Oletko antelias pimpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Meillä ekakerrasta asti, kun sain panna neitsyttä vaimoni on ollut avoin ja hyvin antelias ja olen voinut toteuttaa mielihalujani samoin kuin edellisessä kirjoituksessa, ei ole koskaan kieltäytynyt vaan pimppi on ollut aina tarjolla on antanut edestä ja takaa, en osaa ajatella jos tupsun halkasua alettais säännöstelemään.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Meillä harrastetaan myös yhteis masturpointia vaimo aloittaa penikseni masturpointia jonkin ajan kuluttua saan jatkaa miten parhaaksi koen, yhdessä voimme nähdä kun laukean ja miten siemenneste purkautuu voimakkaasti ja voin kertoa tunne on sanoin kuvaamaton, tässäkin asiassa on vaimoni hyvin antelias aloitta ensin ja antaa minun jatkaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Meillä harrastetaan myös yhteis masturpointia vaimo aloittaa penikseni masturpointia jonkin ajan kuluttua saan jatkaa miten parhaaksi koen, yhdessä voimme nähdä kun laukean ja miten siemenneste purkautuu voimakkaasti ja voin kertoa tunne on sanoin kuvaamaton, tässäkin asiassa on vaimoni hyvin antelias aloitta ensin ja antaa minun jatkaa.
Entäpä se vaimo ja hänen nautintonsa?
 
vierailija
On ihana lukea miten vaimot ymmärtää pimpin arvon ja avosylin ovat anteliaita, tietysti joittenkin kohdalla on poikkeuksia ja säästetään pimppiä.
Olen aina ollut hyvin antelias mikäs sen parempaa, kun voi ja saa antaa pimppiä, vaikka mieheni ei ole mikään pimpin suurkuluttaja, mutta haluan itsekin panna siitä tulee hyvä mieli, niin ei pimpinkään tarvi olla puutteessa, välillä mieheni sormettaa ja antaa pimpille suuseksiä, olen aivan hulluna silloin, kun saa oikein super orgasmin tässä koen miten anteliaisuuteni palkitaan.
 
  • Rakkaus
Reactions: Fransiscus
vierailija
Kiitos kysymästä! Juu, "sattuu, kohtu laskeutunut synnytyksessä, kivuluasta, ei nyt..." eikä sitten kun kerran ehkä vuodessa hätäisesti. Että silleen. 😔
Vaimollesi suositus mennä kohdun korjausoperaatioon. Mitenkäs olisi emätinpuikot, jotka kosteuttavat emätintä sekä liukastetta ettei seksi ei sattuisi. Jos on halua niin apua on saatavana eli hop, hop aika gynekologin juttusille.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
Vaimollesi suositus mennä kohdun korjausoperaatioon. Mitenkäs olisi emätinpuikot, jotka kosteuttavat emätintä sekä liukastetta ettei seksi ei sattuisi. Jos on halua niin apua on saatavana eli hop, hop aika gynekologin juttusille.
Kiitos paljon viestistäsi! Kyllä, vaimoni kävi gynekologilla, jossa esitettiin korjausoperaation ja kivullisen seksin välistä vaihtoehtoa. Hän ei halunnut leikkausta (eikä näemmä myöskään sitten kivuliasta seksiäkään). Jotenkin, onhan hänellä kuitenkin autonomia ruumiiseensa.... Siksi ehkä iloitsen, haikeana tosin, tällä palstalla niiden puolesta, jotka antavat saada ja saavat antaa pimppiä ja pimppiin🥰
 

Yhteistyössä