osaako joku selittää miksi sovintoseksi on niin mahtavaa?

  • Viestiketjun aloittaja harmis
  • Ensimmäinen viesti
Ei se mun mielestä halukkuutta varsinaisesti lisää, mut kun toiselle tulee sanottua pahasti, niin sit mielellään tekee kaikkensa, et toiselle tulee hyvä olo. Ei sillä, että muulloin ei sillee tekis, mut ehkä sitä riitelyn jälkeen yrittää vielä enemmän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mileko34:
Ei se mun mielestä halukkuutta varsinaisesti lisää, mut kun toiselle tulee sanottua pahasti, niin sit mielellään tekee kaikkensa, et toiselle tulee hyvä olo. Ei sillä, että muulloin ei sillee tekis, mut ehkä sitä riitelyn jälkeen yrittää vielä enemmän.
Juu, oot kyllä oikeessa. Ja sit jos on ollu riitaa, niin tuntuu vielä "hivenen" herkemmälle henkisesti tuntea se oma rakas siinä ja että kaikki on hyvin :heart:
 
vieras
Sit kun on riidelly tarpeeks monta kertaa ja toinen on loukannu tarpeeks paljo ni ei se sitte oo enää mahtavaa tai okieestaa ei siis edes kiinnosta koko seksi. Et riidelessä kanstii miettii syytääkö kaiken kurjuuden toisen päälle, harmi vaan ku mun ukko ei stiä tajuu :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja WTF:
eiks se mene näin et naisel on kahet huulet sitä varten, et toisil loukataa ja toisil pyydetää anteeksi :saint: :LOL:

Totta ainakin meikäläisellä. Välillä oikei hävettää osata olla niin ilkeä :ashamed:

Yritänkin sitten hyvitellä parhaani mukaan :D
 
vierailija
Kai siinä riidellessä on sellanen tietynlainen toisen menettämis-pelko. Kun kaikki on taas hyvin seksi maistuu mahtavalta...
Siltä se tuntui pari päivää että voi kamalaa loppuuko suhde ja ihan aiheettoman mustasukkaisuuden takia?
Sitten asiat puhuttiin puhki ja harrastettiin mahtavaa seksiä illalla ja nyt aamulla taas uudestaan

Kaikki on taas hyvin, upeaa 🥰
 

Yhteistyössä