Onko sinun kotiisi murtauduttu?

Onko sinun kotiisi murtauduttu? Mitä tunteita se herätti? ("vertaistukea" kaipaan)
Muistan edelleen, kun entiseen lapsuudenkotiini vanhempieni poissaollessa mentiin ikkunasta sisään, kivi avaimena, parikymmentä vuotta sitten.

Minä tyhjentelin postilaatikkoa ja eräällä reissulla odotti ikävät jäljet.

Olis kiva vähän vaihtaa ajatuksia jonku saman kokeneen kanssa.
:attn:
 
Ei omaan kämppään mut muistan ku kaverin kämppään oli menty. Muistan kun astuttiin susälle ja kaikille tuli kumma olo vaikka kaikki vaikutti ihan normaalilta mut sit kaveri huomas et viini pullo jääkaapist loju tyhjänä lattialla ja tietsikka oli viety. N. 2 vuoden päästä saman javerin kämpille meni joku ikkunasta sisälle ja vei mm koruja.
 
  • Tykkää
Reactions: miesvain
Ei omaan kämppään mut muistan ku kaverin kämppään oli menty. Muistan kun astuttiin susälle ja kaikille tuli kumma olo.
Joo mulle tuli kumma olo heti sisäkuistilla kun kenenkään ei pitäis olla käyny talossa mutta matolla onkin matkalaukku poikittain... Siinä vaiheessa tajusin että joku on käyny siellä. Heitin postit penkille ja juoksin talon läpi (keittiön ikkunasta tulleet kiven kanssa). Soitin sit poliisit.
Koti on niin intiimi paikka, kun siellä joku käy sotkemassa ja rikkomassa ja varastamassa, se tuntuu aivan kauheelta! Sen jälkeen mulla on aina ollu ylälukko, turvaketju, jonkunlainen kiinteistöhälytin tms. Nykyisin täällä maallakin riistakamera vähä joka kulmalla. Tuntuu etten oo oikeen päässy siitä kokemuksesta yli.
 

Yhteistyössä