KYSYMYS (esim.) MIEHILLE !!!!!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja nippusti
  • Ensimmäinen viesti
nippusti
Onko kokemusta sellasesta,että nainen on aloittanut "geishakuulien" käytön..sitten kun tulokset alkavat tuntua,tunteeko mies sen että nainen olisi todella tiukempi,kuin mitä oli ennen kuulien käyttöä..että siis sitä vaan että onko niistä sillä tavalla hyötyä,että tiukentuu todella,niin että mieskin todella huomaa eron..? ..ja,entäs jos ero tosiaanki on huomattavissa,niin kuinkahan kauan noin niin ku pitäisi kuulilla treenata (suunnilleen..) ennen kuin tulokset tuntuvat..??? ois tosi ihanaa,jos joku viitsisi/jaksaisi vastata mulle tähän..kiitos jo etukäteen.. :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
 
itse sen oon oikeestaan kaikkein parhaiten huomannu, kyllä tuo mieskin siitä on sanonut, että kun saan, niin supistukset tuntuu voimakkaampina, mut suositushan sit on, että vain vartti kerrallaan, koska muuten lihakset menee herkästi maitohapoille
 
mahdotonmies
Olen kuullut joskus jonkun kaverini kehuvani, et kun hänen naisensa oli alkanut käyttämään niin tuntui paljon tiukemmalta ja nainen pystyi paremmin käyttämään lihaksiaan ja tätä kautta myös nainen sai paremmin orgasmin. Eli kaippa niistä on kummallekin osapuolelle iloa! Ei muuta kuin kokeilemaan ja sit voitkin kirjoitella tänne kokemukset niin ollaan taas kaikki viisampia.
 
Mulla on kuulat käytössä. Jostakin muistan lukeneeni, että menis noin 2 kk säännöllisesti harjoitellen, että tulokset alkavat näkyä, mutta kyllä minä ne itse tunsin jo parissa viikossa.

Synnytysten jälkeen, kun olin alkanut treenailla, oli miehen kanssa puhetta asiasta ja hän kyllä sanoi, että huomaa eron.

Mutta mitäs siitä sitten kun MINÄ HUOMAAN ITSE ERON!!! Kiihotun helpommin, saan nopeammin orgasmin ja se orgasmi on voimakkaampi.

Ja pääsin (kuten jo tuolla muutamassa muussakin viestissäni olen kertonut9 eroon alkavasta virtsankarkailu-ongelmasta kun jumppasin lihakset kuntoon.
 

Yhteistyössä