onko kellekkää tehty tällasta toimenpidettä? Ku mä nyt sain sen tuomion...

  • Viestiketjun aloittaja "ulpulummukka"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27180998]Mua kyllä kiinnostais tuon hyvän osteopaatin tiedot. Itekin sain kesäkuussa välilevynpullistuma diagnoosin + joku spondyloosi???[/QUOTE]

Lähdin eilen jo nukkumaan, mutta tässä olis mun osteopaatin tiedot:

Helsingin Cherokee Oy
kehonhoitoa
Marko Korg
Bulevardi 3 B 16
00120 HELSINKI
p.0400585669
 
Ei kiva tilanne ap:llä. Anopilta loppuviimeks leikattiin ja pahimman se auttoi muttei kokonaan poistanu vaivoja. Onneksi ei tullu vaurioita. Mut huolta täytyy selästä kokoajan pitää ja kipuja on edelleen hänellä. Ei kuitenkaan kestämättömiä.
 
Selkä nyt kunnosa
Olen kuullut että kyseisessä yrityksessä yksi "ammattinsa osaava" hoitaa potilasta ja samalla kouluttaa 5-10 uutta huuhaa hoitajaa.
Vaatii varmaan hermoja myös potilaalta.
 
"Vieras"
Jos ei leikata niin vaadi ainakin hemmetinmoiset lääkkeet. Mulla leikkausta viivyteltiin ja kun kipulääkitykseen suhtautuminen Suomessa on mitä on niin kipu kroonistui. Nim. Kivun kanssa vuodesta 2009 asti elänyt
 
paskaselkä
On tehty. Auttoi itselläni hyvin muutaman kuukauden ja meko hyvin puoli vuotta. Ei laiteta enää kuitenkaan, koska on krooninen vaiva. Tällä hetkellä on taas tosi paha, buranaa ja panacodia menee täydet annokset. On vahvempiakin lääkkeitä määrätty, mutta itselleni tulee niistä huono olo. Liikunta on paras ja toimivin lääke. Pahimpina hetkinä ei tietenkään voi, mutta kun on parempi, niin runsaasti liikuntaa.
 
Raskauden jälkeen
Huuhaahoitajia tai ei, mulla kyllä hyvä kokemus. Kävi taas tokan raskauden jälkeen samoin kun ekan. Selkä jämähti ihan totaalisesti ja kipu haittas päivittäin. Kävin tuolla samaisessa "hoitolassa" Ralf Granrotin luona jonka nimen sain yhdeltä ystävältä. Oli kyllä niin taitava että käyn jatkossakin. Kivut hävisi parin hoitokerran jälkeen.
 
Huoletunut
Alkuperäinen kirjoittaja Selkä nyt kunnosa;29143121:
Olen kuullut että kyseisessä yrityksessä yksi "ammattinsa osaava" hoitaa potilasta ja samalla kouluttaa 5-10 uutta huuhaa hoitajaa.
Vaatii varmaan hermoja myös potilaalta.
Olevinaan joku intiaani joka osaa parantaa!
Miten kyseistä yritystä ei haeta toiminta kieltoon, puoskari hoitojen vuoksi.
 
Apua saanut
Olevinaan joku intiaani joka osaa parantaa!
Miten kyseistä yritystä ei haeta toiminta kieltoon, puoskari hoitojen vuoksi.
Onko sinulla kokemusta osteopatiasta tai muusta hoitomuodosta mitä tämä "intiaani" tarjoaa? Jos ei, kannattaa pitää ennakkoluulot omana tietona. Minä ja hyvin moni ystäväni on saanut apua juuri tällaisesta "huuhaa"-hoidosta. Osteopaatti mm. osasi diagnosoida ja hoitaa mieheni selkävaivan, jonka lääkäri määritteli "määrittelemättömäksi selkäkivuksi" ja määräsi siihen todella vahvat keskushermostoon vaikuttavat lääkkeet. Kun nämä eivät vieneet ongelmaa pois, osteopaatti hoiti. Nyt on selkä kunnossa.

Pitäkää mieli avarana teille uusille asioille.
 
vierailija
Hei,
oheiseen keskusteluun kokemukseni. Vuonna 2013 kärsin koko kevään vasemmen kyljen ja pakaran kivuista ja pärjäsin Buranalla jotenkin. Diacor / fysioterapian tehoa en ehtinyt tuntea. Sitten kivut kovenivat kesäloman tullen ja ystäväni vinkistä menin Bulevardin "hoitolaan" ja hoidon jälkeen lähdin pois ihanan kivuttomana. Mutta jonkun ajan kuluttua kivut iskivät taas sietämättöminä, Diacorin tohtorilääkärille hädin tuskin pääsin kävelemään kivuiltani, hänkin tunnisti taas iskiakseni; mutta eipä siinä vaikuttaneet yhtään Buranat eikä Panacodit. Onneksi sain hoitajalleni viimeisen ajan ennen hänen lomaansa. Tutut hoidot, ja mukavan kipeetähän se tekee, MUTTA mikäpä siinä oli Bulevardille tanssahdellen poistuessa ilman kivun tunnetta, eikä ole tuntunut sen jälkeen.. kolme ja puoli vuotta jo! SUURET kiitokset sinne "hoitolaan"
 
vierailija
Mahtava kuulla, kiitos kun jaat! Ite voisin sanoa, että koululääketiede on läheisille sanonu ennemminki ”ei oota” ja lääketehtaiden sponsorisopimukset tuntuu ainaki useimpien tekijöiden vaakakupissa eniten painavan. Ihmistä tuolla harvemmin, jos koskaan, otetaan huomioon KOKONAISUUTENA Suomessa. Muualla maailmassa onneksi enemmän holistisuus puhuu ja Suomessakin toivottavimmin lähivuosina enenevässä määrin.

Mahtavaa, että on osaajia, jotka oikeasti välittää ja omaa korkean hoitoetiikan saaden oikeita tuloksia aikaan. On ihmisten ikioman vastuunottamisen aika, hyvä että puskaradiot toimii!

Huuhaahoitajia tai ei, mulla kyllä hyvä kokemus. Kävi taas tokan raskauden jälkeen samoin kun ekan. Selkä jämähti ihan totaalisesti ja kipu haittas päivittäin. Kävin tuolla samaisessa "hoitolassa" Ralf Granrotin luona jonka nimen sain yhdeltä ystävältä. Oli kyllä niin taitava että käyn jatkossakin. Kivut hävisi parin hoitokerran jälkeen.
 
vierailija
Hei,
oheiseen keskusteluun kokemukseni. Vuonna 2013 kärsin koko kevään vasemmen kyljen ja pakaran kivuista ja pärjäsin Buranalla jotenkin. Diacor / fysioterapian tehoa en ehtinyt tuntea. Sitten kivut kovenivat kesäloman tullen ja ystäväni vinkistä menin Bulevardin "hoitolaan" ja hoidon jälkeen lähdin pois ihanan kivuttomana. Mutta jonkun ajan kuluttua kivut iskivät taas sietämättöminä, Diacorin tohtorilääkärille hädin tuskin pääsin kävelemään kivuiltani, hänkin tunnisti taas iskiakseni; mutta eipä siinä vaikuttaneet yhtään Buranat eikä Panacodit. Onneksi sain hoitajalleni viimeisen ajan ennen hänen lomaansa. Tutut hoidot, ja mukavan kipeetähän se tekee, MUTTA mikäpä siinä oli Bulevardille tanssahdellen poistuessa ilman kivun tunnetta, eikä ole tuntunut sen jälkeen.. kolme ja puoli vuotta jo! SUURET kiitokset sinne "hoitolaan"
TERVEHDYS, Yllä olevan v. 2013 kirjoittaneena katson kiitollisuutenani ja velvollisuutenani ilmoittaa, että Hoitolan / Tompan "tehokkaat hoidot " ovat tehonneet niin, että edelleenkään minkäänlaisia iskias- tms. kivuista ei ole sen jälkeen tarvinnut kärsiä! t.ES
 

Yhteistyössä