Nyt on kilttimiehellä tilaisuus unohtaa menneet palkkaamalla oma yliopistokiusaaja töihin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eräs vanha tuttu on lähettänyt avoimen hakemuksen lauantaina ja sain tiedon siitä aivan hetki sitten. Tuo tyyppi kuului ainejärjestön sisäpiiriin ja oli keskeisessä asemassa syrjäyttämässä minut aivan kaikesta. Rekrypäätösten tekeminen ei kuulu omaan toimeenkuvaan mutta asianomaiset kysyi minulta mielipidettä tuohon hakemukseen koska ne näkee että käytiin yliopistoa samaan aikaan ja päättelee että tunnetaan toisemme.
 
Eräs vanha tuttu on lähettänyt avoimen hakemuksen lauantaina ja sain tiedon siitä aivan hetki sitten. Tuo tyyppi kuului ainejärjestön sisäpiiriin ja oli keskeisessä asemassa syrjäyttämässä minut aivan kaikesta. Rekrypäätösten tekeminen ei kuulu omaan toimeenkuvaan mutta asianomaiset kysyi minulta mielipidettä tuohon hakemukseen koska ne näkee että käytiin yliopistoa samaan aikaan ja päättelee että tunnetaan toisemme.
suosittele sitä oikein lämpimästi niin ties vaikka pääset maksamaan potut pottuina
 
vierailija
suosittele sitä oikein lämpimästi niin ties vaikka pääset maksamaan potut pottuina
Haastattelu oli aamulla ja voi ollakin että hän aloittaa täällä mutta vuokrafirman kautta. Hän itse haluaa olla etätyössä vaikka häneltä puuttuu edellytykset (nettiliittymä) siihen ja asuu reippaan kävelymatkan päässä duunista. Voi hyvinkin olla että työura talossa jää lyhyeksi.
Minulla ei ole tulosvastuuta enkä tee rekrypäätöksiä mutta minua kuullaan. Päättävät tahot tietää tyypin taustat, eli että ne hoiti ainejärjestöä kuin suljettua klubia ja sulki epähalutut tyypit säälittä kaiken ulkopuolelle. Tulee varsin häikäilemätön käsitys hänestä. Maanantaina on ensimmäinen työpäivä sopivasti ennen vappua.
 
vierailija
Ja näin vihjeenä muille. Jos haette töihin paikkaan missä pelkätte että joku tunnistaa teidät niin silmälasien ja hiusvärin käyttäminen ja puhetyylin muuttaminen ei auta. Hän tiesi kuka olen ja oli selvästi hermostunut muutamassa kohtaa.
 

Yhteistyössä