kertokaa

  • Viestiketjun aloittaja ei enään ikinä
  • Ensimmäinen viesti
ei enään ikinä
alatiesynnytys normaali sellainen oli 5kk sitten.erppari 3 tikkiä.jälkivuoto norm...jne...
synnytyksen jälkeen alapääni ei ole vieläkään normaali :(
Virtsarakonpää pullottaa alhaalla ikävästi(anteeksi kuvaukseni) virtsankarkailuja on liiankin helposti,joista olen lääkärissäkin käynyt.Kuulemma normaalia kun synnytyksestä on niin vähän aikaa.
Nyt olenkin kulkenut side housuissa jo 5kk ja suoraansanottuna v .....
Lantiopohjanlihaksia olen jumpannut,mutta tuloksia ei tietenkään hetkessä saa.Olenko minä ainoa alatiesynnyttäjä joka todella kärsii tällaisista jälkivaivoista :ashamed: ????
Vai eikö äidit uskalla tällaisista asioista ääneen puhua?
 
Et ole ainoa. Mulla ihan sama juttu, paitsi virtsankarkailua on onneksi vain aivastellessa ja silloinkin vähän. Mutta lääkäri tutki ja diagnoosi: virtsarakon laskeuma. Edessä on leikkaus, kunhan lapsilukumäärä on täysi, sitä ennen ei lääkärit suostu leikkaamaan, koska synnytyksessä se palautuisi kuitenkin. :\|
 
ei enään ikinä
oletko käynyt oikein urologilla.joka sinut tutki vai tavallisella gynekologilla?
Epäilen,että minulle jäi kanssa tämä vaivaksi asti,jos tälle ei mitään tehdä omasta pyynnöstäni
 
ei enään ikinä
minä kävin synnytyksien erikoislääkärillä/gynegologi ja apuun sain lääkkeet ja emätinpillerit estrogeeniä lisäämään :( Apuja ei ole tullut niinkuin olisin halunnut.Kauanko sinulla oli synnytyksestä kun diagnoosi tehtiin?
 
Mulla synnytyksestä reilu 3kk, ja ongelmana on sama, eli "virtsarakonpää pullottaa ulkona".Ei kuitenkaan virtsankarkailua. Tänään oli th, ja sanoi, että seuraillaan vielä. Jos ei jumpalla ala parantua, sitten lääkärille. :(
 
ei enään ikinä
nyt ajattelin mennä kohta uudestaan samalle lääkärille,joka minut jo kerran tutki.Kyllä tällaiseen vaivaan pitää saada loppu :(
Itseäni ainakin hävettää/nolottaa talläinen asia.Siitä minun lääkärissä käynnistä on jo aikaa kohta 2kk.
Tiina77 tulehan kertomaan mitä lääkäri sinulle sanoo?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.11.2004 klo 13:17 ei enään ikinä kirjoitti:
nyt ajattelin mennä kohta uudestaan samalle lääkärille,joka minut jo kerran tutki.Kyllä tällaiseen vaivaan pitää saada loppu :(
Itseäni ainakin hävettää/nolottaa talläinen asia.Siitä minun lääkärissä käynnistä on jo aikaa kohta 2kk.
Tiina77 tulehan kertomaan mitä lääkäri sinulle sanoo?
Juu, tulen kertoon :) Jotenkin tuntuu, että jumppaaminen ei auta tähän vaivaan. Se toinen reikä se vaan siitä paranee :(
 

Yhteistyössä