Relaatio 743 SM-liiga

Olipa purtavaa taas tässä :D 2.4 Lukko-ruudussa oli mulla ongelmia, kun vasemmalta rajalta A-sanasta lähti vain yksi viiva 4 7 joka ei yhdistynyt mihinkään eli sieltä nyt taitaa puuttua pari viivaa, mutta kiitos Jiikoolle pähkinästä ja nyt kyllä huilaan :)
 
vierailija
Olipa purtavaa taas tässä 2.4 Lukko-ruudussa oli mulla ongelmia, kun vasemmalta rajalta A-sanasta lähti vain yksi viiva 4 7 joka ei yhdistynyt mihinkään eli sieltä nyt taitaa puuttua pari viivaa, mutta kiitos Jiikoolle pähkinästä ja nyt kyllä huilaan
Olet kyllä melkoinen konna ratkomaan. Huolimatta viivahölmöilystä pääsit maaliin.

Koitin korjailla ne viivat. Käytkö kattoo jossain vaiheessa onko niissä nyt tolkkua. Lisäksi huomasin että siellä yksi sana joka ei yhdisty kun yhteen suuntaan :( ja sitä koitan välttää.

-Jiikoo
 
vierailija
Huoh... ei vaan löydy vaikka kuinka kaivelen. Tunnen itseni idiootiksi.

1.2 HPK
ker 18+5 // elokuva, sama näyttelijä mm. elokuvassa kenelle kellot soivat

2.4 Lukko
La i r 4+7 // tässä on minulla asiavirhe, googlessa näyttää että hänellä olisi moinen kappale, mutta tarkemmin katsottuna näin ei ole. Eli siihen tulee Eric Clapton

3.1 SaiPa
Tai 4+5+4+6+6 // biisi, esittäjältä muita biisejä mm. nasta pimu

3.3 Sport
oikeassa laidassa kuk 8 //kuk on kappale, esittäjää haetaan
-Jiikoo
 
Rellut
Kiitos Jiikoo!

Tuo Eric Clapton olisi varmaan löytynyt ilman apujakin, mutta mulla ei näkynyt siitä rajalla olleesta A:sta viivoja mihinkään suunta niin ei auennut ilman apua. :)
 
vierailija
Aika hintsusti keksustelua tästä, mutta itselläni jäi kyllä pahasti kesken. Kysyn nyt tässä keskisanoista lähteviä, jos niillä pääsis etenemään eli:

1-2 HPK: alas 7

1-3 Ilves: 5-4 alas

1-4 Kärpät: 12-11-2 alaoikealle ja 6-6 alas

2-1 Jukurit: 10 alas

2-3 KooKoo: 6-11 alas

3-1 Saipa: 6 alas

3-3 Sport: 3-4 alas

3-4 Pelicans: 7 alas

4-1 Kalpa: 8-6 ja 7 alas

Siinä kaikki pääsanoista. Kiitos avusta. Saa kysyä vastaapuja tähän tai johonkin toiseen relluun.
 

Yhteistyössä