Oudoin rakastelupaikka?

  • Viestiketjun aloittaja Marja
  • Ensimmäinen viesti
Jaa.. Onhan noita paikkoja, mutta ei yhtäkään voi kyllä sanoa oudoksi..

Rekassa tietenkin(yleensä aina joku huoltoaseman rekkaparkki), Neste TI-hallissa, Nesteen työntekijöiden pukuhuoneessa, Nesteen huoltopuolen toimistokopissa, ruokakaupan varastotilassa, stadin alla huoltotunnelissa autossa, volvon konepellin päällä, baarista ulos tullessa heti ulko oven vierustal pika-vedot, Esson etuovella kaikkien nähden, Esson vessassa huumevalon loistossa ja autossa koirapuiston parkkiksella. :D Tuli oltua nuorempana hiukan rempseämpi.. Ei kai mää enää osais ja uskaltais.. Tai tiedä sitä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
kerrostalon vinttiosasto, siis se jossa oli kaikkien asuntojen vinttikomerot ja kuka vaan ois voinut paukata sisään koska vaan
Peesi!!Meidän vanhalla joustinpatjasängyllä häkkivarastossa.Junan vessassa vuonna 92 exän kans,Kotkassa Vuorimäellä,ihan ns. pöpelikössä,pyörätien vieressä...Oi niitä aikoja!!
 
levähdyspaikka vilkkaan autotien varrella, samoin tuo jo mainittu varastokoppi sekä autiomökki jossain missälie en muista paikkaa, uimaranta :kieh:
Noin ylipäätään kerran viikossa saunan jälkeen peiton alla pimeessä touhu ei nappaa, pitää sitä hiukan säpinää hakea vieläkin jostain muualta :D
 
Itse olen ollut tällä alueella aika tylsä. Mutta sattuipa semmoinen tapaus että olin menossa vaihtamaan uikkareita pieneen uimarannan (ovettomaan) pukukoppiin jossa pariskunta oli suorittamassa ns. alkulämmittelyjä. Totesin heille että älkää antako minun häiritä ja vaihdoin uikkarit ja jätin vaatteet koppiin. Kohta tulin takaisin vaihtamaan vaatteet taas päälle ja touhu oli jo pidemmällä. Mies ei häiriintynyt minusta ollenkaan, mutta tytöllä ei meinannut tulla hommasta mitään kun tuntui naurattavan niin kovasti. Hymyssä suin jatkoin minä matkaani.
 
Korkeushyppypatja urheilukentällä oli aika eksoottinen, etenkin ku huomattiin että oli yleisöäkin (joku nuori ukko käveli kentän laidalla ohi...). Se ei kyllä toiminu, se patja, kun oli sellainen suojapressu siinä päällä ja se pinta oli hivenen ehkä märkä. Mut oli pakko kokeilla :p .
Kesällä saaressa seisaaltaan suuren kiven juurella, sekin oli kivaa, tosin mies voi olla tästä eri mieltä kun sitä puri muurahainen palleista :LOL: .
 
Alokasaikana sotilaskodin naisten WC, jonolla(mahtoivat jonottajat tietää mistä oli kyse) . Teinien pilluralli parkkiksella suihinotto auton katolla, ja auto oli tietty täynnä porukkaa B)
Pikaiset rappukäytävässä, hissin vieressä ja katutasossa. Oli bileet yläkerrassa, niin vaikutti rauhalliselta paikalta :headwall:
 

Yhteistyössä