kyselen naisen intiimiosista

ällöttääkö ketää naisen alpää?
Minua ällöttää. en voi katsella aikuisviihdetä, koska heti kun naisen alapää violöahtaa alkaa ällöttämään. jos mies koskee minua sinne, niin pitää keskittyä etten ajattele tuota ällötystäni.
 
muuten seksi sujuu ihan hyvin. Tuon alku kosketuksen haluaisin pois, vaikka ihan hyvältähän se tuntuu...

en tiedä onko mitään traumaattista tapahtunut. joskus tuntuu että on ja joskus taas että kuvittelen.
sisareni sanoo että meille on jotain tapahtunut. Hän muistaa, minä en, enkä voisi kuvitellakaan moista.
 
Olen nainen ja en minäkään pidä siitä, että mies alkaa suoraan koskettelemaan herkimpiä paikkojani. Miehet tuntuvat tykkäävän, että heidän elimiinsä tartutaan heti. Mua on rapsuteltava niskasta ym. En ole mikään valmistavara, jonka saa ottaa aina käsiinsä. Paras esileikki alkaa ei niin herkkien paikkojen koskettelulla, edeten sieltä herkemmille alueille ja vasta viimeiseksi saa koskea erogeenisille alueilleni. Jos mies erehtyy käyttäytymään tukeilevasti, en kiihoitu ollenkaan, vaikka yrittäisi korjata tapaansa lähestyä. Miehet vink! vink!
 
Mäkin kyllä tykkään siitä, ettei heti käydä asiaan.. osittain myös siksi, että tykkään myös itse nähdä vaivaa saadakseni nautintoa, eli on kiva jos mies vähän kiusaa ja pistää mut haluamaan. Toisaalta myös siksi, että on kiva kun mies pitää muuten vain hyvänä.. ja sitten herkulle vasta oikeassa kohdassa.

Mua ei inhota nainen tai mies.. mutta kyllä mä vissiin mielummin kuitenkin miestä katson ;)
 

Yhteistyössä