Onko jonkun mielestä pallit seksikkäät?

minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Kellä pallit on, se pallit kätkeköön, voisi tästä vetää yhtenvetona. Harmi sinänsä, olin juuri aikeissa laittaa omistani kuvan tänne mutta kerta ne on niin rumat niin ei sitten...
Ois se kyllä ollu hauskaa, jos vaika ois taas päästy sinne iltapäivälehtiin ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Kellä pallit on, se pallit kätkeköön, voisi tästä vetää yhtenvetona. Harmi sinänsä, olin juuri aikeissa laittaa omistani kuvan tänne mutta kerta ne on niin rumat niin ei sitten...
Ois se kyllä ollu hauskaa, jos vaika ois taas päästy sinne iltapäivälehtiin ;)
Sanos muuta, oishan se ollu mukava saada omat pallit ilttiksen kanteen, oma viisitoistaminuuttisemme julkisuudessa! Iltalehden otsikko olis ollut taas tyyliin:

"Onko suomi kaatumassa kun pallit heiluu keskustelupalstalla"
 
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Kellä pallit on, se pallit kätkeköön, voisi tästä vetää yhtenvetona. Harmi sinänsä, olin juuri aikeissa laittaa omistani kuvan tänne mutta kerta ne on niin rumat niin ei sitten...
Laita vaan kuva tänne.Tai laita edes privana. :p :heart:
Uhh.. beibee... tahdotko katsella mun palleja, tahdotko tuntea niiden heilumisen, et kohta tarvitse uninalleja, kun käteesi saat pallin karvaisen... :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Uhh.. beibee... tahdotko katsella mun palleja, tahdotko tuntea niiden heilumisen, et kohta tarvitse uninalleja, kun käteesi saat pallin karvaisen... :heart:
Kyllä hani,palleja on kivempi silittää ja ehkä vähän nuolasta.. :p
Hysshyss, ei ole soveliasta ihan tuollaista puhua tähän aikaan, ihan tässä viaton nuori mies punastuu... *tekee ristinmerkkejä ja ottaa kurki-asennon*
 

Yhteistyössä