Epävarmuus raskauden alkamisesta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toivoisin vastauksia / mielipiteitä.

Syy tälle kysymykselle ja epävarmuudelle on alkoholin käyttöni viikonloppuisin.

Tein viime viikon sunnuntaina positiivisen raskaustestin koska valkovuotoni oli / on todella runsasta. Viimeisimmät menkat ollut maaliskuun puolessa välissä ja helmikuun menkat alkoivat 22.2 ja kestivät 26/27.2 saakka. Eli maaliskuun menkat tulivat hieman etuajassa. Ne olivat mielestäni normaalit menkat ja tamppooneita meni ihan normaali määrä. Kysymys onkin , että milloin olen hedelmöittynyt ? Onko se noiden maaliskuun menkkojen jälkeen tapahtunut? Jos olisi aiemmin ni tuskin menkkoja olisi tullut

olen varannut jo neuvolaa ajan mutta menee toukokuun puoleen väliin , samoin varhaisultra. Neuvolatädin mukaan olisin viikolla 6 (5+5).

pari kertaa ollu etova olo ja nännit kipeät, samoin pientä nipistelyä vatsassa

help mee! ( Eka raskaus )
 
vierailija
Toivoisin vastauksia / mielipiteitä.

Syy tälle kysymykselle ja epävarmuudelle on alkoholin käyttöni viikonloppuisin.

Tein viime viikon sunnuntaina positiivisen raskaustestin koska valkovuotoni oli / on todella runsasta. Viimeisimmät menkat ollut maaliskuun puolessa välissä ja helmikuun menkat alkoivat 22.2 ja kestivät 26/27.2 saakka. Eli maaliskuun menkat tulivat hieman etuajassa. Ne olivat mielestäni normaalit menkat ja tamppooneita meni ihan normaali määrä. Kysymys onkin , että milloin olen hedelmöittynyt ? Onko se noiden maaliskuun menkkojen jälkeen tapahtunut? Jos olisi aiemmin ni tuskin menkkoja olisi tullut

olen varannut jo neuvolaa ajan mutta menee toukokuun puoleen väliin , samoin varhaisultra. Neuvolatädin mukaan olisin viikolla 6 (5+5).

pari kertaa ollu etova olo ja nännit kipeät, samoin pientä nipistelyä vatsassa

help mee! ( Eka raskaus )
Joskus käy niin, että vaikka on raskaana niin "kuukautiset" tulevat. Olin itse kolmannella kuukaudella raskaana ennen kun nämä vuodot jäivät pois. Sitten vasta tein testin joka oli positiivinen. En tiennyt edes olleeni raskaana ja sain sitten melkoisen ryöpytyksen neuvolasta siitä, miksi tulen vasta näin myöhään. On siis hyvin vaikea sanoa mikä on ollut hedelmöittymisesi ajankohta mutta älä murehdi se selviää kyllä neuvolassa.
 

Yhteistyössä