Kalastajan tytär I ja II

Löysin kätköistäni pari jo vanhaa tarinaa ja uskalsin tuoda ne tänne.


Kalastajan tytär I

Olin kutsuttu ystävänä ja kaverina Sonjan kotiin. Sonja oli jo lapsesta asti ollut leikkikaverini, naapuri ja koulutoveri. Lapsuutemme olimme viettäneet samassa norjalaiskylässä, syvän vuonon rannalla. Ahkerasti leikimme ja hieman vanhempana kuuntelimme musiikkia ja olimme yhdessä muitten nuorten kanssa. Teimme retkiä vuorille ja meren saarille. Talvisin hiihtelimme vuorenrinteen niityillä. Elämä oli reipasta ulkoiluelämää. Eivätkä ns. kielletyt leikitkään hieman vanhempana aivan tuntemattomia olleet.

Perheemme oli muuttanut Norjaan ollessani aivan pieni. Isäni oli saanut kalatehtaan isännöitsijän paikan ja äiti oli minun tultua kouluikään alkanut hoitamaan puolipäiväisesti tehtaan terveysasemaa. Sonjan isä oli jonkinmoinen tehtaan pääkalastaja, joka ei kumminkaan ollut jatkuvasti merellä, vaan ahkeroi paljon myös toimistotöissä. Sonjan äiti oli suomalainen, nuoruudessaan kalatehtaalle kesätöihin eksynyt opiskelija joka rakastui ja sille tielle sitten jäi. Sonja puhui suomea kuin vettä vain, siitä oli hänen äitinsä pitänyt huolen.

Nyt monien, monien vuosien jälkeen olin matkustanut Norjaan katsomaan ja tervehtimään ystäviäni, joita olikin yllättävän paljon. Olimme kokoontuneet kaikki siihen vanhaan ja tuttuun kylään, joka oli laajentunut ja kasvanut suureksi yhteisöksi, kauppalaksi. Pidimme hauskaa ja muistelimme lapsuus- ja nuoruusajan kommelluksia ja leikkejä. Vanhastaan minulta sujui sujuvasti paikallinen kieli. Sonja oli lähelläni ja en voinut kuin ihailla hänen viehättävyyttään, pitkää ja vaaleata kaunotarta, tyylikästä ilmestystä joka upeasti toi esiin parhaat norjalais-suomalaiset piirteet. Tiesin hänen asuvan nykyään Bergenissä jonne hän oli kutsunut minut myös vierailulle. Mutta ennen vierailuani pidimme hauskaa ystävien kesken entisessä kotikylässämme. Uskaltauduimme jopa uimaan vuonon jäätävään veteen. Sitähän olimme jo lapsenakin tehneet.

”””””””

Sonjan koti Bergenissä oli korkealla rinteellä varsinaisen kaupungin yläpuolella, joka valaistuna loisti ja kiilteli sateen jäljiltä. Ihailimme olohuoneen valtavasta ikkunasta näköalaa alas kaupunkiin ja vuonolle. Alapuolella näkyi luikerteleva tie ja talojen kattoja. Sonja oli ajanut ylös vuorenrinteellä kiemurtelevaa serpentiinitietä, tai oikeastaan serpentiinikatua, sillä kaupunki oli levittäytynyt korkealle ylös. Reitin varrella oli tiheässä omakotitaloja ja vehmaita puutarhoja. Pehmeä ja vaalea sohva oli ikkunan edessä ja paikka oli valittu juuri näköalan vuoksi. Siinä varmaan Sonja useasti istui ja ihaili kaupunkiaan. Nyt istuimme kaksin sohvalla, halasimme ja suutelimme. Tuttuja kun olimme jo aivan nuoruuden ajoilta, niin yhteisestä sopimuksesta riisuimme vaatteemme, toinen toistamme auttaen ja pienessä ujouden puuskassa naurahdellen huolimatta siitä, että vartalomme olivat toisillemme tutut jo teiniajoilta asti. Mutta rohkaisuna oli paikallinen votka, jota Sonja aiemmin oli tarjonnut. Olikin pitkä aika siitä, kun saimme jälleen olla näin lähekkäin. Jo puolisen vuotta.

Alastomina ja painautuneina toisiimme suutelimme Sonjan vuorenrinteen lämpimässä kodissa. Sadepisaroita valui ikkunan ulkopinnalla taittaen kaupungin valoja mitä ihmeellisimpiin välkkeisiin. Laskin Sonjan nojalleen suurelle tyynylle ja katsoin tarkasti hänen kasvojaan muistaen jokaisen poimun ja pienen läiskän joita hänellä kasvoissa oli. Hiukset laskeutuivat pilvenä hartioille ja korvanipukat pilkistivät kaiken alta. Korvalehdissä erottui pienet rei’itykset, sillä korvakorut olivat ikkunalaudalla. Siihen Sonja oli ne riisunut. Siirsin katseeni alas kohti rintoja. Hänelle oli ilmestynyt sydämen puoleisen rinnan nipukkaan koru. Siirsin katseeni alas navalle ja totesin sielläkin olevan lävistyksen, ohuen ketjun riippumassa navan yläreunasta. Nämä olivat uusia juttuja sitten viime kohtaamisemme. Hivelin kevyesti Sonjan poskia ja huulet kiiltelivät kosteana ikäänkuin odottaen suudelmaa. Olin kaivannut pitkään näitä tuttuja kasvoja. Liikutin sormeani pitkin hänen vartaloaan leuan alta rinnoille. Koskettelin nännin korua ja varoin, etten vaan satuttaisi, sillä näytti se niin kipua tuottavana lisänä kauniilla nipukalla. Pyörittelin sormeani rinnalla ja totesin miten nänni koveni samoin kuin toisenkin rinnan nänni. Otin varovasti korunännin huulilleni ja hyväilin sitä kielelläni toisen rinnan ollessa vasemmassa kädessäni. Puristelin rintaa ja tunsin Sonjan lämpimän henkäisyn korvassani ja hänen kätensä sivelyn lantiollani. Lantiolta hän siirsi hyväilyt reidelleni ja toisen käden retki kulki olkapäälleni ja siitä selän kautta alas toiselle reidelle. Olin kuumissani ja niin totesin Sonjankin olevan. Siirryin suukottelemaan toista rintaa samalla kun tunsin Sonjan edenneen reisieni väliin. Kädet siellä etsivät sitä kovaa ja terhakkaa kalua. Kädet löysivät sen ja ottivat huomaansa, puristellen ikäänkuin tervehtien. Levitin hivenen jalkojani joten kädet saivat paremman tilan hyväilyihin. Tunsin miten koko varustukseni oli Sonjan kämmenkuppien suojassa kuin kukkanen korissaan. Suutelin Sonjaa suulle, poskille ja leualle. Otin hänet käsivarsieni väliin ja puristin lujaa.

Sonja ojentautui ja työnsi minut vasten selkänojaa ja laskeutuen itse polvilleen lattialle jalkojeni väliin. Hän puristi polviani ja työnsi ne erilleen sekä upotti päänsä nivusien lämpöön. Minä painoin päätä lujempaa vasten kullia ja heitin pääni taakse ja nautin. Sonjan lämmin suu oli täynnä kullia jota hän imi ja pumppasi. Pienet näykkäisyt tuntuivat pikkukipuna hänen käsittelyssään. Hän otti varren käteensä ja liikutti nyrkkiään sillä edestakaisin samalla puristellen toisella kädellä kiveksiä. Yritin olla kiemurtelematta ja vaan nauttia tästä kauan odottamastani hetkestä. Sade ropisi ikkunaan ja hämärä huone huokui kahden ihmisen läheisyyttä. Menin selälleni ja vedin Sonjan päälleni. Otin rinnat käsiini ja suutelin niitä ja kuulin pienen helähdyksen korun osuessa etuhampaisiin. Olin kiihkoissani ja siirsin Sonjan päälleni jalat lanteitteni molemmin puolen. Sonja ohjasi kullin sisään mehuista märkään pilluun ja alkoi hitaan ratsastuksen. Ratsastus kiihtyi ja hän tuki käsillään rintojaan, puristeli niitä ja sai siitäkin varmaan hyvänolon tunnetta. Minä olin vaan ja nautin, vastasin tietenkin Sonjan pomppuihin ja tunsin miten syvälle patukka painui. Sonja liikkui päälläni, kiertäen syliään ja olematta hetkeäkään paikallaan. Tämä teki hyvää ja tunsin paisuvani äärettömyyksiin, täyttäväni Sonjan pillun.

Halusin maistaa märkää ja pientä ääntäkin pitävää pillua. Nostin lantiosta Sonjan ylös suulleni ja upotin kieleni syvälle häpyhuulten väliin. Tunsin sänkimäisen karvoituksen otsallani ja pillun tuoksun, sen märkyyden ja maun. Ne ovat niitä maailman ihanimpia aistein tunnettavia asioita joita tiedän. Kiersin kieltäni vaossa ja nuolin sileitä häpyhuulia. Siirsin käteni Sonjan selkäpuolelle ja hyväilin hänen pakaroitaan, levitin niitä hieman ja panin sormeni aukolle. Sekin oli hieman kostea ja liukkaan tuntuinen. Työnsin varovasti sormeani sisään liukkaaseen ja kuumaan aukkoon. Sonja voihkaisi hiljaa, ei kivusta vaan tunteesta joka pani hänet sykkimään aina vaan kovemmin. Aukko sormeni ympärillä puristui tiukasti sormeeni. Sonjan pillu valui mettä ja pyllyaukko oli entistä liukkaampi. Nostin polveni koukkuun ja siirsin Sonjan rinnalleni istumaan. Varovasti työnsin hänet nojaamaan reisiini ja laskin hitaasti jalkojani alas. Sonja oli selällään päälläni pää nilkoissani. Katsoin suoraan Sonjan pilluun joka kiiltävänä loisti ikkunan läpi heijastuvissa valoissa. Levitin sitä hieman ja hieroin varovasti klitorista. Tiesin Sonjan nauttivan sen hellästä käsittelystä, eikä mistään runnovasta hieromisesta. Karvattomat häpyhuulet olivat saaneet illan touhuissa hieman lisää pulleutta ja tuntuivat kiinteiltä ja halukkailta. Sormeni seikkaili Sonjan sisällä, kaksi sormea, ja kolmekin.

Kohottauduin ylös ja nostin Sonjan vierelleni ja levittäen hänen jalkojaan. Hitaasti laskeuduin hänen päälleen ja kovana oleva kullini sujahti ilman ohjausta ja apua suoraan Sonjan pilluun. Se liukui kuin puukko tuppeen. Sonja puristi lantiolihaksiaan sen ympäri ja vangitsi sen otteeseensa. Työnsin voimallisesti mahdollisimman syvälle ja Sonja vastasi lanteita nostaen. Painoin määrätietoisesti patukkaa kohti unelmoimaani pohjaa ja sen tunteenkin sain, että sain pohjakosketuksen. Varma en voinut olla, sillä luulisin naisen sen seudun tienoot olevan joustavia ja myötäileviä. Mutta kaikkiaan, me pantiin, ja lujaa. Sonjan sääret vangitsivat minut puristukseensa ja auttoivat työntöjäni porautumaan siihen kuuman ja porahtelevaan kattilaan. Itse katselin tyttöni kasvojen ilmeitä ja näin, että nautinto oli onnekasta. Suljin silmäni ja suutelin hänen kasvojaan. Kasvojaan, joita olin lapsena salaa rakastanut, ja nyt aikuisena aivan avoimin mielin.

Lähestyi hetki, ettemme voineet pidättäytyä tulevasta purkauksesta. Orgasmi tuli Sonjalle kuin ryöppy ja minä annoin myös periksi jo pidättelemääni purkausta. Sonja tärisi ja painoi kynsiään hartioihini ja minulta levisi nesteet pitkin Sonjan vatsaa. Sitä tuli laantuvan sykkeen myötä kunnes loppui. Makasimme päällekkäin ja huohotimme. Tunne oli taivaallisen turvallinen ja kiihottava seksi tuoksui leijaillen ympärillämme. Irrottauduimme vastahakoisesti toisistamme ja nousimme istumaan. Nojasimme toisiimme ja katselimme ulos ja olimme hiljaa. Ajattelimmeko edes? En usko, olimme vaan. Hetkien kuluttua Sonja nousi ja pujahti keittiöön tuoden sieltä lasit ja pullon punaviiniä. Istuimme maistellen viinejämme, nojasimme toisiimme Sonjan pää olkaani vasten. Sade oli tauonnut ja kaupunki alapuolellamme loisti valoissaan. Monet värit vilkkuivat värikkäinä kaupungissa, mutta meillä oli hämärä sohva. Suunnittelimme seuraavaksi päiväksi matkaa alas ja kalatorikierrosta, poikkeamista johonkin monista kalaravintoloista ja sitten taas takaisin ylös Sonjan kotiin.

Olimme nauttineet parit lasilliset punaviiniä kun jälleen olimme sylikkäin ja minulla toimintakuntoinen kulli vaativana ojossa. Nyt otimme rauhallisemmin ja leikkimielisemmin, mutta kehkeytyi siitä kunnon rakastelu. Yö oli jo pitkällä kun yhdessä menimme suihkuun ja siellä vielä ilakoimme kuuman veden alla. Pesimme toinen toisemme ja kädet eksyilivät mihin sattui. Kuivattelimme huolellisesti ja pujahdimme Sonjan sänkyyn. Nukuimme niin liki ja kiinni toisissamme kuin vaan mahdollista, aivan kuin olisi ollut pelko toistemme kadottamisesta.




Kalastajan tytär II

Poskeni oli Sonjan litteällä vatsalla ja katselin lähietäisyydeltä hänen kullanhohtoista häpykarvoitustaan, lyhyeksi leikattua kolmiota. Ilta-aurinko antoi avonaisen parioven kautta säteittensä valaista alastomia vartaloitamme, jotka hetki sitten olivat olleet kietoutuneina yhdeksi hikiseksi kimpuksi. Ovien ulkopuolella oli iso terassi ja maisema mitä kaunein alapuolisen kaupungin yli vuonolle. Puhalsin varovaisen henkäyksen kohti vielä kosteaa karvoitusta ja tunsin vienon rakastelun tuoksun. Korvani alla Sonjan vatsalihakset värähtivät ja napakoru painoi poskeani.

Olin jälleen vierailulla lapsuuteni leikkitoverin ja teini-iän rakastettuni kotona Bergenin vuorenrinteen kodissa. Sonja oli noutanut minut lentokentältä ja ajeluttanut minua lähiympäristön maisemissa. Oli vasta aamupäivä ja aamulento Vantaalta ei kestänyt kuin parisen tuntia. Poikkesimme lounaalle erääseen kalatorin läheisyydessä olevaan ravintolaksi muutettuun vanhaan kala-aittaan. Bergenissä kun oltiin, niin valtaosa ravintoloista tarjoaa etupäässä asiakkailleen kalaa ja meren muita eläviä. Sonja teki tilauksen ja eteemme kannettiin iso kulhollinen erilaisiksi ravuiksi ja simpukoiksi luokiteltavia herkkuja, turskaa Bergenin tapaan ja valkoviiniä. Nautimme rauhassa lounaamme oikein ajan kanssa ja iltapäivän puolivälissä ajoimme ylös vuorenrinteen taloon.

Sonjan koti oli tullut minulle kohtalaisen tutuksi ja paikat olivat hyvin muistissa. Olin vienyt tavarani, laukun ja kalastusvehkeeni niille kuuluville paikoille ja nyt oli aika ottaa Sonja oikein kunnolliseen syleilyyn. Hänellä oli tukka pidentynyt sitten viimenäkemäni ja nyt se laskeutui jo hartioille asti. Muuten hän oli aivan sama kuin ennenkin, hymyhuuli ja nauravaisen hyväntuulinen. Puristin häntä itseäni vasten ja annoin huulieni kulkea yli hänen otsansa ohimoille ja henkäisin kevyesti korvaan. Silitin pitkiä hiuksia ja selkäpuolen naisellisia kaaria. Sonjalla oli päällään ohut kesäinen mekko, josta olkapäät olivat pitkälle paljaat ja suutelin niitä tuntien kevyen parfyymin tuoksun. Sonja veti minua itseensä painaen reisiään kiinni minun reisiini. Tunsin hänen vatsanpohjansa pienen kohouman painavan kiveksiäni ja hänen kätensä olivat pakaroillani vetämässä minua kiinni itseensä.

Istuimme terassin porealtaassa kertomassa lähiaikojen kuulumisemme ja samalla ihaillen maisemia. Maisemat, jotka olivat harvinaisen selkeästi näkyvissä joka suuntaan olivat kirkkaat, ja yleiset sumualueet tai sateen sumentama meri olivat nähtävissä saarineen kaikkineen. Ei paljon parempaa maisemaa ollut. Sonja istui vieressäni ja hiveli kevyesti reittäni poreitten kupliessa ympärillämme. Nojasin altaan reunaan ja nautin lämpimästä, hyväntuoksuisesta vedestä, Sonjan kosketuksista ja niistä pikkusormen pienistä ohimenevistä hipaisuista kivespusseihin. Kaukaa kuului jonkin laivan sireenin huuto ja kaukaista lokkien kimeää kirkunaa alhaalta kaupungin kalasatamasta. Sonjan käsi siirtyi puolikovalle kalulleni puristaen sitä hieman. Se oli merkki jostain muusta, ja nousimme pois poreista.

Heitimme pyyhkeemme suurelle ja vaalealle olohuoneen sohvalle sekä suuntasimme alastomina makuuhuoneeseen. Sonja veti vuoteensa päiväpeitteen pois laskostaen sen kampauspöydän tuolille ja kääntyen minuun. Hän sipaisi kevyesti vatsaansa ja häpykumpuaan tullen aivan eteeni ja tarttui nyt jo kovana heilahtelevaan kaluuni ohjaten siitä minut sängylle. Olin selälläni jalat reunan yli lattialla ja Sonja kyykistyneenä niiden väliin kämmenet vatsallani. Hän puski leikkisästi otsallaan kiveksiäni nostaen kasvojaan ylemmäksi samalla nuolaisten kiristynyttä kivespussin pintaa. Kaluni oli kovana pitkin vatsaani tehden pieniä kohoavia liikkeitä. Sonja tarttui siihen ja käänsi sen ylös ottaen sen huulilleen ja siitä suuhunsa. Tunsin hampaiden hipaisun terskalla ja kielen hyväilevän ja kostuttavan kosketuksen. Kieli liikkui ympyrää ja samalla Sonjan käsi teki edestakaista liikettä varrella. Nojasin kyynärvarsiini ja katselin Sonjaa ja hänen kätensä liikkeitä kaluni varrella, hänen poskiaan niiden painuessa kuopalle imaistessa. Sonjan toinen käsi vaelsi pitkin hänen omaa vartaloaan puristaen rintaa ja laskeutuen alas kohti syliä ja hyväilen sitä. Nautin suunnattomasti tästä kaikesta jota olin odottanut jo kauan. Halusin olla Sonjalle hyvä, tehdä hänet onnelliseksi ja saavani hänet nauttimaan yhdessäolostamme. Tartuin Sonjaan ja vedin hänet ylös vuoteelle.

Sonja oli rentona selällään sängyllä ja minä istuin hänen vierellään hyväillen kevyesti kuumaa naisen vartaloa. Aloin hiljaa sormenpäilläni hivellen edetä Sonjan varpaista kohden nilkkoja. Käväisin jalkapohjassa ja sain Sonjan hiljaa tirskahtamaan ja koukistamaan jalkaansa. Etenin pitkin sääriä kohti polvia jotka otin kämmeniin ja hetken pyörittelin käsiäni niillä. Yöpöydällä oli sulkakynä koristeellisessa telineessä. Sulkakynä oli vaan koriste, mutta kaunis ja houkuttelevan näköinen. Otin sen ja sillä hivelin Sonjan reisiä ja niiden sisäpintoja saaden pienten värähdysten kulkemaan pitkin Sonjan jalkoja. Nostin Sonjan toista jalkaa hieman sivuun ja näin aukesi avarampi näkymä syliin, joka kosteana liikahteli odottavasti. Hivutin sulkaa hitaasti kohti häpyhuulia ja Sonjan lantio ei ollut pysyä paikallaan, vaan pyörähteli ja kohoili samalla kun Sonjan suusta pääsi pienen pieniä inahduksia. Kuljetin sulkaa kohti häpyhuulia, joita olin hieman sormin levittänyt. Sulka kutitti huulien sisäpintaa ja sormeni liukui syvemmällä Sonjan kuumassa sylissä. Sulka kutitti klitorista ja sai Sonjan äännähtelemään hieman kovemmin. Kuin itsestään nousivat Sonjan polvet ylös ja hän levitti reisiään. Otin sormeni kuumasta onkalosta ja aloin pehmeän koskettelun Sonjan välilihalla. Tiesin hänen nauttivan suunnattomasti tunteesta jonka se sai aikaan. Hyväilin myös sulalla sitä, mutta Sonjasta oli valunut märkyyttä ja en halunnut sulan kastuvan ja tahriintuvan. Kumarruin sitten alas ja nuolin lihaa ja häpyhuulten mehuista märkiä pintoja. Työnsin kieleni syvemmälle ja tunsin sen ihanan tuoksun, minkä näiden hetkien miellyttävänä lisäantina saa. Sonja puristeli rintojaan ja kohotteli lantiotaan puna poskillaan.

Pyöritin sulkaa Sonjan vatsalla ja lantioilla hiljaisin aaltomaisin liikkein. Annoin sulan kärjen upota napaan pienelle kutittavalle retkelle ja siitä pyörähtelemään napakorun ympärille. Sonja oli pannut kätensä minun kalulleni joka oli koko ajan ollut valmiina vaikka mihin. Sulka ärsytti tuntoaistia nyt rinnoilla. Puristin yhtä rintaa niin, että sen nänni nousi koholle peukaloni ja etusormen väliin jossa pidin sitä sen ajan kun kutitin sitä sulalla. Tein toiselle samoin ja suutelin lopuksi sen lävistyksellä koristeltua nänniä. Sonjan hengitys oli kiihkosta nopeutunut ja hän puristi edelleen kaluani kovaa. Käänsin Sonjan vatsalleen ja hyväilin sulalla hänen hartioitaan ja kuljetin sitä sitten alas selkärankaa pitkin aina pyllyvakoon asti. Suutelin pakaroita ja kohotin Sonjan keskikohtaa sekä menin hänen taakseen. Levitin hieman pakaroita ja näin pyllyreiän sekä sen kiiltävän kosteuden joka siellä oli. Olin pistänyt sulan pois ja painoin sormellani varovasti reikää, koskettelin sen reunoja ja levitin hieman sen märkyyttä pakaroiden sisäpinnoille. Kohotin Sonjaa lisää ja pääsin suutelemaan takaapäin avonaista ja mehuista märkää syliä. Kieleni upposi taas syvälle samalla kun pidin Sonjaa tiukasti lantioista vetäen häntä itseäni kohden. Häpyhuulten välistä valui nesteitä kohti häpykumpua ja lyhyttä karvoitusta. Syli oli liukas. Kohottauduin hieman ja kaluni pää osoitti suoraan märkään häpyyn jonne sen hitaasti työnsin. Työnsin syvälle ja annoin sen hetken olla siellä. Sonjan kasvot olivat hautautuneina sängyn pehmeyteen ja kädet tekivät puristusotteita rypistellen lakanaa. Työnsin lujia työntöjä ja tunsin olevani hengästynyt, joka vaan lisääntyi Sonjan käden kurottautuessa kiveksilleni ja otettua ne hellään puristeluun.

Sonja makasi silmät ummessa ja välillä apposen avoimina minun työntäessäni kalua häneen. Olin kääntänyt Sonjan selälleen ja rakastelimme mielestämme siinä normaalissa ja parhaassa asennossa. Pidin ylävartaloani hieman koholla ja näin sain katsella Sonjaa kasvoihin. Aina välillä suutelin hänen silmiään, otsaa ja kasvojen joka kohtaa. Sonja ei pysynyt allani paikoillaan vaan liikahteli ja kohotteli itseään päästellen suustaan pieniä nautinnon ääniä. Hän otti minua kaulasta ja veti minut tiiviisti itseensä ja tunsin hänen jäykistyvän ja jalat ojentuivat tärähdellen. Sonja sai orgasmin ja lepäilimme hetken. Kaluni sykki Sonjassa odottaen toiminnan jatkamista. Tunsin, ettei menisi kauaakaan siihen että minäkin laukeaisin. Aloimme hiljaisen liikkeen ja kohta rakastelimme jälleen kuten äskenkin kuiskutellen pieniä sanoja. Työnsin rajuja töytäisyjä ja silloin tunsin tulevani, vedin kaluni ulos ja kuumat sylkäisyt annoin levitä Sonjan hikiselle vatsalle ja rinnoille.

Lepäsimme vuoteella Sonjan hymistessä ja pörröttäessä hiuksiani. Minä pidin päätäni hänen vatsallaan ja katselin navan yli häpykarvoitusta. Navassa kiilteli korun lisäksi spermaa joka sen oli täyttänyt. Sinne se kuivuisi ja tuntuisi ja muistuttaisi hetkistä jotka tulvan aiheutti.

Istuimme taas porealtaassa laskevan auringon säteissä. Alhaalla kaupungissa oli jo sytytetty valoja, mutta vuorenrinteelle länteen laskeva aurinko antoi viimeiset valaisevat säteensä. Poreallas kupli ja me istuimme lähekkäin tuntien vartaloittemme kosketuksen ja niiden pienet sähköiset iskut. Mielessämme oli tulevan illan tulevat kuumat hetket ja niiden jälkeinen yhteinen uni ja nukkuminen niin lähekkäin kuin vain voimme.
”””””””””

Sonja ohjasi autoaan pitkin öljyrahoilla rakennettua uutta tietä ja läpi tunneleiden kohti lapsuutemme koteja ja kalatehdasta. Saisin taas tavata Sonjan kalastajaisän ja suomalaisen äidin. Näkisin ehkä jonkun lapsuuden kavereistani ja ennenkaikkea ne kaikki leikkipaikat, ja voisin kokeilla uusia kalastusvehkeitäni.
 

Yhteistyössä