geishapallot

Moniko teistä on käyttäny geishapalloja lantionpohjalihaksien voimistamiseen ja toimiiko ne? Kuinka pian synnytyksen jälkee niitä voisi alkaa käyttämään? Itellä toinen lapsi tulossa ja vähän mietityttää näiden mun lihasteni kunto.... :ashamed:
 
sufina
Joo, minä ainakin kokenut noiden kuulien tehon.
Aloitin joskus pari kk synnytyksen jälkeen ja varsinkin nyt kun toista odottelen niin ollut helpompi pidätellä kun lihakset kunnossa.
Varsinkin kun vauva potkii rakkoa niin esikoista odottaessa oli välillä tosi inhottavaa kun meinas pissa lorahtaa housuihin.
Kannatan kyllä ostosta
 
Mammaliisa
Aloitin kuulien käytön pari kuukautta synnytyksen jälkeen. Muutamassa kuukaudessa säännöllisellä käytöllä saa jo ihmeitä aikaan:) Olen paljon kierrellyt verkkokaupoissa tutustumassa erilaisiin kuuliin etsiskelemässä uusia kuulia. Nyt käytän Smartballs kuulia ja tarkoitukseni hankki uudet erilaiset..Olisiko hyviä vinkkejä? Seksikulma.net kaupassa taisi olla jotkin valkoiset ihan peruskuulat edullisesti, mutta onko kokemuksia muista kuulamerkeistä?
 
kuulista
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.08.2006 klo 22:28 tyhmä kirjoitti:
tosi noloa :ashamed: mutta miten niitä kuulia käytetään?? mä oon vaan kuullut tollasista kuulista, mutta niiden käyttö on suuri mysteeri.
Eli jos et ole aiemmin kuulia käyttänyt,niin alussa ainakin riittää että laitat vaan kuulat sisälle ja yritätä pitää niitä sisällä... ja esim. kävelylenkki,siivoaminen tai joku muu missä liikut on hyvä silloin kun kuulat on sisällä.
Kun kuulat on sisällä voit myös alkaa tekemään supistus harjoitteluista kuulat sisälläsi.
Toivottavasti tästä oli edes jotain apua...

=)
 
Sesse
Sama juttu, neuvoja tarvitsisin geishapallojen käytöstä.

riittää että laitat vaan kuulat sisälle ja yritätä pitää niitä sisällä...

Tämä osuus kuullostaa itselle vieraalta, sillä tuntuu olevan enemmän yrittämistä niiden "sisään" tunkemisessa kuin siellä pysymisessä. Liikkuvatko itse pallotkin vai vain niiden sisällä olevat painot? Omat geishapalloni ovat sellaiset silikonipäällysteiset, joita yhdistää silikonilla päällystetty naru.


 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.08.2006 klo 11:01 toinen tyhmä kirjoitti:
Voiko käyttää jos on kierukka?
Kyllä voi kierukan kanssa aivan normaalisti, ja tästä kokemusta yli 3 vuotta.
Niitä ihan kaikkein halvimpia ei kannata ostaa, sillä eivät ole tarkoitetut jatkuvaan käyttöön. Silikoniset laadukkaat pallot saa 15-20? hinnalla. Kulkevat pimpsassa mukana lähes päivittäin, ja teen supistus harjoituksia aina sopivan hetken tullen. =) B)
 
namless
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.08.2006 klo 19:50 vieras kirjoitti:
mää en lainkaan ymmärrä noita kuulia :headwall: kyllähän ne sisälle saa,mut en meinaa saada millään ulos :eek: onko muilla vastaavia kokemuksia ja mistä vois johtuu?
Vähän samoja kokemuksi silloin alussa. Kuulat tilasin netistä ja ovat Smartballs nimiset jumppaukseen suunnitellut. Liukkaria käyttämällä runsaasti, ja rentotuksen opittuani niille lihaksille pois ottaminen alkoi sujua. ;)
Olin vaan liikaa jännittänyt sulkijalihasta, jota kuulat sitten vielä tehostivat. Nyt vuosi näiden kuulien kanssa touhuttuani tunnen (ja etenkin mieheni) emättimen tiukentuneen koko matkalta, eikä vaan suuaukolta. :)
 
tytsy
Ne isot silikoni päälysteiset pallot joissa on joku paino sisällä saa heittää lähimpään hittoon. Niillä ei ole mitään tekemistä jumppaamisen kanssa. Jumppakuulat ovat n. 1,5 cm halkaisijaltaan, sileätä materiaalia, vähän niinkuin marmorikuulat. Ne ovat erilliset pienet kuulat, joissa ei ole mitään narua tai välikappaletta. Paino ja pintamateriaali vaihtelee merkistä ja mallista riippuen. Itsellä on valkoiset muovipäälysteiset (sopivat nikkeliallergikolle). Aluksi tosiaan kuulat esim. imuroinnin ajaksi sisälle, melko syvälle, liukkarilla höystettynä. Jos tuntuu ettei pysy, voi kokeilla ensin yhtä kuulaa kerrallaan.
 
tietämättön
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2006 klo 19:14 tytsy kirjoitti:
Ne isot silikoni päälysteiset pallot joissa on joku paino sisällä saa heittää lähimpään hittoon. Niillä ei ole mitään tekemistä jumppaamisen kanssa. Jumppakuulat ovat n. 1,5 cm halkaisijaltaan, sileätä materiaalia, vähän niinkuin marmorikuulat. Ne ovat erilliset pienet kuulat, joissa ei ole mitään narua tai välikappaletta. Paino ja pintamateriaali vaihtelee merkistä ja mallista riippuen. Itsellä on valkoiset muovipäälysteiset (sopivat nikkeliallergikolle). Aluksi tosiaan kuulat esim. imuroinnin ajaksi sisälle, melko syvälle, liukkarilla höystettynä. Jos tuntuu ettei pysy, voi kokeilla ensin yhtä kuulaa kerrallaan.

mistä ostit ne ja minkä nimise ovat. ja eikö niissä ole narua. kun ajattelin kanssa ostaa ja kävin erotiikkapuljussa ja ne oli sellaisia valtavia vempeleitä.

 
eva
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2006 klo 21:45 vieras kirjoitti:
mua rupes nyt jännäämään et voiko ne jääde sinne sisään jotenkin jumiin, entä jos en saakkaan niitä ulos... voiko niin käydä??
Eivät ne kuulat sinne sisään jää. Tulevat ulos lihasten rentoutuessa. Alussa muutaman kerran oli vaikeuksia saada pois, ja tulivat sitten yöllä ollen aamulla lakanalla.. :ashamed:
Sitten ostin narulliset joilla treenailin jonkin aikaa, ja nyt nämä irralliset on melko ahkerassa käytössä. B)
 

Yhteistyössä