Miten naiset suhtautuu ympärileikattuun kaluun?? Omia kokemuksia?

Itse omistan ympärileikatun, koska esinahka alkoi teinivuosien jälkeen käymään ahtaaksi.
Sen verran omistan jo kokemusta voidakseni varmaan oman näkökannan antaa..
Ero esinahalliseen on mun mielestä aika selkee ainakin omasta mielestä:

1. En laukea niin helposti, koska terskan nahka ei ole enään niin herkkä (pystyy kontrolloida paremmin omaa orgasmin tuloa).

2. Terska on selkeä ilman rullalla olevaa esinahkaa terskan alla (naiset on tykänny, kun on kunnon nuppi munan päässä :D

3. Helpompi pitää puhtaana.

Miten naiset näkee tän asian?
 
Ihan hetki sitten tuli koettua tämäkin.. ensimmäinen asia mitä huomasin oli se, että tämä penis oli oikeasti kaunis. Kauniimpi kuin mikään aiemmin näkemistäni. Olis tehnyt mieli ottaa suuhun, mutta koska en halua tauteja suun kauttakaan, niin en sitten ottanut..

Mutta ei tää mies kyllä mitenkään poikkeuksellisen kauan kestänyt.

Vähän alkuun mietin, että onko miehen runkkaaminen/suihinotto vaikeampaa jos on ympärileikattu (mies kertoi tästä etukäteen), mutta ei se sen kummallisempaa se runkkaaminen ollutkaan..
 
No en nyt hel**tissä pituudesta ole kadonnu senttiäkään...jos joku on vedonnu, että se mulkku on pieni leikkauksen takia ei kehtaa todeta sen olleen aina pieni! Pieni ei muutu isoks vaikka voissa paistais ja samoin myös tosinpäin :x *tarkistaa housuihin ja toteaa* KAIKKI TALLELLA B)
Jotkut tykkää jotkut taas ei sehän on ihan puhtaasti makuasia.
 
Opiskelen hoitoalaa ja niin meille koulussakin kerrottu (ja olen jostain muualtakin lukenut) että penis lyhenee leikkaukksessa jonkin verran. Ei nyt ihan niin paljon, että sen ihan silmä määräisesti huomaisi, mutta jos on mitattu tarkasti ennen ja jälkeen leikkauksen, huomaa eron.. Kukaan mies ei ole sellaista minulle väittänyt.. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja leisa123:
Opiskelen hoitoalaa ja niin meille koulussakin kerrottu (ja olen jostain muualtakin lukenut) että penis lyhenee leikkaukksessa jonkin verran. Ei nyt ihan niin paljon, että sen ihan silmä määräisesti huomaisi, mutta jos on mitattu tarkasti ennen ja jälkeen leikkauksen, huomaa eron.. Kukaan mies ei ole sellaista minulle väittänyt.. :LOL:
Ehkä pituuden muutos tulee arpikudoksen muodostumisesta? Itseltäni poistettiin esinahka 5-vuotiaana kireyden vuoksi joten en voi vertailla pituutta.... =) Nytten on erektiossa 15-16 cm. Tuntuu että nahka kiristää varressa ja siten heikentää herkkyyttä - no, se on naiselle kovempi kyyti sitten ! B)
 
hmmm...ei kokemusta enkä ole koskaan ajatellut asiaa....voiko se tuntua naisesta erilaiselta? Eli onko sillä oikeasti väliä? sama asia kai et toisilla naisilla isommat rinnat kuin toisillla....ei vaikuta itse seksiin mitenkään vain ehkä siihen miten vastapuoli ne kokee....
mua ei varmaan hetkauttasi yhtään...en tiedä...tuskin...
 

Yhteistyössä