Miltä tuntuu eka kerta?

  • Viestiketjun aloittaja Annica17v
  • Ensimmäinen viesti
opettajana?
Mielellään näytän sinulle miltä se tuntuu. Olen ihan kivankokoisen omistava pitkä mies. Takuulla tuntuu hyvältä. Seksi ei koskaan ole kaduttanut, vaan on ihan ykkösjuttuja maailmassa. Yleensä se tapahtuu sängyssä ensikerralla, myöhemmin monessa muussakin paikassa. Ehkäisy oli kierukan muodossa ensi kerralla, koska nainen oli jo kokeneempi.
 
hyvä hiplaus
Olen kysynyt monelta, kukaan ei ole sanonut, että kaduttaisi, vaan tälläisiä kokemuksia haluttiin ja saatiin. Harvemmin se mihinkään isompaan kliimaksiin ensiyrityksellä johtaa, mutta jostakin on aloitettava. Ahkera harjoittelu ja avara mieli tuottaa tuloksia.
 
  • Tykkää
Reactions: Tane47
P K
Ensimmäinen kerta, tämä on jotenkin vaikea, vaikka olen poika Halusin olla mahdollisimmam hellä, onnistui kuitenkin ihan hyvin,ehkäisy oli toki hoidettu kondomilla
Suurin mahdollinen nautinto varmaan saatiin molemmat. Sen jälkeen tulivat pillerit
eikä enää kondomeja käytetty ja nautinto ainakin pojalla vain suureni ja niin vain panot paranivat.
Nykyäänhän sexiä harrastavat jo liian nuoret
 
naapurin tyttö
Kännissä tuntemattoman punkkaripojan kanssa jonkin aution vajan/mökin/? lattialla. Olin 15 vee. Kortsua kyll käytettiin, ainakin puolet ajasta...Kipeetä teki. Ei kuitenkaan kaduttanut.
 
olin 30v
aika nopeasti se oli ohi, oltiin niin innoissamme mieheni kanssa ettei juttua malttanut pitkittää, hyvää oli, kotona sängyssä, perinteinen lähetyssaarnaaja asento, itse olin jo 30vuotias menettäessäni neitsyyteni, hyvää kannatti odottaa (; !!
 
AliceW
sehän oli joskus 14-15 vuotiaana josain epämääräisessä paikassa jonkun samana iltana tavatun tyypin kanssa. Sattui ja ehkäisystä ei tietoakaan. Ei silti kaduttanut.
Eipä tossa ole kauheesti muisteltavaa mutta eipä sillä tässä iässä 32v ole merkitystä.
 
Tanya
16-vuotiaana kaverin kodissa hirveässä humalatilassa, täysin vieraan 32-vuotiaan miehen kanssa joka oli kihloissa jonkun toisen tytön kanssa. Homma vaan tapahtui, käytännössä heräsin siihen että mies panee...Kortsu sentään oli. Kyllähän se vähän sattui, mutta ei niin paljon kuin olin luullut. Kipu oli lähinnä sellaista "paineen tunnun kasvua" eikä mikään äkillinen viiltävä kipu.

Kundi sanoi heippa ja häipyi. Jälkeenpäin oli aika petetty, likainen ja halpa olo, mutta myös hyvin "aikuinen"....Harrastin seksiä seuraavan kerran jo parin viikon päästä. Seuraavilla kerroillakin yhdyntä vielä sattui.

Eipä ollut hääppöinen kaveri tämä ensimmäinen :(
Mutta sen jälkeen tuli huimasti parempia :)

 
jou.
Eka kerta...olin peräti jo 18 v iteki. silloisen poikaystävän kanssa, jota kohtaan en tosin hirveesti ees mitään tuntenut. Olin kauheessa humalassa (poikaystävä selvinpäin) ja sitten se vaan jotenki kävi. Sattu jonkun verran, varmaa selvinpäin ois sattunu enemmän :D vertakin tuli. se ällötti mutta mies tosin ainaki oli niin huumassa ettei se tajunnu sitä. pari seuraavaaki kertaa sattu vähän.
 
teini pissis
mun eka kerta tapahtui makkaris ja sain valtavan lastin suuhun mä koitin niellä mut en vaan pystyny vähä kävi kaduttaa ku ne vaan voinu niellä pepppu seksin j'lkeen muna oli vähän viel... ni se oli varmaan syyy...
 
Muusa81
Ekasta kerrastani ei ole kauhean kauan. Ihan omassa sängyssä se tapahtui nykyisen poikakaverini kanssa. Jännitti kovasti, molempia. Sattui jonkin verran ja sattuu pikkaisen vieläkin mutta johtuu varmaan vaan siitä että jännitän. Paikat oli pari tuntia kipeät ekan kerran jälkeen mutta ei kyllä kaduttanut yhtään. Hienolta tuntui ja todella naiselliselta ja halutulta :)
 
Neitsyt 26-vuotiaaksi asti
Poikaystäväni luona, hänen sängyssään joka nyt on yhteinen, ollut jo pari-kolme vuotta. Sattui ja vertakin tuli ihan kiitettävästi, tosin aina olen ollut tiukka (ennen yhdyntöjen aloittamista ei edes tamponi meinannut mahtua). Olimme olleet yhdessä jo pitkään, joten poikaystävä tiesi tilanteen, oli hellä ja eteni hitaasti. Lämpimästi siis muistelen tuota kokemusta kivusta huolimatta. Yhdynnät tosin sattuivat jonkin verran muistaakseni vielä melkein puoli vuotta sen jälkeenkin, ei tosin enää nykyään.
 
zees
Poikaystävän kanssa menetettiin neitsyytemme toisillemme molempien ollessa 18-vuotias. Olimme olleet yhdessä jo muutamia kuukausia, joten homma ei tullut puun takaa. Olin hänen luonaan kylässä ja käytin ehkäisypillereitä.

Homma oli molemmille varmaan aika hämmentävää, enkä muista itse kovinkaan nauttineeni. Oli sen verran sähläämistä se. Sattui aluksi jonkin verran, ja veritahra koristi lakanaa kun jälkeenpäin tarkisti :) Kun eka kerta oli saatu alta, sujuivat puuhat sitten myöhemmin vähän rennommin ja nautinnollisemmin.
 
Kotibileissä
Eka kerta oli kotibileissä, missä oli mukana yks alemman luokan tyttö, joka ilmeisesti tykkäsi munasta, koska sitä pani muutkin siellä. Se oli sitten mun passi ja kaverin vanhempien sängyssä useampi keskikalja päässä pantiin aika pitkään ennen kuin nalli syttyi. Tytö ei nuoresta iästääbn huolimatta ollut neitsyt. MInä olin, mutta ei toi eka kerta mikään huikaiseva kokemus ollut.
 
Näkkäripaketti
Joka väittää,että eka kerta on ihana kokemus, on valehtelija. Siis ainakin naiselle se on
yleensä enemmän tai vähemmän kivulias kokemus. Seuraava kerta voi jo olla parempi, kunhan pitää taukoa sen verran,että paikat pareanevat ensin.

Harvoin mieskään osaa heti kättelyssä tehdä kaiken niin, että olis taivaallista.

Kokemus tuo varmuutta ja pikkuhiljaa harjoitellen se nautinto tulee.

Eka kerta oli ihan pelkkää tuskaa. olin hankkinut pillereitä valmiiksi, mutta järki ei sanonut, että kumi olis ollut hyvä lisäturva. Mut eihän joskus 20v takaperin taudeista puhuttu, raskaus oli ainoa pelko.
 
Muusa81
Kyllä minun ekakertani ainakin oli ihana ja nautinnollinenkin siitä huolimatta että se jonkin verran sattui. Minulle kun seksinharrastaminen oli muutakin kuin vain se akti. Se että mukana oli aitoja tunteita teki ensikerrasta ihanan.
 
Nomnk
Oli kyllä ihana ja monipuolinen eka kerta.

Koulussa oli semmonen kuuma tyttö jolla ihanat tissit. Katoin sitä aina sillä lailla ja se katso takas. Joskus kun muut eivät huomanneet hän kosketteli tissejään ja katsoi samalla minua. Minulla seisoi usein kun näin hänet. Kerran hän uskaltautui kysymään halusinko häntä. En voinut vastata kieltävästi ja sovimmekin tapaamisen hänen kanssaan perjantaiksi, kun hänen vanhempansat olivat vielä töissä .

Perillä riisuuduimme heti ja menimme sänkyyn. Tyttö halusi kullin suuhunsa ja annoin hänelle. Seuraavaksi sain nuolla hänen pilluaan. Tytöllä oli vielä ohut toppi ja riisuin sen häneltä. Sitten laitoin kullini hänen rintojensa väliin ja aloin panna. Pian hän oli ihan kiimassa ja halusi minut sisäänsä. Nuolin hänen kovia nännejään. Sitten laitoin sisään. Molemmat huohotimme, kysyin sattuuko häneen ja hän vastasi että vähän, mutta hän halusi jatkaa vielä. Se oli ihanaa. Lopuksi vielä sain häneltä peppua ja kunnolla. Saimme yhteensä kaksi orgasmia. Tytöllä oli ihanan tiukka pillu ja vielä parempi peppu. Lopulta sitten piti lähteä. Meillä oli sen jälkeen vielä monta kertaa varsinkin peppuseksiä josta hän piti eniten.
 
jo moi
Alkuperäinen kirjoittaja Nomnk:
Oli kyllä ihana ja monipuolinen eka kerta.

Koulussa oli semmonen kuuma tyttö jolla ihanat tissit. Katoin sitä aina sillä lailla ja se katso takas. Joskus kun muut eivät huomanneet hän kosketteli tissejään ja katsoi samalla minua. Minulla seisoi usein kun näin hänet. Kerran hän uskaltautui kysymään halusinko häntä. En voinut vastata kieltävästi ja sovimmekin tapaamisen hänen kanssaan perjantaiksi, kun hänen vanhempansat olivat vielä töissä .

Perillä riisuuduimme heti ja menimme sänkyyn. Tyttö halusi kullin suuhunsa ja annoin hänelle. Seuraavaksi sain nuolla hänen pilluaan. Tytöllä oli vielä ohut toppi ja riisuin sen häneltä. Sitten laitoin kullini hänen rintojensa väliin ja aloin panna. Pian hän oli ihan kiimassa ja halusi minut sisäänsä. Nuolin hänen kovia nännejään. Sitten laitoin sisään. Molemmat huohotimme, kysyin sattuuko häneen ja hän vastasi että vähän, mutta hän halusi jatkaa vielä. Se oli ihanaa. Lopuksi vielä sain häneltä peppua ja kunnolla. Saimme yhteensä kaksi orgasmia. Tytöllä oli ihanan tiukka pillu ja vielä parempi peppu. Lopulta sitten piti lähteä. Meillä oli sen jälkeen vielä monta kertaa varsinkin peppuseksiä josta hän piti eniten.


JOO <3 AIKA KIVALLE KUULOSTI :DDDDDDDD
 
Ei s. syntyessään...
Hääpäivän iltana, molemmille eka kerta. Minä 23 v., vaimo 21 v.
Vaimo jännitti ja oli niin tiukka ettei onnistunut. Yritettiin useita kertoja seuraavina päivinä, mutta ei vaan reikä auennut. Sitten vaimo kävi gynekologilla joka leikkasi tiukan immenkalvon auki. Jokunen päivä sen paranemista odoteltiin ja sitten vasta onnistui eka kerta, pari viikkoa häiden jälkeen.
Siitä se lähti, on lapsia tullut ja seksi parantunut huimasti. 25 vuotta tulee pian täyteen ja nykyisin on niin kiihkeää seksiä että oksat pois.
Eli harjoitus tekee mestarin...
 

Yhteistyössä