Puumanaisen vikaa?

Kiihottaako muitakin fantasia erityisesti nuorista miehistä? Kovin tekisi aina mieli saada nuoruuden innolla joltain juuri täyttäneeltä, muttakun ei kehtaa mitään ehdotella kuitenkaan : s Muita "puumanaisia"?
 
Sain aikanaan ensimmäisen hyvän seksikokemukseni naiselta, joka oli äitini ystävä. Olin tuolloin 17 ja muistan ikuisesti lämmöllä tuota naista ja kaipauksella tuota kuuman kosteaa kokemusta!

Puumanaiset, astukaa esiin ja käykää toimeen, teistä haaveilevat ja teitä tarvitsevat nuoret miehet! Te voitte ohjata heitä seksin saloihin ja nautintoihin. Voitte tuottaa heille ja itsellenne suurta iloa ja hyvinvointia! Opetustenne hedelmistä pääsevät nauttimaan aikanaan myös näiden nuorten miesten vaimot - nähkää siis jalo kutsumuksenne välineenä edistää kansakuntamme verevyyttä ja iloista mieltä! Ehkäpä ansiostanne joskus koittaa päivä, jolloin palstalla alkaa ruikutus seksin ilottomuudesta tai sen puutteesta vähentyä ja tilalle alkaa ilmaantua seksin autuutta ylistäviä kirjoituksia!
 
Täällä yksi puumanainen;) minäkin muistelen viiden vuoden takaisia aikoja kun olin vielä vapaa saalistamaan....:whistle: Olen aina tykännyt itseäni nuoremmista miehistä...ehkä sekin että minä olen ikäistäni nuoremman näköinen. Juu , ni minulla kävi flaksi ja ai että oli ihana kokemus...ymmärsin että se oli molemmin puolista( otti meinaan nuori mies yhteyttä parin vuoden jälkeen ).........VOIH! Meillä ikäeroa oli tuolloin.....ootas kun lasken......19v. Tämä oli ikimuistettava kohtaaminen. Yllätyin siitä että hän oli niin kypsä ikäisekseen, kohtelias ja hellä.
 
Viimeksi muokattu:
Todellakin,puumanaisten puolelta kaivataan aloitteita koska löytyy vielä ujojakin miehiä jotka haaveilevat teistä :).
Sain aikanaan ensimmäisen hyvän seksikokemukseni naiselta, joka oli äitini ystävä. Olin tuolloin 17 ja muistan ikuisesti lämmöllä tuota naista ja kaipauksella tuota kuuman kosteaa kokemusta!

Puumanaiset, astukaa esiin ja käykää toimeen, teistä haaveilevat ja teitä tarvitsevat nuoret miehet! Te voitte ohjata heitä seksin saloihin ja nautintoihin. Voitte tuottaa heille ja itsellenne suurta iloa ja hyvinvointia! Opetustenne hedelmistä pääsevät nauttimaan aikanaan myös näiden nuorten miesten vaimot - nähkää siis jalo kutsumuksenne välineenä edistää kansakuntamme verevyyttä ja iloista mieltä! Ehkäpä ansiostanne joskus koittaa päivä, jolloin palstalla alkaa ruikutus seksin ilottomuudesta tai sen puutteesta vähentyä ja tilalle alkaa ilmaantua seksin autuutta ylistäviä kirjoituksia!
 
Olen kanssa parhaan seksikokemuksen saanu yli 10 vuotta itseäni vanhemman naisen kanssa. Oman ikäiset tytöt joiden kanssa olen ollu on nii arkoja ettei seksiä oikee voi ees harrastaa muuta kuin pimeessä ja peiton alla. Vanhemmat naiset tietää jo ettei niitten tarvi ujostella ja ne on muutenkin paljon kiimaisempia :p
 

Yhteistyössä