Mistä fantasioitte kun masturboitte?

  • Viestiketjun aloittaja Herrasmies30
  • Ensimmäinen viesti
stoondis
Vaimon kanssa hotellissa. Minä ja kuusi muuta miestä (osa mustia). Naidaan häntä joukolla joka reikään. Tietysti nylonit ja muut hepenet vaimon yllä. Ja paljon spermaa.
 
Heimo
yleensä siis, eli vaikkapa respan naisista tai saman kerroksen hemaisevista tai hyvin/istuvasti pukeutuneista.

ei sillä väliä oikeastaan edes kuka kun on vaan joku piirre joka kiinnittää huomion, sääret, rinnat, hiukset, silmät tai vaikkapa hajuvesi ;) Erityinen lemppari on naisen olkapäät ja kaula/hartialinja...jos sattuu olemaan näkyvillä ja herkullinen niin meikäläistä viedään.
 
vaimoihminen
Fantasioin määrätietoisesta miehestäni, joka ei aina jaksa pahantuulenpuuskiani, lopettaa ne lyhyeen ja antaa ns.miehen kädestä tarvittaessa, siis vetää pyllyni paljaaksi ja läimäyttelee pakarat punaisiksi, aika lujastikin, ei kuitenkaan liian. Sen jälkeen raju nainti takaapäin... se vaan on hirveän kiihottavaa, en tiedä miksi. Nyt en ole sitä saanut pitkään aikaan, enkä oikein pyytääkään kehtaa, sillä jutun kiihottavuus piilee juuri siinä, että hän päätää, milloin on kurinpalautuksen aika -nyt alkaisi olla!
 
Kiimainen nuori nainen
Fantasioin yhdestä työpaikkani miehestä. Toivoisin, että seuraavissa firman pippaloissa hän lähtisi kanssani sivummalle, nostaisi minut voimakkain käsin työpöytänsä päälle ja painasi ihanan peniksensä sisääni. Lisäksi toivon, että näkisin tuon miehen sattumalta esimerkiksi lenkillä. Menisimme hänen kanssaan rakastelemaan villisti läheiseen lintutorniin. Osaan vain kuvitella, miten nauttisin seksistä tuon miehen kanssa. Nytkin katseidemme kohdatessa menen ihan lukkoon ja tunnen suurta vetoa häntä kohtaan.

Fantasioin myös siitä, että minulla olisi vain pieni pyyhe päälläni, kun huoltomies tulisi käymään kodissani. Mies menisi selällään maaten korjaamaan jotain alhaalla olevaa ja samalla näkisi pyyhkeeni alle. Hän kiihottuisi niin, että etumus paisuisi huomattavasti. Antaisin pyyhkeen tippua päältäni ja mies nostaisi minut keittiön pöydälle. Sitten hän työntäisi todella kookkaan peniksensä sisääni ja rakastelisi rajusti. Kesken rakastelun hän kääntäisi minut toisin päin ja ottaisi minut takaapäin. Hetken hengähdyttyämme hän vielä veisi minut sohvalle, jossa saisin ratsastaa hänen päällään samalla kun hän puristelisi pehmeitä ja pystyjä rintojani.

Haaveilen myös käveleväni pieni kesämekko päällä kaupungissa. Vieras mies näkisi kuinka tuuli tartuu mekkooni siten, että alta paljastuisi vain paljaat pakarat ja alapää. Hän tulisi luokseni ja johdattaisi minut sivummalle, jossa hän nostaisi minut seinäävasten ja työntäisi elimensä sisääni. Vahvoilla käsivarsillaan hän hypyttäisi minua elimensä päällä ja mina nauttisin suunnattomasti.
 
N-57
Fantasioin että eräs poikani kakskymppinen kaveri on taas meillä odottamassa että poikani pian tulee töistä. Yllätän hänet huoneestani nuuhkimassa pikkuhousujani ja nuolemassa yöpöytäni laatikosta löytämäänsä dildoa. Antaudun kiihottuneena hänelle ja hän ottaa minut nuoren miehen rajulla himolla ja nautin hänen suuresta kalustaan.
 
Naapupin poika
Kertokaa kokemuksia erektiotuesta.Kiva olisi kuulla muiltakin mielipiteitä kyseisestä lisukkeesta.

Olen nuorena väkisin kahden vanhemman mamman kanssa. Kyllä muistelen kun runkkaan mitä kaikkea ne teki vuoron perään. Kyllä sitä kiihottuu jos joku raiskais minut uudestaan varsinkin vanhepi tai useampi.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tane47
n 53
Fantasioin että eräs poikani kakskymppinen kaveri on taas meillä odottamassa että poikani pian tulee töistä. Yllätän hänet huoneestani nuuhkimassa pikkuhousujani ja nuolemassa yöpöytäni laatikosta löytämäänsä dildoa. Antaudun kiihottuneena hänelle ja hän ottaa minut nuoren miehen rajulla himolla ja nautin hänen suuresta kalustaan.

Mun poikani oli isäsän kannssa lomalla, Poikani 16v kaveri kävi pelailemassa sen koneilla. Ihmettelin kun ei kuulunut mitään ja kävin katsomassa. Poika oli mun makkarissa housut kintuissa ja runkka mun alushouhin, katseli laatikosta mun seksi leluja. Riisuin ja annoin kun kerran seiso, Oli nolo kun oli sen eka kerta. Sitten esttelin laatikosta mun kaikki sauvaat plus muut kivat. Opetin työtää sisääni ja kokeilin sitäkin vaikka sillä oli tosi tiukka pylly. Annon tissiä ja opetin nuolemaan mun posliinia, kerrankin kiihotuin kunnolla tilaisuus tuli. Nyt on fantasiaa kun muistelen dildon kanssa vaikka haluisin uudestaan nuorta.
 
Viimeksi muokattu:
M 57
Olen ruinannut vaimoa 53 v antamaan pillua vieraalle ja päästämään minut sitten liukkaille.Vaimo kyllästyy ja sanoo"ok jos se on sinun toive"
Ennen lähtöä vaimo sheivaa pillun karvattomaksi,laittaa sukkanauha liivit nylon sukat ja hameen ja hihattoman puseron.Itse katselen ja runkkailen vaimon touhuja,vaimon silmissä palaa kiimainen katse.Lähtiessä saan määräyksen sitten et kotona runkkaa onko selvä sillä haluan kunnon lastin,vielä hajuvettä ja vaimo on valmis matkaan.
Panokaveri on vaimon tuttu ukkomies joka kinunnut päästä vaimon jalkojen väliin ja nyt saanut luvan.Sopiva paikkakin on löytynyt,miehen kaveri on matkoilla joten sinne.
Kotona kuljen kyrpä pystyssä runkkailen siistin pallit ja kyrvän mutta varon että lasti ei lennä.
Aamuyöstä vaimo saapuu taksilla viinalle haisevana ja nuutuneena.Nyt saat mitä halusit.Ovat panneet monta kertaa ja saan kuulla että tällä tunnetulla sonnilla on isompi kyrpä kuin minulla.Ovat panneet useamman kerran ja viimeisen lastin joka tehty vähän ennen lähtöä on vaimo jättänyt sisälle pilluun.Hameessa valkeita läiskiä nylonit hieman repeytyneet tämä lisää kiihkoa ja työnnän kyrvän vaimon märkään spermaiseen pilluun.Laukean nopeasti ja tunnen kuinka lasti lähtee pää laelta kulkee selkää pitkin nivusiin ja "Minulla tulee " ja sitten annan lastin lentää.
Vaimo pesee pillun puhtaaksi ja lupaa aamulla kertoa lisää yksityiskohtia,hyvää oli ollut.
 
käytetty
Mun vanhempi eukko haluu katsella kun sen tutut naiset panee mua sänkyssä. Sitten se haluu joskus itsekkin, sitten se on utelias miltä kenenkin tussu tuntu ja kenellä oli isoin vittu. Ei anna naida ennenkuin itse masturboi didldolla ja katsoo kun hieron itseäni. Välillä kovaa kun pitää olla monen naitavana että oma saa mastuboida itseään.
 
  • Tykkää
Reactions: Tane47
1+3
Olen halunnut että että kolme vanhempaa rouvaa panis muo vuoron perään kunnolla. Nuorena sain kerran kolmea, nyt on muistoja kun runkaan kunnolla. Haaveilen vieläkin isorintaisa naisia päälläni vuoron perään.
 
  • Tykkää
Reactions: Tane47
Miehet tykkää
Useassa viestissä näkyy että useat meistä miehistä haluaa naisen joka naaraan lailla ottaa miestä, eläimellisesti ja nartun voimalla. Ilmeisesti liian monet naiset ovat turhan hissukoita, vai onko kyse siitä etteivät naiset tiedä mistä mies pitää.
Samoin näkyy viesteistä että miehet kiihottuvat visualisuudesta, siitä mitä näkevät, ilman sen kummoisempaa kemiaa.
Ja mikäs sen hienompaa kun pari naista eläimellisellä himolla ottaa miestä, mielellään sidottua.
Sexivermeihin pukeutuneena naiset tekisivät temput omalla himollaan rohkeasti.
Ainakin minä pitäisin moisesta menosta.
 
X-mannen
Yleensä erilaisista vanhoista seksikokemuksista, entisistä kimmakavereista, nykyisestä myös. Ei kai oo kauheesti mielikuvitusta kun fantasiat liittyy kokemuksiin, tai sit kokemuksia on vaan paljon ja ne on ollu aika seksikkäitä. Kimmakaverini kuulema fantasioi taas ihan weirdojutuista, alieneista, raiskauksista, hirviöstä, koirista, alistamisesta ihan mistä vaan saa sil hetkel parasta seksihuumetta päähänsä. Kuulema kaikki käy.
 
  • Tykkää
Reactions: Tane47
tunnustelija
Eräästä miesnäyttelijästä (itse olen nainen). Olen tehnyt sitä viime aikoina niin usein että olen yölläkin herännyt hänestä näkemiini uniin solmet pillussa. Ja aina on onnistunut tavoitteessaan...
 
tunnustelija
Eräästä miesnäyttelijästä (itse olen nainen). Olen tehnyt sitä viime aikoina niin usein että olen yölläkin herännyt hänestä näkemiini uniin solmet pillussa. Ja aina on onnistunut tavoitteessaan...
Lisäksi vielä edelliseen että fantasioin sen saman miehen ottavan mut takaa päin, oma mies ei koskan tehnyt sitä vaikka pyysin.
Seisoisin pöydän edessä selin häneen jalat harallaan ja nytkyn kiimassani, hän painaisi kalun varmoin ottein sisään... aaah... voihkisin varmaan... hän alkaisi hyväillä myös klittaa...
Kumartuisin pöydän päälle tukea ottaen kun hänen kalunsa soutaisi eestaas aina vain kiihkeämmin ja huutaisin saadessani rajun orgasmin, niin rajun etten edes tuntisi hänen purkaustaan ennen kuin sperma alkaisi valua pitkin reisiä.
Huh... mun lempifantasia... orkku tulee aina...
 
Viimeksi muokattu:
Nuori sälli
Alkuperäinen kirjoittaja Miehet tykkää;10543143:
Useassa viestissä näkyy että useat meistä miehistä haluaa naisen joka naaraan lailla ottaa miestä, eläimellisesti ja nartun voimalla. Ilmeisesti liian monet naiset ovat turhan hissukoita, vai onko kyse siitä etteivät naiset tiedä mistä mies pitää.
Samoin näkyy viesteistä että miehet kiihottuvat visualisuudesta, siitä mitä näkevät, ilman sen kummoisempaa kemiaa.
Ja mikäs sen hienompaa kun pari naista eläimellisellä himolla ottaa miestä, mielellään sidottua.
Sexivermeihin pukeutuneena naiset tekisivät temput omalla himollaan rohkeasti.
Ainakin minä pitäisin moisesta menosta.
Nuorena pari eukkoo opetti sänkyssä minua (väkisin). Kyllä vieläkin muistelen ja rupee seisomaan ja pitää runkata. Nykyäänkin menen vanhemman naisen seuraan mikä on dominoiva ja tekee halujensa mukaan. On siinä vähäksi aikaa muistelemista kun onanoi. Kyllä naivat välillä törkeästikin mutta joskus haluu lisää..
 
  • Tykkää
Reactions: Tane47
Tyytymätön
Nykyään on mulla kaunis blondi. Sitä ennen "sain" mustaa miestä takapuoleen kunnolla. Nyt haaeilen vielläkin kun runkkaan että mustat miehet naisivat vaikka keittiön pöyllä vuoron perään kimpassa. Olisi kiva olla miesten käytettävissä niiden haluihin ja jäädä sen jälkeen makaamaan spermasena joka paikassa. Miehenä on kiva toisen miehen isoa kalua imeä kun väkisin työnnetään, kyllä kiihottaa ajatuskin(tai teot).
 
Tyytymätön
Nykyään on mulla kaunis blondi. Sitä ennen "sain" mustaa miestä takapuoleen kunnolla. Nyt haaeilen vielläkin kun runkkaan että mustat miehet naisivat vaikka keittiön pöyllä vuoron perään kimpassa. Olisi kiva olla miesten käytettävissä niiden haluihin ja jäädä sen jälkeen makaamaan spermasena joka paikassa. Miehenä on kiva toisen miehen isoa kalua imeä kun väkisin työnnetään, kyllä kiihottaa ajatuskin(tai teot).
 
haaveilija
Kuvittelen seisovani tiskin äärellä täpötäydessä baarissa. Olen pukeutunut tiukkaan paitaan ja leveähelmaiseen lyhyehköön hameeseen, ilman pikkuhousuja. Yhtäkkiä tunnen kovan kalun painautuvan pakaroitani vasten, keinutan lantiotani kevyesti vastaan. Pian tunnen isojen käsien hakeutuvan hameeni alle ja paksujen sormien löytävän pehmeän sileän ja valmiiksi liukkaan pimppini. Toisen käden paksu keskisormi tunkeutuu tiukkaan rakooni ja toisen käden sormet hierovat esiintyöntynyttä klittaani. Mies on taitava ja osaa pitkittää nautintoani hyväillen välillä hellemmin ja taas määrätietoisemmin. Koko jalkovälini on aivan märkä ja kuuma. Mies kiihdyttää tahtiaan samalla pumpaten muhkeaa kaluaan rytmikkäästi pakaroitani vasten, kunnes laukean puristaen miehen sormia tiukalla pillullani. Mies lähtee, enkä edes näe hänen kasvojaan. Voikun tämä tapahtuisi minulle joskus oikeasti...

Minulla on hyvin samanhenkinen fantasia. Ajattelen että olen suihkussa miesten suihkuhuoneessa ja vaahdotan hiuksiani silmät suljettuina. Tunnen miten vahva käsivarsi kiertyy hoikan vyötäröni ympärille ja toinen käsi tarttuu kiveksiini ottaen terskani peukalon ja etusormen väliin, samalla puristellen ja vetäen esinahkaa hitaasti taakse ja minulla alkaa jäykistyä.
Sitten mies pyöräyttää minut ympäri ja painaa minut polvilleni. Vaistomaisesti otan hänen jäykän kyrpänsä huulieni väliin ja alan imuttaa ja nuolla kiihkeänä kunnes hänen kuuma sperma roiskuaa suuhuni. Nielen spermaa jota tulee paljon mutta osa valuu alas leukaani. Imen viimeisetkin kiimapisarat silmät suljettuina. Sitten mies ottaa pyyhkeensä ja poistuu.
Avaan silmäni mutta hän on jo mennyt. Tilanne tuntuu epätodellisen ihanalta, melkein unelta. Mutta sperman maku tuntuu vielä suussani.
 
Viimeksi muokattu:
Esa
Eräästä miesnäyttelijästä (itse olen nainen). Olen tehnyt sitä viime aikoina niin usein että olen yölläkin herännyt hänestä näkemiini uniin solmet pillussa. Ja aina on onnistunut tavoitteessaan...
Mulla on tyttöystävä koulusta asti, mulla oli "SUHDE" vanhemman miehen kanssa. Vieläkin kun kaivan munan esille ja hieron muistellen kun piti ottaa suihin, joskus nai pyllyyn kunnolla kun innostu. Oli takapuoli hellänä kunnon panosta ettei istunut kunnolla vähään aikaan.
 
Viimeksi muokattu:
50 v vanhapoika
mä haaveilen, että saan piiskaa pepulle, kun oon ollut tuhma lumppu. Sitten peppu paljaana häpeän nurkassa ja lopuksi setä ottaa mut palkkioksi takaapäin pannen.

Minä olen elämässäni runkannut ainakin tuhatta litraa sperma ja en koskaan olisi saanut orgasmi jos minä en fantasioidaan että joku ihminen mies eli nainen antaa minulle piiskaa eli muuten alistaa ja nöyryyttää minua.Paras on se että olen noin 15-17 v poika joka joku minun vanhemmat rangaistaa minua pajuvitsalla eli koivurisunippu.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä