Miehen kommentti seksin jälkeen!!!!! :(

Synntyksestä oli sen kolmisen viikkoa kun päätettiin kokeilla miehen kanssa josko se seksi sujuis. Itelläni lähinnä se kiire oli kun kauheet himot jylläs. Itelleni seksi oli upee kokemus. Ihan ku olis ekaa kertaa ollu hommissa. Mies oli ihana ja hellä ja seksi päättyi siihen että molemmat saatiin..mielessäni ajattelin et vaikka se nyt ei ihan samalta vielä tuntunu niin ihanalta kumminkin. No sitten seksin jälkeen mies vaan tokas että: "joo ei oo ihan paikat palautunu ku tuntu et jossain kauppahallissa ois käyny" sitte vaan laitto kalsarit jalkaa ja lähti makkarista ja jätti mut sinne yksin makaan...
Siis tajuan sen tietenkin että synnytyksestä kuitenkin vasta 3 viikkoo et eihän ne paikat heti palaudu ainakaan kaikilla. Mutta miks pitää mennä sanoon tommosta. Itkuhan siitä sitten seuras. Sen jälkeen vaan miettiny et uskallanko enää ees yrittää, mitä jos se taas tuntuu miehestä semmoselta jne.. :'( iteltäni se oli kauheen iso luottamuksen osotus miehelle et uskaltauduin seksiin niinkin lyhyen ajan jälkeen, mut sen kommentin jälkeen varmisti sen kyl ettei hetkeen haluta kyllä ollenkaan!!! Miehillä ei taida oikein aina noi aivot toimia täysillä. Itellä ei tuis mieleenkään kommentoida ikinä mitään negatiivista miehen vehkeistä. Ne on vaan niin henkilökohtaset paikat että ei niistä sopis kommentoida muuta kun hyvällä tai sitten olla vaan hiljaa!!!
 
Jo on törkee ja ajattelematon mies sulla!! :/ Sulla on TOSI lyhyt aika synnytyksestä,ei ne "paikat" hetkessä palaudu mutta palautuu taatusti silti :) Voisi vähän mies miettiä miten suuren ja hienon työn olet tehnyt,kun olet saattanut lapsenne maailmaan.
ja tuossa vaiheessa nainen on muutenkin mieli herkässä,satuttaa tuollaiset sanat.
Otappa miehesi kanssa asia puheeksi,kerro miltä susta tuntuu
 
Kylläpä törkeästi ja ajattelemattomasti mies sulle sanoi.
Ei ihme jos tulee tuollaisesta paha mieli :hug:
Ihan hyvinhän sä olet palautunut, jos kuitenkin molemmat nautitte siitä seksistä :)
Kolme viikkoa on kuitenkin todella lyhyt aika :hug:
Mun alapää on varmaan vieläkin ihan pilalla, vaikka kuinka yritän sitä harjoitella.
Mä en ole "saanut" miehen kanssa kertaakaan esikoisen synytymän jälkeen, josta on siis jo melkein 9 vuotta aikaa. Erosta on nyt 2 vuotta, enkä edelleenkään uskalla tutustua edes miehiin tämän mun ongelman takia :ashamed:
Anteeksi tämä mun valitus. Mutta yritin vaan siis selittää, ettei sinussa ole mitään vikaa. Kumpa sun miehesi vaan ymmärtäis sen :hug:
 

Yhteistyössä