Naiset!

Mischa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 11:23 Perspano kirjoitti:
:p Kerrohan ihmeessä lisää.. :p Mihin sinä olisit valmis?
Kokeilemaan sellaista mitä en ole koskaan tehnyt.Ja en nyt valitettavasti kerro tässä. :whistle: :snotty:
Sen voin sanoa että olisi kiva pukea sexy mekko ja korkkarit päälle.Ja sitten ruoskalla rankaista tuhmaa setää.

Ai joo,vaihdoin nikkiä. :whistle: <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:37 Mischa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 11:23 Perspano kirjoitti:
:p Kerrohan ihmeessä lisää.. :p Mihin sinä olisit valmis?
Kokeilemaan sellaista mitä en ole koskaan tehnyt.Ja en nyt valitettavasti kerro tässä. :whistle: :snotty:
Sen voin sanoa että olisi kiva pukea sexy mekko ja korkkarit päälle.Ja sitten ruoskalla rankaista tuhmaa setää.

Ai joo,vaihdoin nikkiä. :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 09:27 grr kirjoitti:
ehdoton seikkailija, aina valmis. B)

Mistä mä löytäsin teidänkaltaisen naisen..? :p Eipä ole vastaan vielä tullut. :'( Olette kyl ihania.. :flower:
 
Mischa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 08:47 Perspano kirjoitti:
Mistä mä löytäsin teidänkaltaisen naisen..? :p Eipä ole vastaan vielä tullut. :'( Olette kyl ihania.. :flower:
Jospa löytäisit netin kautta? Vaikka suomi24 treffit sivun kautta. ;) :hug:
 
mie ainakin olen niin hävytön että kehun eksälle, nykyiselle ystävälle minun ja mieheni seksielämää ja kuvailen yksityiskohtaisesti. siinä on sitä jotain kun vielä saa elää ne hetket mielessään uudelleen ja shokeerata toista sillä mitä on tullut tehtyä. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ria La Vida Loca:
mie ainakin olen niin hävytön että kehun eksälle, nykyiselle ystävälle minun ja mieheni seksielämää ja kuvailen yksityiskohtaisesti. siinä on sitä jotain kun vielä saa elää ne hetket mielessään uudelleen ja shokeerata toista sillä mitä on tullut tehtyä. :whistle:

Eli sä puhut seksistä muiden kanssa mut omalle et kehtaa??
mikä siinä niin nolottaa?

luultavimmin mies vaan innostuu jos hänelle kuvailet yksityiskohtaisesti mitä hänelle seuraavaksi teet, tai mitä haluaisit hänen tekevän sulle .

btw.. mies ei välttämättä ilahdu jos kuulee että olet teidän seksielämää kavereille selvittänyt :attn:
 
:D Kirjoitin tuon fantasiani, niin tallensin sen tähän koneellekin. eka sivulle laitoin miehelle viestin, että jos luet tämän, lue loppuun asti ennen kuin alat sanoista tekoihin. ;) :whistle: se on melkolailla meidän "vakiokaava", mutta maustoin sitä vähän omilla toiveilla ja kerronnallisilla yksityiskohdilla... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:
Nyt just mä olisin valmis ihan mihin tahansa!! Jos vaan löytyis joku vapaaehtoinen partneriksi!!! :p
Kelpaisinko minä? =) Ei ainakaan vielä ole tullut sitä sopivaa naista vastaan vaikka koko kesän olen etsinyt, tosin en ihan niin vakavalla mielellä mutta kuitenkin "sivusilmällä".. =)
 
Tahtoisin rakastelua ihan suunnattomasti mutta vaimo ei. Pystyisin tekeen sen monta kertaa päivässä. Haluttomuus pilleriä pitäis vissiin löytää jostain.. Aina se sanoo lapset syyksi tai jotain muuta ettei tarttis. Yritin sitte suoraa tai todella romanttisesti ja siitä välistä. Pitäis varmaan laittaa poikki kun en kerran tahdo kiinnostaa. Epäilen häntä..
Tää on ihan p.......ä....!!!!!!!!!!!1
 
Mammat perwoilee :LOL: Moon ainakin ihan irstas, jatkuu heti jahka paranee paikat synnytyksestä, mutta oma mies saa yksinoikeudella.

Vaan eikö se mene niinkin, et pitkässä suhteessa seksi kehittyy eteenpäin kokoajan, jos molemmat haluaa. Eli sitten on helpompi irstailla ihan olan takaa kun toinen tietää olla mukana :D
 

Yhteistyössä