Kuinka monta tiedät tässä visassa?.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sama. Enkä tiedä, mitä oikein ajattelin ku tolleen men ketulleen.


Mutta noista historiantunneista ei kyllä oo ollut mitään apua tuohon. Tieto on kertynyt parilta kreikanreissulta.
Kuka sun mielestä noist jotka asui olymppos vuorella on kiehtovin? Kävittekö vuorilla? Jooh mä en lukenu hirveesti antiikin kreikkaa välil wikipediaa. Mut ei kyl ollu hajuukaan et monta tyyppiä kuului.
 
Kuka sun mielestä noist jotka asui olymppos vuorella on kiehtovin? Kävittekö vuorilla? Jooh mä en lukenu hirveesti antiikin kreikkaa välil wikipediaa. Mut ei kyl ollu hajuukaan et monta tyyppiä kuului.
Olen ollut vain kereikan saarilla joten olymposvuori on näkemättä. Mut ehkä tulevaisuudessa jonkun talven autoreissu sinnekin -ainakin näköetäisyydelle- yltää.


Kiehtovasta en tiedä mutta Demeter on eniten kuten minä.

(ja terkut vaan palstan Demeterille jos täällä vielä joskus piipahtelet)
 
vierailija
Olen ollut vain kereikan saarilla joten olymposvuori on näkemättä. Mut ehkä tulevaisuudessa jonkun talven autoreissu sinnekin -ainakin näköetäisyydelle- yltää.


Kiehtovasta en tiedä mutta Demeter on eniten kuten minä.

(ja terkut vaan palstan Demeterille jos täällä vielä joskus piipahtelet)
Joomäkin saarilla. Siellä saarilla on hyvät vuoristotiet ainakin creetalla. Mul on menny toi demeter ohi. Otanpa luku listalle wikipediasta. Tunsin innostuneisuutta ku löysit mulle uuden historian kohteen😊
 

Yhteistyössä