K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ihmisillähän on nykyään kamera joka paikassa mukana, ihan taviksillakin, kun se on puhelimen kanssa samassa paketissa. Moni myös kuvaa paljon. Ei se tee tilannetta mitenkään erityisen epäluonnolliseksi, kun videon alkaessa olivat jo siinä sohvalla. Tosi vähän tuli oikeastaan keikkabussista materiaalia siihen nähden, että ne kamerat kaikilla on. Eihän me tiedetä vaikka olisivat joka päivä makoilleet noin.
Mun mielestä se sohvatilanne leimautuu pelleilyksi heti alussa kun B sanoo sen ”two on one action” vai mitä ikinä sanoikaan.
 
vierailija
Onko Damon muuten jakanut Joksuista someensa yhtäkään ns. tavallista arkikuvaa? Mulla tulee mieleen ainoastaan kuvia ja videoita joilla on tarkoitus vihjailla ja ehkä provosoida faneja kuten se Krisin ”shivering with anticipation” ja teippikuvat ja Boitsun sylissä kiehnäämiset.
 
vierailija
Kyllä mä keksin vaikka mitä ja moni viesti täälläkin on mun, mutta en vaan ymmärrä miksi kbshippasjien pitää tulla vänkäämään tänne. Ei mekään mennä vauvalle puhumaan Dstä ja Sadiesta ja pekasta.
Ei tarvitse olla KB-shippari ajatellekseen että Joksut ei ole menossa tapaamaan Damonia Lontooseen, ja kaikki mielipiteet ovat täällä tervetulleita kunhan niillä ei trollaa.

-eri
 
vierailija
Onko Damon muuten jakanut Joksuista someensa yhtäkään ns. tavallista arkikuvaa? Mulla tulee mieleen ainoastaan kuvia ja videoita joilla on tarkoitus vihjailla ja ehkä provosoida faneja kuten se Krisin ”shivering with anticipation” ja teippikuvat ja Boitsun sylissä kiehnäämiset.
Olihan sillä heti alkuun ainakin se kuva jossa se makoili niitten sohvalla ja kris ja Jan soitteli siinä kitaraa. Samoin se selfie, jossa krisin pää vain näkyy, on ihan viaton, vaikka siinä niitten päät tietty ovatkin ihan lähekkäin. Ja synttärivideokin oli ihan arkinen, samoin bojanin äänenavaus berliinin bäkkäriltä.

En tosin muista kuka milloinkin on nämä postannut ja kuka sitten jakanut, mutta on kuitenkin näitä ihan tavallisia juttuja on.
 
vierailija
Mä taas oon ihan varma että yhteydenpito jatkuu edelleen. Mistään suhteesta en tiedä mutta ei se damonkaan unohtele vanhoja kavereitaan, vaikka täällä (tai ainakin vauvalla) on annettu siitä sellainen kuva. Esim tosi moni näistä sen äskttäin kuvaamista tyypeistä on ollut sen ystäväpiirissä jo vuosia sitten.
En ota kantaa noiden suhteeseen tai näkevätkö ja milloin, mutta mulla nousee aina piikit pystyyn kun joku julistaa, että olen varma tai että varmasti näin tulee tapahtumaan. Sellaista asiaa kuin varma ei tässä keskustelussa ole, ei menneistä asioista eikä ainakaan tulevasta.
 
vierailija
Olihan sillä heti alkuun ainakin se kuva jossa se makoili niitten sohvalla ja kris ja Jan soitteli siinä kitaraa. Samoin se selfie, jossa krisin pää vain näkyy, on ihan viaton, vaikka siinä niitten päät tietty ovatkin ihan lähekkäin. Ja synttärivideokin oli ihan arkinen, samoin bojanin äänenavaus berliinin bäkkäriltä.

En tosin muista kuka milloinkin on nämä postannut ja kuka sitten jakanut, mutta on kuitenkin näitä ihan tavallisia juttuja on.
Joo nyt kun sanoit niin ainakin se selfie Krisin kanssa ja Bojanin äänenavaus oli Damonilta. Noi muut taisi olla Boitsun postaamia.

Olisipa kaikki nämä arkistoitu nätisti jonnekin kronologisessa järjestyksessä. :D
 
vierailija
Ei tarvitse olla KB-shippari ajatellekseen että Joksut ei ole menossa tapaamaan Damonia Lontooseen, ja kaikki mielipiteet ovat täällä tervetulleita kunhan niillä ei trollaa.

-eri
Samaa mieltä. Mikään ei viittaa siihen, että Joksuilla tai Bojanilla olisi mikään kiire Damonia tapaamaan Lontooseen. Kai sen saa nyt sanoa ilman, että tullaan syyttelemään liian paksuista shippilaseista.
-eri eri
 
vierailija
En ota kantaa noiden suhteeseen tai näkevätkö ja milloin, mutta mulla nousee aina piikit pystyyn kun joku julistaa, että olen varma tai että varmasti näin tulee tapahtumaan. Sellaista asiaa kuin varma ei tässä keskustelussa ole, ei menneistä asioista eikä ainakaan tulevasta.
Ja mulla nousee näistä eivät varmasti näe, ei varmasti tule yhteismerchiä jne. Kukaan meistä ei voi varmasti tietää suuntaan tai toiseen. Omia mielipiteitä ja oletuksia voi kirjoittaa, mutta nää varmasti jutut vaan ärsyttää.
 

Yhteistyössä