MIEHET! P.illuun vai p.yllyyn?

Kuviteltu tilanne, joka voi olla myös totta... ainakin meillä mieheni kanssa.

Eli, jos teistä on kiva harrastaa seksiä kumpaankin reikään, mutta p.illu on p.yllyä tiukempi, niin kummanko reiän valitsette?

Meillä siis mieheni pitää anaaliyhdynnäs, mutta kun se ei hänellä oikein tunnu missään, anukseni on niin löysä.
P.illuni taas on tiukka pakkaus, joka saa mieheni laukeamaan melko pian... Tässä auttaa vielä se kun on "lihakset" kunnossa ja osaan ns. lypsää.

MIEHET! Löysä anus, jota saa jyystää melko pitkään vai tiukka p.illu, jossa laukeat pian???
 
Toinen mies
Jonna miten edes vois kysyä tuollaista?

Sellanen imupillu jollaisen mitä ilmeisemmin omistat, on miljoona :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint:
kertaa parempi kun mikään anus.

Eikä sellanen ylitiukka anus ole kaikkien mieleen muutenkaan.

Ajatus tiukasta reiästä on kiihottava mutta paneminen #&%?$!* ei
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2007 klo 16:54 Toinen mies kirjoitti:
Jonna miten edes vois kysyä tuollaista?

Sellanen imupillu jollaisen mitä ilmeisemmin omistat, on miljoona :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint:
kertaa parempi kun mikään anus.

Eikä sellanen ylitiukka anus ole kaikkien mieleen muutenkaan.

Ajatus tiukasta reiästä on kiihottava mutta paneminen #&%?$!* ei
Tästähän voisi kehitellä gallupin... eli kuinka yleistä on, että p.illu on tiukempi p.yllyä? Löytyykö kanssasisaria muita? =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2007 klo 19:43 Toinen mies kirjoitti:
Taidat olla harvinainen herkku, Jonna B) B)
Siltä vaikuttaa :D
Ei, vaan ihan varmasti löytyy muitaki. Tällä palstalla vaan taitaa olla enempi miespuolisia lukijoita... eli voi mennä aikaa ennenku naiset vastaavat. =)
 
Toinen mies
Hei Jonna

Pakko kysyä että teetkö sen imun jotenkin lihaksilla
vai oletko vaan luonnostasi imevää mallia?

Toivottavasti muutkin naiset vastailee ettei juttu kuivu kokoon..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2007 klo 21:38 Toinen mies kirjoitti:
Hei Jonna

Pakko kysyä että teetkö sen imun jotenkin lihaksilla
vai oletko vaan luonnostasi imevää mallia?

Toivottavasti muutkin naiset vastailee ettei juttu kuivu kokoon..
Tää vaikuttas menevän meidän kahdenkeskiseksi jutusteluksi? :D

Kyllä minä ihan tietoisesti käytän sitä ns. imua, ei se itsestään tapahdu.
Eli jännitän vaan lantiopohjanlihaksia ja sen itsekin ihan tunnen kun puristun kalun ympärille.
Ja noita lihaksia on ihan helppoa kuntouttaa. Itse teen sitä jopa töissä, sitähän ei kukaan huomaa =) ... se on kuin yrittäisi pidätellä pissaa oikein kovasti.

Olen joskus harjoitellut peilin edessä ja katsonut mitä alapäässäni tapahtuu harjoituksen aikana. Siinä ainakin klitoris vetäytyy alemmaksi emätintä kohti. Olen pidätellyt jännitystä ja kun olen rentoutunut, on klitoris palannut omalle paikalleen. Jännää...
=)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 00:08 Heh kirjoitti:
Vai että oikein peilin edessä :LOL: :LOL:
No mitä nauramista tuossa nyt sitten? Suosittelen kyllä kaikille naisille tutustumista omaan "värkkiinsä" kunnolla. Ja kannattaa harjoitella masturboimalla sekin mikä itsestä tuntuu hyvältä ja mikä ei. Osaa sitten seksikumppaniaankin neuvoa, miten kannattaa toimia kiihottumisen maksimoimiseksi.
Sitäpaitsi... Minulla on omasta mielestäni kaunis p.illu ja mitä sitten, vaikka sitä joskus peilin edessä ihailenkin?


 
Toinen mies
Monen miehen päiväuni on sellanen missä nainen sormeilee ja levittelee häpeilemättä emätintään julkeasti miehen edessä.

Taas löyty yks hyvä puoli Jonnasta.

Tämä alkaa käydä vaaralliseksi... :snotty: :snotty:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2007 klo 16:30 Jonna kirjoitti:
Kuviteltu tilanne, joka voi olla myös totta... ainakin meillä mieheni kanssa.

Eli, jos teistä on kiva harrastaa seksiä kumpaankin reikään, mutta p.illu on p.yllyä tiukempi, niin kummanko reiän valitsette?

Meillä siis mieheni pitää anaaliyhdynnäs, mutta kun se ei hänellä oikein tunnu missään, anukseni on niin löysä.
P.illuni taas on tiukka pakkaus, joka saa mieheni laukeamaan melko pian... Tässä auttaa vielä se kun on "lihakset" kunnossa ja osaan ns. lypsää.

MIEHET! Löysä anus, jota saa jyystää melko pitkään vai tiukka p.illu, jossa laukeat pian???
Ääni "ykköspesään". Esinahattomana tiukka pesä on parasta maailman kaikkudessa. Naaras laukeaa ennen minua...
 
Toinen mies
Miten leikattu malli eroaa käytössä?
Tuleeko limakalvosta kovempi kun sen päällä ei ole enää huppua suojaamassa?

Mitäs naiset on asiasta mieltä?
Onko rautatatti parempi kuin pehmeä mansikka?
 
nainen
Parasta on kun saa...no heh heh. No oikeesti, kyllä se vaan niin kutaa tekee, että aina sitä vaan haluaa lisää, lisää, lisää.... :p Mun miehellä on ns. leikattu malli ja se on todella komee ja jotenkin siisti, varsinkin juhlakunnossa, oikee herkkutatti !! :p :p :p :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 09:40 Toinen mies kirjoitti:
Miten leikattu malli eroaa käytössä?
Tuleeko limakalvosta kovempi kun sen päällä ei ole enää huppua suojaamassa?

Mitäs naiset on asiasta mieltä?
Onko rautatatti parempi kuin pehmeä mansikka?
Naisen sisällä kestää pitempään kuin leikkaamaton. Ehtii tyydyttämään naaraan ennen omaa laukeamista. Terska erottuu paremmin varresta - kiitoksia on tullut... B)

Esinahka ei ole vähentämässä naisen saamaa tunneärsytystä.

Miehen orgasmissa ei kuitenkaan ole eroa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2007 klo 03:04 Jonnalle kirjoitti:
Miks sulla Jonna on löysä perä?????????????????????????
Mistäs minä tietäisin, miksi anukseni on löysä? Ei se ainakaan anaaliseksin vuoksi ole löystyny... =)
Kaipa sitä on tullu ähellettyä liian paksua p.sk.a ja siinä on sit paikat venyny. Kukapa tuon tietää? En todellakaan ole seurannut sitä, milloinka tuo anukseni on löystynyt. Kuitenkin se on ollut löysä jo ennen kuin olen kokeillut anaaliyhdyntää kertaakaan?
 
Mulla näin
Mun ukolla ainaski on niin iso, että jos terska on paljaana niin sattuu vaikka ois kunnolla kosteakin. Ja toisaalta mä itsekin olen aikas tiukka. Tämähän se unelmatilanne miehen ja naisen välillä on!!
 

Yhteistyössä