Pissaleikit?

Mieheni on nyt saanut jostakin innostuksen pissaleikkeihin... siis haluaisi pissiä päälleni ja minun pitäisi pissiä hänen päällensä???

Minua ei tuollaiset leikit kyllä yhtään innosta, mutta mieheni yrittää todella kovasti saada minut innostumaan niistä. Sanoo vielä että jos en muuten uskalla/ kehtaa kokeilla, niin ainakin humalassa estot varmasti poistuisivat.

En tiedä, mitä tekisin. Tähän asti olen pystynyt kieltäytymään niistä, mutta kuinka kauan mieheni hyväksyy kieltäytymiseni. Sanoo vielä, että kaikkea uutta pitää kokeilla... joopa joo???

 
Otas akkukaapelit
auton perästä ja sano ukolles että haluaisit nipsasta ne hänen palleihinsa, ja jos ei muuten niin viinaa ottamalla muuttuu kaikki rohkeiks ;)
Ei kaikkee tartte kokeilla, voi hyvät ihmiset sentään.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.03.2007 klo 00:23 Otas akkukaapelit kirjoitti:
auton perästä ja sano ukolles että haluaisit nipsasta ne hänen palleihinsa, ja jos ei muuten niin viinaa ottamalla muuttuu kaikki rohkeiks ;)
Ei kaikkee tartte kokeilla, voi hyvät ihmiset sentään.
Tuo oli kyllä todella hyvä neuvo. Pitääkin keksiä jokin todella kiperä fantasia, jonka haluaisin miehelleni toteuttaa... Jos ei suostu siihen, niin minäkään en suostu hänen vaatimukseensa. =)
 
alabama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.03.2007 klo 23:20 HraHuu kirjoitti:
Makuja on monia. Eiköhän tuo kerta k.usaisulla selviä tykkääkö siitä vai ei. Mitäpä sitä ei rakkaansa eteen tekisi :kieh:
Kyse olikin siitä että
a)mies ei voi naista pakottaa siihen,edes viinan avulla
b)sellainen mies joka rakastaa niin varmasti ymmärtää jos toinen ei jotain halua
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.03.2007 klo 12:15 Neiti Nöttönen kirjoitti:
Mitä jos kerran kokeilisitte vaikka suihkussa, ei ehkä olis niin kamalaa kun heti vois pestä?
Mä en oikein oo ikinä ymmärtäny noita pissaleikkejä, mikä ihme siinä kiihottaa?
En ymmärrä minäkään mikä siinä pissaamisessa muka on kiihottavaa, mutta tuli mieleeni verrata sitä esim. sitomiseen ja piiskaamiseen. Niissähän on kyse toisen alistamisesta ja tämä aiheuttaa sen kiihotuksen.
Onhan se jonkinlaista alistamista sekin, kun pissataan toisen päälle???

Meitä on moneksi? Itse pitäydyn ihan tavallisessa seksissä eli esileikit ja itse akti ovat ihan normaalia. Eri asentoja on kiva kokeilla, mutta sitomista ja piiskaamista en hyväksy, toisen päälle pissaamisesta puhumattakaan? Kyllä sen kiihotuksen toiselle saa aikaiseksi suuseksillä, ei siihen muuta tarvita.
:D
 
pisu
Minä en ala missään sängyssä kuseksimaan :kieh:

Mutta olen kokeillut ja mies oli ainakin ihan k.alu kovana kun pissasin päälle.

Joskus (harvoin) pissaan itse suihkussa samalla kun r.unkkaan ja saan orkun. Mutta tod.en ole mikään pervo omasta mielestä, vaan ihan tavallinen "äiti-ihminen".

Kokeilkaapa tuota orkku/pissaamista.
Me ei käytetä pissailua esileikkinä ja pari kertaa on koko yhdessäolo ajan sitä kokeiltu, mutta nuo pari kertaa olivatki kokeilua, miehen taholta ja sen takia sitten itsekseni koitin suihkussa tuota orkkupissaa... :whistle:
 

Yhteistyössä