Kyllä tuli paha mieli...

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä jokunen vuosi. Viikonloppuna sitten intouduin suuseksiin hänen kanssaan yllättävässä paikassa ja itse kyllä tykkäsin antaa miehelle suuhoitoa, mutta mies ei ollut erityisen kiihottunut, eikä hommaa viety loppuun. Jotenkin hän oli vaitonainen.
Illalla sitten kotona mies sanoi, että ei oikein ole tottunut siihen, että olen seksissä aktiivinen. Hän tunsi minut pitkään ennen seurustelua ja sanoi aina kuvitelleensa, että olen kiltti, enkä olisi hääppöinen sängyssä. En oikein osannut sanoa tuohon mitään. Tuli paha mieli...
Meillä seksi on todella perusseksiä. Itse haluaisin kokeilla kaikkea, mutta tuollaisen kommentin jälkeen menevät ne vähäisetkin kokeilunhalut.
Esim suuseksi on meillä tullut kuvioihin vasta viime aikoina, mutta vain kerran olen saanut sillä tapaa miehen tulemaan. Hän on sanonut, että ei usko minun nauttivan siitä, ja hänenkin halunsa katoavat, vaikka en ole mitään tällaista hänelle sanonut, ja koko suuseksi aloitettiin minun aloitteestani. Hän ei kylläkän ole antanut suuseksiä minulle, enkä voisi kuvitellakaan, että mies kielineen minua lipomaan.
Minä olen ajatellut, että meillä seksissä ongelmana on se, että seksi on ihan perusseksiä (siis jopa suuseksi on meidän skaalassamme jotain todella rohkeaa), ja nyt sitten mies sanoo, että olen liian rohkea, enkä sellainen, jollainen hän toivoo minun olevan.
Itsestä tuntuu, että rakkaansa kanssa pitäisi heittäytyä kokeilemaan kaikenlaista, ja nyt sitten mieheltä tulee tällaista palautetta, että hän on pettynyt siihen, että kokeilen kaikkea, kuten tuota suuseksiä.
Onpas tässäkin ongelma, mutta tällaista meillä! Onko muilla vastaavanlaista, että olisi tullut kielteistä palautetta siitä, että seksi olisi liian "villiä" (tasan 3 asentoa, joita vaihdellaan ja sitten mies saa suuseksiä, siinä se).
:ashamed:
 
Vaikuttaa siltä kuin miehesi olisi jollakin tapaa estynyt, kun odotti sinunkin olevan kiltti tyttö. Oletko muistanut kehua häntä? Etene hitaasti, mutta muista aina, että et lyö lyttyyn miehesi uusia kujeita.
 
ikävä tilanne, ei kai siinä auta kuin puhua asiasta. Ja muista sanoa vielä että haluat kokeilla ja tehdä asioita vain hänen kanssaan ja koska miestäsi rakastat.. kyllä kiltitkin tytöt osaa seksistä nauttia ;)

 
Miisa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 18:12 BreeV kirjoitti:
ikävä tilanne, ei kai siinä auta kuin puhua asiasta. Ja muista sanoa vielä että haluat kokeilla ja tehdä asioita vain hänen kanssaan ja koska miestäsi rakastat.. kyllä kiltitkin tytöt osaa seksistä nauttia ;)
Ja ennenkaikkea on myöskin LUPA nauttia!!
 
mie itte
Kiltit tytöt antaa parhaat kyydit ;)

Joko miehelläsi varmaan on jotain estoja,tai sitten huonompi vaihtoehto on se,että on vaan seksuaalisesti tylsämielinen. Näin voisin ajatella. Koskaan ei oo kyllä vastaan tullu miestä,joka ei tykkäis naisen aktiivisuudesta ja spontaaniudesta seksin saralla :/ Mutta sinet tee mitään pahaa kyllä yrittämällä uusia juttuja,ja uusien juttujen kokeilunhalukin on pelkästään positiivinen asia. Sano miehelles,et jos se ei halua sun "kasvavan ja kehittyvän" seksuaalisesti,niin miten se olettaa että teillä vois olla tyydyttävä seksielämä. Yritä puhua avoimesti asiasta,korosta sanoja molemminpuolinen tyytyväisyys ja nautinto. Onnea matkaan,älä ole pahoilla mielin vielä!
 
Vaalea misu
No jo on harvinaisen tylsä mies! Mä olen aina kuvitellut, että just tuo suihinotto on miehelle yks parhaista nautinnoista. Meillä ainakin ukko tykkää ihan hulluna.

Jännä, että mies on kategorisoinut jo etukäteen sut seksuaalisesti. Onko ajatellut, että olet jotenkin niin ns. ylikiltti ja turvallinen, ettei hänen tarvi hävetä tai kyetä mihinkään mikä häntä nolostuttaa.

Miehellä taitaa kyllä olla pahoja estoja ja seksuaaliterapian mukaan tällaiset estot liittyy lapsuuskokemuksiin.

Teidän kummankin onni olisi, jos voisitte avautua puolin ja toisin toiveistanne. Miten se sitten mieheltä onnistuu onkin jo varmaan hankalampi juttu.

Miehellesi on selvästi vaikeaa hyvään seksiin kuuluva täydellinen heittäytyminen tilanteen ja sen rakkaimman ns. armoille täysin paljaana ja kontrolloimattomana. Vain siten saa sen parhaimman nautinnon.
 

Yhteistyössä