaus oli vähintäänkin yllättävä ellei jopa ullattava ''Koska ne on niin suloisia, nuoria, viattomia''
Joten kyllä mun mielestä rasmuslaiset ylittää tuon henkisen hulluuden ysinolla verrattuna odineihin.
Toki odineissa on ollut myös rikollisiakin mutta on siellä ollut ihan tavan perheen isiä jotka ovat kyllästyneet pelkäämään kotisohvalla lastensa ja vaimojensa puolesta.
Luetun ymmärtäminen ei liene vahvuutesi? Just kirjoitin että rasmuslaiset on paskaa, ihan kuten rasistitkin. Ne pellet (kirjaimellisesti) tekevät vain hallaa tälle maalle. Mutta yhtä idioottimaista on mennä "suojelemaan naisia", kun tarkoituksena on pelotella maahanmuuttajia. Kun se raiskaus tapahtuu, siinä ei ole ympärillä yhtään odinia, eikä rasmuslaista suvakkia. Eikä noista ääriryhmistä siihen ole aidosti kiinnostustakaan... pääasia on huutaa omaa sanomaansa.
 

Yhteistyössä