¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

Alkuperäinen kirjoittaja TinyAngel:
no mitäs nää loput viikolla 25 testaavat..tänään ois sitten viimeinen päivä...mitäs testit sanoo?
++++++ :whistle:
Hahhaa.. :LOL: Piti tehdä tänään vielä yks ei-herkkä testi (joo, lupaan, että viimeinen testi tälle raskaudelle). Kyllä se niin raikaa myös plussana, et en mie kyllä enää haamuile (viitaten ylläolevaan..) :p
 
Kärppänä heinälatoon onnea!

Itse selvitynyt juhannuksen juhlinnasta. Heti perjantaina mökille mennessä katsastettiin mitä mun lasissa. Lauantna sitten tuli täti mukaan juhannusjuhliin. Täysin kutsumatta! Yritin kyllä pois hätyytellä, mutta ei lähteny millään. :kieh: Joten tänään mulla kp 2. Hieman harmistunut olo, mutta yritykset jatkuu.. Käyntiin lähti yk 4. Ja tää on plussakierto!!

Missä pinossa tippuneet tavataan?
 
Heippa kaikki tippuneet ja Paljon onnea plussanneille!

Saanko minä tulla teidän uuteen ketjuun jännäilemään? Mulla oli menkat n. viikon myöhässä ja testit negaa, tänä aamuna tuli sitten vuodot ja kivut :( Ehdin jo toivoa niin kovasti mutta ei voi mitään.

Meillä lähti käyntiin siis kolmas kierros. Ihan tavallisesti yritetään, en käytä mitään ovistestejä. Ja niin, neljättä lasta toivotaan :heart:
 
helou. Täältä tää rouva :heart: saapui TÄDIN KANSSA. pöh. nyt se täti yllätti jo päivän aikaisemmin(aviollisen velvollisuuden :D jälkeen huomasin että tulee punaista... ;) ). toisaalta hyvä! ei tarvinnut huomiseen odottaa vaan pääsee jo tänään uuteen yritykseen. yk 4 lähtee käyntiin; täällähän on muitakin samoissa meneviä. Mahdetaanko tavata samassa pinossa? täytyykin tästä mennä katsomaan että mikäs olis sopiva pino...

no, joo. OLI KYLLÄ MUKAVA JUHANNUS! :heart: vietettiin pari vuorokautta miehen kans mukavaa "hanimuunia", laulettiin karaokee ja otettiin vähän miestä väkevämpää leirintäalueella mökissä asuen. En oo ehtinyt pahaa tätiäkään suremaan; jotenkin sitä vaan vielä osaa ajatella että kyllä se meidänkin aika vielä tulee. Vaikka vielä viikko sitten ajattelin että korkeelta tiputaan. Mutta onneksi on muuten asiat niin hyvin! :heart: Ehkä sitten syksyllä alkaa jo olemaan mieli apeana, jos ei vauva kuulu. Mutta vielä on pari yritystä siihen aikaa. ;) :heart:

NÄHRÄÄN!!!

dreamer78 kp1/32
 
Suunnistaja
Minutkin täti yllätti eikä häipynyt sitten millään...nyt onneksi poissa ja päästään pupuilemaan rauhassa. Nyt siis lähti meilläkin yk 4 ja nyt kyllä plussataan :heart:
minut löytää ainakin pinoista
*esikoisesta haaveilevat* ja ***piinaviikot 29-30*****
 
Heippa pitkästä aikaa kaikille!

Täällä myös sitten alkoi kuukautiset juuri ennen juhannusta. Ja mies olikin ihan tyytyväinen. Sanoi, että jos kuitenkin odoteltais muutama(!!) vuosi vielä ennen kun aloitetaan se neljännen teko. Arvatkaas miltä tuntuu?? Mä olen niin vauvakuumeen kourissa, etten todellakaan jaksa odottaa mitään vuosia! Mies tajusi, ettei mahduttaisi enää autoon, eikä kuulemma kotiinkaan(110m2).. En nyt oikein tiedä, mitä tässä sitten pitäisi tehdä :( Olen kyllä yrittänyt kiristää ja lahjoa =) mutta ei ole oikein lämmennyt.
Kaikille pikaisia plussia!!
 
Suunnistaja, meillä on lapset 1v4kk, 4v1kk ja 5v5kk eli pieniä vielä kaikki. Mies toivoo myös vielä yhtä, mutta on nyt oivaltanut(!!), että kaikki menisi uusiksi- ne autot ja asunnot- ja haluaa odottaa. Kolmannestakin käytiin pieni sota, kunnes hän lämpeni. Ja toisaalta mies pelkää myös sitä, että sitten haluan viidettä, kun neljäs on tehty.. Minusta kyllä tuntuu nyt siltä, että yksi vielä ja sitten riittää.
Mun täytyis varmaan lopettaa täällä käynti, kun tulee vaan lisää vauvakuume. Eilen katsekin noita plussakuvia ja tuli melkein itku. Toisaalta on kyllä ihanaakin fiilistellä täällä. Kyllä se hetki sitten tulee- ja toivottavasti tositosi pian!!
 
Abu
Moi kaikille :hug: kaikille - tippuneille ta plussanneille! Mä olen ihan hiilenä tän netin kanssa kun ei ole toiminut taas sitten viime"näkemän".. nyt pääsin pikaisesti pyörähtämään täälläkin! Eli siis tein jo tiistaina sen uusintatestin ja sain vahvan plussan! Viikkoja taitaa olla nyt 4+5. Väsymys on kovaa ja olen kiukkuinen :kieh: :kieh:
Kiitos kaikille kanssani jännänneille vaikka kaikkein tärkein aika menikin multa ohi (noiden pirun työmiesten takia jotka kaatoivat jonkun tolpan ja pimensivät meidän netin!!) Plussaisaa kesää kaikille ja viivat pissanneiden kanssa nähdään odottelupuolella B)
 
Minäkin vähitellen siirryn odottajien puolelle, sunnuntaina varmistustestiin tuli vahva viiva välittömästi.
Jotenkin vaikea on vielä uskoa, että raskaana tässä ollaan. Ainoastaan tuo jatkuva kuvotus ei jätä rauhaan.. tänään vielä päätäkin jomottaa, joten ihan huippukunto ei nyt ole, mutta eiköhän tämä tästä.

Kiitos teille kaikille seurasta, toivottavasti tavataan pian odottajien puolella!
 
Kat
Sini74 ja Abu, tulkaa odottajien puolelle siihen uusien listaan... Eli se on "väliinputoajille" eli niille jotka plussanneet, mut niin alussa, etteivät välttämättä uskalla liittyä muihin mammoihin vielä.. =)
 
Pikaisesti vain kertomassa että tulin matkalta kotiin ja on jo uusi kierto hyvässä vauhdissa. Mun piti testata perjantaina mut en ehtinyt. Eipä mitään yk 9 vaan päälle sitten. Onnea kovasti plussanneille! Ja muille tsemppiä seuravaan kiertoon. =)
 

Yhteistyössä