NAISET! Miten pimppi posliiniksi?!

  • Viestiketjun aloittaja wannabe posliini
  • Ensimmäinen viesti
Mies
Nyt tarvitsisin neuvoja kokeneimmilta. Eli haluaisin itselleni puoliposliinin vahaamalla, mutta en tiedä, osaisinko edes käyttää vahaa. Eli voisiko joku selittää lyhyesti miten vahaa käytetään?
Onko alapää kipeä vahan käytön jälkeen?
Kiitos!
Mie sain ajettuu karvat ylähuulesta veks, kun kävelin vastatuuleen. Oon amikses, kokeilkaas muutki.
 
Viimeksi muokattu:
Lärpäke
Nyt tarvitsisin neuvoja kokeneimmilta. Eli haluaisin itselleni puoliposliinin vahaamalla, mutta en tiedä, osaisinko edes käyttää vahaa. Eli voisiko joku selittää lyhyesti miten vahaa käytetään?
Onko alapää kipeä vahan käytön jälkeen?
Kiitos!

Voit toki kokeilla vahausta itse kotona. Vaha lämmitetään mikrossa tai vesihauteessa, ja levitetään lastalla (tarvikkeet tulee yleensä pakkauksen mukana). Sitten painetaan sellainen paperiliuska vahaan kiinni, kiristetään ihoa toisella kädellä, ja toisella nykäistään liuska vahoineen ja karvoineen irti vastakarvaan. Kyllä, se sattuu, ihan älyttömästi. Ja on hankalaa tehdä itse.

Kannattaa harjoitella ensin vaikka säärien vahauksella. Kun se alkaa sujumaan, voit kokeilla bikinirajoja, ja siitä sitten eteenpäin jos kestät.

Kosmetologilla sama työ maksaa jotain 20-50 euron väliltä, ja hoituu paljon helpommin. Se sattuu paljon vähemmän, sillä ammattilaisella on ripeät otteet ja paremmat välineet. Ujostella ei tarvitse sen enempää kuin gynellä käydessä. Itselle on osunut kohdalle vain hyviä kokemuksia.
 
Viimeksi muokattu:
Pimppeli
Kylä miun mielest pimppi pitää olla täysin hiottu ja sileä posliinirotko. Ite oon karvanen niinku karviainen kusipuskassa hehe :D:D Kylä karvt muutenkk on inhotaavia ku pissa tartttu uniihi ja melkei pitää kuivata aina kassi ku kay pisulla. Et hyvää päivänatkoua porsut!!! Porsutusta oikein lapaluun takaa! ;D - Home tuolta apua pimpin posliinittamiSEKSI hehehehehe :D:D:D:D tää koira
NO KUULES PILIBOY PIMPPI ON ELÄIN
 
Viimeksi muokattu:
pols
Asia on niin, posliini on the best, miehillä sekä naisilla. Posliinipillu, voi että seksikäs, kiva nuolla. Samoin posliini heppi, seksikäs. Kiva nuolla. Niin naiset kertovat. Olen senverran estoton, voisin itsekin kokeilla, miltä tuntuu imuttaa heppiä ja pimppiä samassa sessiossa vuoronperään , ja naida takaapäin posliinipillua.
 
Ujo
Kysymys alan ihmisille. Kun nainen tulee ja haluaa karvat veks intiimialueelta, miltä tuntuu suorittaa kyseistä toimenpidettä, alkaako kiihottumaan, puolin ja toisin?
Kuvitellaan asia miesnäkökulmasta. Jos olisin kyseisen alan ihminen, ja mieshenkilö haluaa karvat pois intiimialueelta, en tiedä alkaisiko munat seisomaan.
 
Anopin karvat
Anoppi kysyi haluaisinko hänelle posliinin, kun nuoret miehet siitä kai tykkää. Sanoin että älä ihmeessä sheivaa, äläkä edes värjää. Mä haluun juuri sitä sun harmaata tuuheaa karvapehkoa. Se on aivan ihana katsoa ja nuolla edestä ja takaa. Lopuksi sperma karvoilla tosi kiihottavaa.
 
Marko
karvainen pimppi on kiva. Siihen jää tuoksu ja maku. Ja sitä nyhtäessä, karvojen hankaus tuntuu kivalta. Eikä mua ole koskaan haitannut jos on paljonkin karvaa... sen saa katos siirrettyä sivuun levitettäessä huulia jos pitää tarkemmin nuuhkia tahi haistella. Paljaalla pimpillä ei ole tuoksua, ei makua.. kannatan pimppiä jossa on karvaa.. Toki on hyvä ajella rajat pikkuhousuille ja uimahousuille.


T. Pimpin oma tuoksu esiin.
 
Rajat?
Miksi pitää ajella rajat? Ostaa sen verran reilut pikkarit, tai bikinin, ei tarvi ajella rajojakaan, jos kerran karvoista tykkää.
Minun makuuni istuu posliini.Ei ole posliinin voittanutta. Taideteos jalkojen välissä ilman peittävää pusikkoa.
 
Anne_
Miksi pitää ajella rajat? Ostaa sen verran reilut pikkarit, tai bikinin, ei tarvi ajella rajojakaan, jos kerran karvoista tykkää.
Minun makuuni istuu posliini.Ei ole posliinin voittanutta. Taideteos jalkojen välissä ilman peittävää pusikkoa.
Edustan varmaankin täällä sitä kypsempää ikäluokkaa.
Olen puolikkaan kannattaja, puoliposliinin siis. kaikille niille miehille, jotka rakastavat yllätyksiä
 
Viimeksi muokattu:
Naenen
Kertokaas kumpi on parempi systeemi pimpan karvojenpoistoon; epilaattori vai vahaus?

Mulla ei oo kovin lähettyvil mitää kosmetologei ja aikamoinen kynnys lähtee sellaselle kauemmakskaa. Kuin pitkään karvat pysyy poissa epilaattorilla ja minkä mittaista sänkeä sillä voi nyppiä? Entä vahaus? Kun vahahan ei tehoo jos sänki ei oo muutamaa senttii, joten jos vahaan, niin entäs sitten kun alkaa karvat taas kasvaa, joudunko taas oottaa et karvat alkaa kunnolla rehottaa ennen ku pääsen taas vahaa vai pitäiskö ekan vahauksen jälkeen höylätä? Ois kiva ku ne karvat pysyis pitkään poissa ja ne sais uudestaankin helposti pois.

Olen tähän mennes höylänny vaahon kans, mut se pitäis tehä joka päivä, ku seuraavana päivänä jo on sänki, sit tulee haavoi ja näppyjä ja karvat kasvaa sisäänpäin ja sattuu.. :(

Kuumavahaa olen jo kokeillut kerran sääriini ja se kokeilu jäi siihen, en osannu yhtään kuvitella että se tekee niin kipeetä ja minä järkevänä likkana laitoin kahteen kohtaan sitä vahaa et menee homma nopeemmin... Jumalauta sitä tuskaa... Kyyneleitä valu silmistä ja kauheeta kiroiluu ja huutoo ku yritin saada niitä pois.. En tiedä uskallanko kokeilla uudestaan.. Varsinkaan pimppa-alueelle :O
 
surinasussu
Mä oon ajellu alapään ladyshaverilla. Ei tule näppyjä ja kestää ajella vaikka joka päivä. Halutessaan on myös helpompi kasvattaa karvat takaisin ilman sisäänpäin kasvavia karvoja ja tulehtuneita karvatuppia. Pysyy perussiistinä.
 
erkki
Alkuperäinen kirjoittaja epäonnistujako?;8367727:
kiitos, kokeillaan, paitsi nyt mieheni ei halua minua posliiniksi, vaan itsensä, kummia nuo miesten oikut...
siulla on juoni mies tahtoisinpa katsella siun kisukkiasi ja kenties sitä hyväillä sormillani ah kun se varmaan tuntuisi ihanalta, jote muistapa kesäisellä rannalla se voi olla pikkunarukin ylläsi kaikkea hyvää teille molemmille t. eki
 
tumppi ja timi
Vaahdolla ja höylällä minäkin ajelen. En uskalla vahalla ruveta...auts. Höylällä ajelussa on se huono puoli että karva kasvaa nopeasti takaisin ja ainakin minulla, jos liian usein ajelen (esim joka toinen tai joka kolmas päivä) niin tulee niitä näppyjä ja haavoja. Kerran viikossa kun ajelen niin vältyn niiltä haavoilta, mutta silloin sänki kerkeää kasvaa melko epämielyttäväksi... :(

moi päli ja tykätkö tiputa päs wc hen tykätkö sexsistä? me olan sexsi miehiä
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä