onko imetys pilannut rintasi?

  • Viestiketjun aloittaja kahjus
  • Ensimmäinen viesti
kahjus
lueskelin muita aiheita ja näytti siltä että hyvin monella rinnat ovat "lurpsahtaneet" imetyksen jälkeen. Kävikö näin, minkäkokoiset rinnat oli/on nyt ja kuinka pitkään imetit? onko tiedossa tulevaisuudessa vain riisisäkit... iiks
 
no kyllä pilasi :/ ei miehen mielestä, mutta minun kyllä! |O
Rinnat oli ennen raskautta C-kuppi, raskaus- ja imetysaikana rinnat tietenkin paisuivat mukavasti, imetin 10kk. Rinnat nyt B-kupit, vähän riippuvat eivätkä ole enää täyteläiset ja pyöreät!

Eniten ketuttaa kun ei enää voi käyttää toppeja ilman liivejä! (tuntuu epämukavalta!)
 
pepi
olen imettäny 4 lasta. Kuppikoko "parhaimmillaan" oli 105c ja nyt on 85b,mutta siinä ne roikkuu tai siis liiveissä. Liivit NOSTAA VAJONNEET JA YHDISTÄÄ ERONNEET. Niin ja jokaista lasta olen imettänyt vajaa vuoden kutakin. =)
 
:LOL: Maan vetovoima ja silleen. Toi maitopurkkijuttu oli kyl aika osuva!
Mulla jäi esikoisesta pahemmat arvet rintoihin ku vatsaan. Maito kun nousi ja sitähän olis ollu vaik kolmelle!!! Oli järkyn sinijuovaiset tissit!
 
Enpä sanois että on imetys pilannut. Kolme lasta olen imettänyt ja rinnat ovat edelleen uhkeat. Ei tietenkään niin täyteläisen kiinteät kuin ennen lapsia mutta ei mitkään kansallispuvuntaskutkaan.
Kuppikoko on lasten jälkeen ollut E!! :whistle:
 
Ei pilannut imetys rintoja, vaikka kaikkia kolmea lasta olen imettänyt lähes 2-vuotiaaksi! Kasvoivat enimmilläänkin B:stä C-kokoon ja nyt ovat pienentyneet tuosta B:stä niin, että joskus A-kuppikin käy. Pienet ovat mutta kiinteät silti, ei lainkaan kärpäslätkät ja hyvä niin. Parasta aikaa nautin helteestä topissa ilman liivejä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kahjus:
lueskelin muita aiheita ja näytti siltä että hyvin monella rinnat ovat "lurpsahtaneet" imetyksen jälkeen. Kävikö näin, minkäkokoiset rinnat oli/on nyt ja kuinka pitkään imetit? onko tiedossa tulevaisuudessa vain riisisäkit... iiks
Mulla kävi näin mutta ei kovin paljo enkä välitä siitä kun kelpaan miehelleni sellaisena kuin olen =)
Rinnat oli kokoa 85C ja nyt ovat 80B(tämä oli koko ennen raskautta).
Imetin kuukauden verran ja sitten maito loppui...
Kyl mullekkin on tärkeää et tissit näyttää hyvältä :D
Olen pyrkiny ostamaan hyviä rintsikoita B)
 
Mulla ei tissit pienentyneet, mutta kyllä tuo maan vetovoima niitä kovasti kutsuu puoleensa. Nyt parhaillaan imetän kolmatta ja nautin sen hetken täyteläisemmästä varustuksesta. Kärpäslätkiähän ne sitten imetyksen päätyttyä muistuttavat...
 
olen imettänyt yhteen laskettuna noin neljä vuotta yötä päivää. tissit oli pienet jo alunperi mutta toimivat. nyt nännit roikkuu kuin letkun pätkät ja rinnan muoto melkoisen läpsykkä. hyvin näillä toimeen tulee ja juhlatilanteessa voi vähän parannella todellisuutta pikku toppauksin....
 
Alkuperäinen kirjoittaja krisi:
Ei pilannut imetys rintoja, vaikka kaikkia kolmea lasta olen imettänyt lähes 2-vuotiaaksi! Kasvoivat enimmilläänkin B:stä C-kokoon ja nyt ovat pienentyneet tuosta B:stä niin, että joskus A-kuppikin käy. Pienet ovat mutta kiinteät silti, ei lainkaan kärpäslätkät ja hyvä niin. Parasta aikaa nautin helteestä topissa ilman liivejä!

:eek: |O
Oon niin kateellinen.
Tosta että voit olla ilman liivejä.
Mä elen imettänyt 5 lasta , isoimmillaan oli 85 D nyt on 85 c ja joistain käy B ja nukunkin liivit päällä ettei tissit alkais roikkua :/
Tosin mun tissit ei ole pilalla, siis imetys ei juurikaan muuttanut niitä, tämä laihdutus sen sijaan saattaa viedä niistä isonkin osan. sunnilleen 25kg lähtenyt ja 20 pitäis vielä saada pois :)
 
ja kolmas tulossa. Kyllähän nuo c:t on nyt b:t, mutta rintalihaksia harjotan aina tässä imetysten välillä niin ei pääse maanvetovoima liikaa valloilleen. Ihan mukavasti nuo nous kansallispukumallista lähes ennalleen kun aloin salilla käydä:)
 
Lähtökoko ollut b tai c, riippuen liivistä. Pahimmillaan ollut jopa f-kuppi (kaksi lasta olen imettänyt, yhteensä kaksi vuotta) ja nyt käytän d-kuppia, ei toivoakaan että mahtuisi pienempiin.

Mies tykkää kyllä, eikä valittanut aikaisemminkaan, mutta itselläni on vaatinut totuttelemista.
 
Ennen lapsia oli terhakka A-kuppi..
Ensimmäisen jälkeen oli suht terhakka B johon olin tyytyväinen.
Nyt toisen jälkeen on aikalailla vähemmän terhakka B joka näyttää ihan hyvältä niin kauan kun liivit on päällä :snotty:

Vaikuttanee varmaan se, että rintalihaksia ei ole "vakiota" enemmän ollut.
Imetin kumpaakin alle 4kk :/
Saattais nuo lihastreenillä varmana hieman tuosta kohota!
 
En myönnä, että imetys pilasi....
Oon aina ollut iso rintainen, ennen lapsia c-kuppi, esikoisen imetyksen jälkeen d-kuppi (imetin 8kk) Aloin odottaa toista lasta esikoisen ollessa n.7kk, joten ehkä siitä johtui rintojen turpoaminen. Toista lasta imetin 5kk ja nyt b-kuppi ja silti isot rinnat kun olen muuten pieni. Eipä ne enää niin terhakat ole ja itseäni se joskus ahdistaa mutta mies tykkää edelleen =)
Ja silti...jos kolmannen lapsen ikinä saan, aijon imettää sitäkin jos (tai siis kun) maitoa riittää...
(molemmista maitoa riitti luovutukseen asti...)
 
Jotain ärsyttävää niille on tapahtunut. Ekan jälkeen ei juurikaan mitään..eikä oikein kakkosenkaan...mitä nyt pieniä raskausarpia.

Mutta kolmosen jälkeen -apuva. Ensinnäkin kasvoin rinnoista koosta B75 kokoon E/F85 -jouduin uusimaan liiveistä, puseroihin, takkeihin asti kaiken yläkroppaa peittävän. Olin huonossa asennossa jatkuvasti, sillä selän lihakset eivät kerenneet kehittyä mukana. Maitoa riitti ja säästyin ihme kyllä pahemmilta raskausarvilta, yritin olla ahkera syöttäjä.

Nyt rinnanympärystä on pienentynyt 80cm, ja rintojen rasvakudoskin niin, että mittanauhalla ja laskutoimituksella mitattuna saan kuppikooksi B/C:n -mutta, kun laitan liivit päälle rinnat pompahtavat ulos kupeista, eli liian pienet kupit on liiveissä? Rinnat ovat vallattomat ja itsepäiset -entiset pompomit (kiinteät kuin silikonit) ovat tiessään.

Mieheni sanoo, että rintojen iho on mielyttävän pehmeä ja nännit nöpöttävät kuten aina ennen. Mutta minua tuijottaa kylppärin peilistä kaksi tuhmaa tissiä, ja ilkkuvat: "Me tehdään mitä vaan ja mennään minne vaan..."

Ainoa lohdutukseni on, että ruokin niistä kolme vauvaa ja se, ettei niissä ole syöpää. Ja eiköstä vain se ole pääasia? Ja aion kahlita nuo tissit vielä kunnon liiveihin...ja juhlistan tuota päivää kunnon shampanjalla ja hieronnalla! :D
 

Yhteistyössä