❤️PERRRRRJANTAI PÄRINÄT❤️

JEEEEE, taas perjantai! Päivät menevät liian nopeasti joulua odotellessa!🤩

Mitäs tänään on mielessä, keppostellaanko jotakin?😏

Täällä nyt ainakin on töitä, ja illalla ystävän kanssa Netflix’n’chill.😎
Tai lätkää.

Rakas 17v poikani haluaa lähteä maman kanssa metsään samoilemaan lauantaina!!😱 Enkä edes erikseen pyytänyt!
Olen varmasti tehnyt jotakin oikein!🥹
Täytyy ottaa muutama grillikylki mukaan niin voipi laitella metässä sapuskat.

Tytöllä on nyt itsenäistymisvaihe päällä, se tuntuu musta välillä haikealta vaikkakin oikealta.

Kaverille syntyi juuri vauva - hän saa aloittaa koko rumpan alusta. Olen niin onnellinen hänen puolesta.😍

Veetääs viikonlopputanssit!😂
Monen tulis ottaa mallia Niilon asenteesta; hän osaa viettää hyvää aikaa itsensä (tai tavallaan meidän kaikkien) kanssa!❤🤩

 
Mulla oli villi yö.

Eilinen fyssari oli ihan sairaan komea ja äärestsöpö. Sen tummat silmät toivat mieleen erään menneisyyden ihmisen. Njoo, aika jännä että voi nähdä unta kuolleesta silleen, ettei unessa tiedosta ettei sitä enää ole olemassa.

Mut perjantai. Ajellaan kotio. Käydään mummulassa ja laitellaan pihaa syyskuntoon. Iltaan kuuluu toki sauna, punkku ja pitsa :p
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
No hitto sauna mainittu niin lisätään sekin!🤩
Punkun unohan, mutta korotan saunavastalla!🤩
Ja jalkaraspilla!😂
 
En löytänyt Roosan kuvaketjua niin laitan tänne.

Oltiin metsäretkellä ja rakas lapseni aina innostuu noista tulileikeistä, että hiillos saadaan yleensä vähän myöhemmin.😂

Tuli on ihana! Notskin tuoksu, lämpö, märän puun poksuminen ja kaikki! Kaupunkilaisena ei ihan joka päivä tule plärättyä tulen kanssa. Sen vuoksi siitä ehkä iloitsee niin paljon.😍





 
Ihanaa perrrrrjantaita kaikille!😍❤

Tämä viikonloppu onkin harvinainen sikäli, että mulla ei ole mitään suunnitelmia!!!🤷‍♀️

Ei pelejä, ei kaverimenoja, ei mitään velvollisuuksia, ei yhtään mitään!!!
Lapsillakin on omat menonsa.

Mitähän sitä tekis…kahtelin että jos lähtis Tallinnaan joulutorille tai Porvoon joulutorille.🤩🥳


Mitä teillä on viikonloppuna suunnitelmissa?
 

Yhteistyössä