Kokeiltiin parinvaihtoa

  • Viestiketjun aloittaja kokeiltu on
  • Ensimmäinen viesti
kokeiltu on
Kokeilimme tuttava pariskunnan kanssa parinvaihtoa ja voi sanoa että tavallaan kannatti.

Elikä oltiin viikonloppuna heillä ja nautittiin alkoholia ja mieheni ehdotti että joskos kokeiltaisiin
miltä tuntuu ajaa toisen mopolla ja yllätyksekseni tuttavapariskunnan nainen sanoi että " miksikäs ei" ja se minua hieman yllätti koska ajattelin että hän ei koskaan tulisi suostumaan siihen.

Miksikö kannatti? no siksi koska se penis jota sain sisääni oli ainakin puolet kookkaampi kun miehelläni on ja pano tuntui aivan taivaalliselta.
Mutta toisaalta tuttava pariskunnan nainen tuli huomaamaan kuinka pieneen munaan joudun tyytymään ja hän sanoikin minulle että " kuinka noin pienellä munalla lapsen teko onnistuu"?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
"vierailija"
Minusta parinvaihto on ihan ok jos kaikki osapuolet siihen suostuvat, mutta tosiaan siinä voi olla tuollaisia vaikeuksia. Itse olen nainen ja jos jollain olisi isompi kuin miehelläni niin en tietäisi miten kestäisin sen aktin. Parinvaihdosta saa myös muutakin, kuin sitä munaa. Kuten läheisyyttä, hellyyttä, tuntee olonsa seksuaalisesti hyväksytyksi ja viehättäväksi, kipinää omaan makuhuoneeseen jos siitä on jollain ollut puute. Myöskin kannattaa ottaa huomioon ne mustasukkaisuudet jälkeenpäin, mutta me olemme olleet yhdessä 10 vuotta ja mustasukkaisuus on johtunut aivan muista asioista kuin parinvaihdosta tai muista naisista tai miehistä. Avoimmuus ja rehellisyys kaikissa asioissa kannattaa, joten puhukaa jos on tarpeita. Mielestäni sellainen elämä ei ole nautinnollista jos pitää koko loppu elämänsä viettää vain yhden miehen kanssa ja tyytyä vain niihin mitä on tarjolla ja kieltäytyä toivomasta jotain sellaista mitä omalta puolisolta puuttuu. Kukaan ei ole täydellinen vaikka niin haluaisi uskoa. Rakastamme toisiamme syvästi ja puhuminen vahvistaa ja kasvattaa luottamusta.
 

Yhteistyössä