Palsta on niin tylsä ja hiljainen, että poistun minäkin.

  • Viestiketjun aloittaja Johannina harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Johannina harmaana
Enpä taida tänne enää toista kertaa uudistuksen jälkeen tulla. Ihan pielessä tämä palsta, ei toimi, ei keskusteluja, ei vakiporukkaa. Modet ilmeisesti juttelee keskenään. No, sopii mulle, lähden etsimään parempia keskustelupaikkoja :)
 
vierailija
Enpä taida tänne enää toista kertaa uudistuksen jälkeen tulla. Ihan pielessä tämä palsta, ei toimi, ei keskusteluja, ei vakiporukkaa. Modet ilmeisesti juttelee keskenään. No, sopii mulle, lähden etsimään parempia keskustelupaikkoja
Tämä viimeinen maaliskuun uudistus on vaikuttanut negatiivisesti ja entisestään hiljentänyt.
Moni aktiivi on poistunut kun vanhaa nikkiä ei ihan kaikki voineet pitää
 
vierailija
Vuonna 2010 en tiennyt tämän palstan olemassaolosta mitään.
Vuodet, joina olen tutustunut tähän palstaan, ovat olleet pomppuiset.
Jos aiot pidempään juurtua tälle palstalle, liity persupuolueeseen,
muutu suvakista oikeistopopulistiksi ja rasistiksi, vastusta kaksikielisyyttä ja
eroa välittömästi ay-puolueestasi. Jos joku vähänkin normaalilta haiskahtava tyyppi eksyy tälle palstalle, maalita ja savusta hänet ulos palstalla välittömästi.
 
vierailija
Vuonna 2010 en tiennyt tämän palstan olemassaolosta mitään.
Vuodet, joina olen tutustunut tähän palstaan, ovat olleet pomppuiset.
Jos aiot pidempään juurtua tälle palstalle, liity persupuolueeseen,
muutu suvakista oikeistopopulistiksi ja rasistiksi, vastusta kaksikielisyyttä ja
eroa välittömästi ay-puolueestasi. Jos joku vähänkin normaalilta haiskahtava tyyppi eksyy tälle palstalle, maalita ja savusta hänet ulos palstalla välittömästi.
minne aattelit poistua?
osataan sitten välttää sitä kuin ruttoa
 
Vuonna 2010 en tiennyt tämän palstan olemassaolosta mitään.
Vuodet, joina olen tutustunut tähän palstaan, ovat olleet pomppuiset.
Jos aiot pidempään juurtua tälle palstalle, liity persupuolueeseen,
muutu suvakista oikeistopopulistiksi ja rasistiksi, vastusta kaksikielisyyttä ja
eroa välittömästi ay-puolueestasi. Jos joku vähänkin normaalilta haiskahtava tyyppi eksyy tälle palstalle, maalita ja savusta hänet ulos palstalla välittömästi.
Täällähän on ollut viime viikot lakkoja vastustavaa vasuripoppoota jotka täyttää etusivun.

Sanna on mittaushistorian kaunein ja upein ja hallituksensa oli maailmankaikkeuden briljantein.
 
vierailija
mdia talojen toimittajat

täällä ruplapalkalla

tekee tienstiä ja ajaa pois kaikki ihmiset...

tänne sitten jää niitä leipäteksillä virheettömiä aivottomia uutisia toistavia latteuksia kirjottelevat ja ärsyttäjä-provoiloijat,,,.,

sama suomi24 ja mahdollisesti vauva- jonne ei edes saa viestiä menenmään...
 

Yhteistyössä