Seksikauppa helsingissä hieman ujommalle pariskunnalle.

vierailija
Mikä olisi hyvä seksikauppa helsingissä hieman ujommalle pariskunnalle? Itse en seksikauppoja niin karsasta, mutta nainen on hieman varautuneempi. Ollaan käyty yhdessä pienessä putiikissa joka muuten olisikin ollut kiva, mutta kun kauppaan eksyi samalla 2 muuta pariskuntaa niin oli jo tungosta Kiitos vinkeistä!

Ettekö voi katsoo nettikaupasta? Ei ole myyjää kertomassa, mut esim Huippukiva:ssa on asiakkaiden arvosteluja ja asiakaspalvelu vastaa kysymyksiin...
 
vierailija
Ei liity noihin kauppoihin, mut olin kerran aikoinaan Seksimessuilla, ja siel oli illasta sit aikas kinky lava-show, niin mun vieressä ollut mies meinas pyörtyä... 😅 En tiiä, pakeniko veri päästä muualle vai oliko vaan "too much"
 
vierailija
Onko keltainen ruusu vielä olemassa?? Siel oli niitä koppeja ja olohuone! Mielummin ja vallankin ujon kannattaa kääntyä internettiin ja nettimyymälään kun niitä riittää joka makuun,on paremmat valikoimatkin kaikkea mukavaa.
 
vierailija
Huippukiva.fi on meillä ollut vakituinen ostopaikka jo vuosia.Nopeat toimitukse,halvat hinnat,toimiva asiakaspalvelu.Tulee luettua myös käyttökokemukset tuotearvosteluista.Vahva suositus,et pety
 
vierailija
Miksi pelkäätte seksiliikkeessä käyntiä kun jokaisen teidän vanhempanne, mummonne ja ystävienkin vanhemmatkin on sitä 100% varmuudella harrastaneet. 90% talouksista löytyy seksivälineitä, joten periaatteessa seksikaupassa pitäisi tavata todennäköisemmin tuttavia kuin esim. Gigantissa.
 

Yhteistyössä