Kuinka tärkeä?

  • Viestiketjun aloittaja mies
  • Ensimmäinen viesti
onhan se tärkeää, mielummin pari kolme kertaa viikossa kuin joka ilta hätäsesti.

ja ilmanhan sitä olisi oltava jos toista ei haluttaisi, vaikka tietty hätätilanteessa voi aina kääntyä yökalupakin puoleen ;)
 
Kyllä se aika tärkeää on että se sujuu.Onneksi näin on meillä :p Mutta jos toinen ei haluaisi niin muualta en lähtisi hakemaan,silloin pitäisi käyttää oman lelulaatikon tuotteita (tosin niitä käytetään jo nytkin).Kumpikin tekee aloitteita tasapuolisesti ja hyvä niin ;) Ei tarvitse vongata puolin eikä toisin B)
 
Entisessä suhteessa kaikki tehtiin aina miehen mieliksi. Jotenkin tämä suhde vielä kummittelee tässä nykyisessä elämässäkin.
Olen tottunut siihen, että ei sillä ole väliä miltä minusta tuntuu sängyssä, miehen nautinto on tärkein ja kun se on saavutettu, seksihommat ovat siltä kertaa ohi.
Joten kyllä osaan olla suhteessa ilman hyvää seksiä, se ei ole välttämättömyys. Olisi jotenkin pinnallista lähteä kävelemään sen vuoksi, ettei seksielämä toimi. Kuitenkin seksi on vain suhteen suola, ei erityisen olennainen osa sitä, minun mielestäni.
 
Äiree
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 15:01 Vieras kirjoitti:
Entisessä suhteessa kaikki tehtiin aina miehen mieliksi. Jotenkin tämä suhde vielä kummittelee tässä nykyisessä elämässäkin.
Olen tottunut siihen, että ei sillä ole väliä miltä minusta tuntuu sängyssä, miehen nautinto on tärkein ja kun se on saavutettu, seksihommat ovat siltä kertaa ohi.
Joten kyllä osaan olla suhteessa ilman hyvää seksiä, se ei ole välttämättömyys. Olisi jotenkin pinnallista lähteä kävelemään sen vuoksi, ettei seksielämä toimi. Kuitenkin seksi on vain suhteen suola, ei erityisen olennainen osa sitä, minun mielestäni.
Ja P.ASKAT! Anteeksi voimasana, mutta olen ilmeisesti pinnallinen kun olen lähtenyt suhteesta huonon seksin takia. Eikä kysymys ollut edes isosta asiasta, mutta miksi viettäisin loppuelämäni suhteessa jossa seksi ei vastaa 100% sitä mitä haluan?

Nyt on asiat siltä osin kunnossa, ja seksi vastaa vähintään 100 prosenttisesti sitä mitä haluan. Lisäprossat tulee vielä miehen silloin tällöin järjestämistä yllätyksistä...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:26 Äiree kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 15:01 Vieras kirjoitti:
Entisessä suhteessa kaikki tehtiin aina miehen mieliksi. Jotenkin tämä suhde vielä kummittelee tässä nykyisessä elämässäkin.
Olen tottunut siihen, että ei sillä ole väliä miltä minusta tuntuu sängyssä, miehen nautinto on tärkein ja kun se on saavutettu, seksihommat ovat siltä kertaa ohi.
Joten kyllä osaan olla suhteessa ilman hyvää seksiä, se ei ole välttämättömyys. Olisi jotenkin pinnallista lähteä kävelemään sen vuoksi, ettei seksielämä toimi. Kuitenkin seksi on vain suhteen suola, ei erityisen olennainen osa sitä, minun mielestäni.
Ja P.ASKAT! Anteeksi voimasana, mutta olen ilmeisesti pinnallinen kun olen lähtenyt suhteesta huonon seksin takia. Eikä kysymys ollut edes isosta asiasta, mutta miksi viettäisin loppuelämäni suhteessa jossa seksi ei vastaa 100% sitä mitä haluan?

Nyt on asiat siltä osin kunnossa, ja seksi vastaa vähintään 100 prosenttisesti sitä mitä haluan. Lisäprossat tulee vielä miehen silloin tällöin järjestämistä yllätyksistä...
Mä oon vähän samoilla linjoilla teijän molempien kans :)
Oon lähtenyt suhteesta,koska miehellä oli pieni m..na ja tiesin että seksielämä ei ois toiminut,mutta nyt kun on oikeesti rakastunut oikein kunnolla,niin en pystyis suhteesta lähteen vaikka meidän seksielämä onkin aika harvinaista herkkua (mies ei halua) eikä sillonkaan vastaa useimmiten muuta kun miehen toiveita ja halujen tyydyttämistä.Mutta kun kerran muuten menee hyvin,eikä riitoja ole,niin tuntus pieneltä lähteä sen takia :/ Vaikka pakko myöntää että kyllä asia mua välillä vaivaa,mutta minkäs teet kun ei siitä keskustellakaan osata :ashamed:
 
GRR
seksi kuuluu parisuhteeseen ja kyllä sen tulee olla hyvää, että molemmat nauttii. en voisi elää puutteessa, jos mies kärsisi haluttomuudesta. meillä aloitteita tehdään puolin ja toisin - aika hyvin menee yksiin, mutta ehkä mä olen hiukan aktiivisempi osapuoli. :)
 

Yhteistyössä