suihinotto

  • Viestiketjun aloittaja hmmmm
  • Ensimmäinen viesti
KelpoJortikka
Vaikea kuvailla sitä oikeaa tapaa, mutta ehdottomasti parasta on se kun nainen rakastaa tehdä sitä ja on siinä hommassa 110% mukana. Muutaman extra sentin saa aikaan se, kun saa katsoa naisen kiimasta kiiluviin silmiin samalla hänen upottaessa kaluasi mahd. syvälle kurkkuunsa... Ai NAM Siihen vielä yhdistettynä järkyttävä imu, määrätietoinen runkkaaminen sekä sopiva kassien hyväily... :p ....Grrrrr!!! Hemmetti alkaa tekemään mieli! Se kun tekee oikein NANNAA niin ei malta odottaa, että pääsee kielineen ja sormineen piirakan kimppuun......

Kunnon suihinotosta on vaikea pistää paremmaksi!

Onneksi vaimo-kulta enemmän kuin rakastaa suihinottamista... olen tosi Onnen-Pekka... oikein harmittaa se, että kuinka moni jääkään ilman hänen suuhoitoaan!

Tuli niin hyvä mieli tätä kirjoittaessa, että taidankin käydä ensitilassa ostamassa hänelle jotain pientä kivaa ;)
 
Suihinotto on mielestäni parasta, mitä nainen voi miehelle tehdä. Naiseni tekee sen nimenomaan suulla: huulilla ja kielellä. 20-senttisen kalun survaisut kurkkuun taitavat olla enemmänkin "seksifantasia"- osastolta. Suuseksissä nainen todella oppii tuntemaan kumppaninsa kalun kiihottumisen ja sen herkät kohdat.
Naisen paras paikka on miehen jalkojen välissä sängyssä tai lattialla sohvan edessä. Näin hän voi hyväillä kielellään terskan alapintaa, joka on kalun herkin alue. Naiseni aloittaa session hyväilemällä hitaasti ja kevyesti huulillaan velttoa elintäni. Tosin useimmiten jo pelkkä ajatuskin ennen sitä saa minut kiihottumaan. Naistani kiihottaa eniten suihinotossa se, että hän tuntee suussaan kovettuvan kaluni. Hän jatkaa hyväilemällä huulillaan ja pyörittämällä kieltään, kunnes tuntee, että että olen laukeamaisillani. Tässä vaihessa hän lopettaa hetkeksi ja keskittyy välillä itseensä. Muutaman minuutin kuluttua sama toistuu ja sen jälkeen vielä kerran tai kaksi.Lopulta olen melkein hulluuuden partaalla ja rukoilen häntä laukaisemaan minut suuullaan tai tulemalla päällleni. :hug:
 
imuttelija
=) Mä tykkään antaa miehelleni suuhoitoa monta kertaa viikossa ja voin sanoa, että nautin siitä todella ! Ja niinpä näyttää nauttivan hänkin !

On ihanaa kun hän sanoo " mä en kestä enää..tuu ratsastamaan !"
On mahtava tunne kun hän haluaa mua niin että meinaa "nuppi" haljeta =)

Seksi on mahtavaa !
 
lahtelainen
Parhaimmalle se tuntuu kun nainen on polvillaan edessä , ja samalla kun imee niin tumputtaa ja puristelee kalua kunnolla. Eihän se rikki siitä mene. Ja sitten kun tulee niin heti sen jälkeen imee ihan kärjestä, se tekee helvati hyvää!!!!!!!
 
SeksiUusiVaiheN36v
Meillä monen vuoden aviokriisin jälkeen olemme avautuneet kunnolla keskustelemaan. Seksistä erityisesti, koska sitä en mieheltäni saanut 5 vuoteen, kuin muutaman hassun kerran vuodessa. Olen halunnut rajumpaa seksiä aina, mutta suihinottoa en ole tehnyt niin sanotusti loppuun saakka eli mies lauennut suuhuni saati että olisin neillyt spegut.

Mieheni on myös halunnut sellaista sopivaa kinkyseksiä, mutta ei ole koskaan sitä sanonut tai mitenkään ilmaissut. Itse olen aina rakastanut, kun mieheni nuolee minulle orgasmin, mutta olen luullut, että hän ei pidä siitä, että se on vastenmielistä. Ja nyt selvisi, että hän TARVITSEE sitä. Että hän tosiaan tarvitsee pimpan makua ja menee siitä ihan hulluksi!!

Uskomatonta, miten vanha pariskunta voi löytää jotain mahtavan uutta, mutta miten paljon olemme missanneet. Siirryimme seksissä kaikella tasolla aivan uuteen sfääriin. Ja toivottavasti tämä jatkuu ja jatkuu ja eteneekin. Mies haluaisi nähdä vieraan isokyrpäisen panevan minua, joten katsotaan toteutetaanko se ja milloin.

No minähän sitten ensimmäisen kerran halusin ottaa mieheltäni suihin. Hän ei uskaltanut laueta, että jos minä vaikka alan oksentaa tms. Vaikka vakuuttelin, että minä HALUAN, etä laukeaa suuhuni. Muutamana kertana otin suihin, mutta mies pakitti. Kunnes yksi viikonloppu kahtena iltana peräkanaa otin suihin. Eikä tehnyt pahaa. Ja mieheni piti. Ihmetteli minkä pikakurssin kävin... Teki niin höpöä.

Se mikä mietityttää, kun te kaiki täällä puhutte suihinotosta, niin käsittääkö se teillä laukeamisen naisen suuhun ja sperman nielemisen vai vaan pelkkää imuttelua ja laukeaminen tapahtuu jonnekin muualle. Olen minäkin imutellut ikäni, mutta en koskaan saanut spermaa suuhuni/niellyt ennen tätä uutta vaihettamme.

Ja toinen, olen itse huomannut, että en jaksa kovin kauaa suu levällään imutella, posket väsyy, 10 minsaa on jo tosi pitkä aika. Joten teemmekin niin, että välillä nussitaan, sitten mieheni nuolee nussitaan ja taas minä otan suihin. Vaihtelua ja tekee hyvää.. Joten kertokaa miten kauan otatte suihin? Kuinka nopeasti te miehet laukeatte, jos nainen ottaa vehkeenne suuhun? Kauanko menee ensimmäisestä imutuksesta laukeamiseen?
 
Meillä mies ei tykkää koko hommasta ollenkaan. En viitsi edes yrittää, koska hän on sanonut, että ei ymmärrä ihmisiä, jotka tekevät niin. Ei puolin, eikä toisin. Eikä anna minun koskea vehkeisiinsä edes käsilläni, koska se ei kuulemma tunnu hyvältä, kun kutiaa niin paljon. Mies oikeasti ihan säpsähtää jos yritän hyväillä häntä peniksen alueelta, joten kai se sitten tuntuu hänestä pahalta jos käsin koskee :(
Eikä kyllä itsekään hyväile minua käsin, en voisi kuvitellakaan, että tekisi niin. Jotenkin se saisi oloni tuntumaan epämukavalta, enkä kyllä suuseksiäkään voisi enää hänen kanssaan kuvitella
Olemme olleet yhdessä reilun vuoden, ikää vähän päälle 30v. Meillä ainakin on käynyt seksissä niin, että ne jutut mitä tehtiin ekan vkon aikana, on ne mitä nyt tehdään, siihen on jumiuduttu. Jotenkin on vaikea siitä mennä "eteenpäin", en osaa selittää, itselläni ainakin olisi valtava kynnys yrittää jotain uutta :ashamed: :/
 
Mun mies haluis niin kovasti että ottasin suihin mutta mä en vaan pysty, halusisin kyllä mut mua jotenkin yököttää koko ajatus. Ollaan oltu vajaa 7 vuotta yhdessä ja yhen kerran olen tänä aikana ottanut siltä suihin (Tosi Kännissä) Neuvokaa mua että miten saan pois tän yökköajatuksen siitä? Haluaisin todella tehdä sen.. :$
 
hahhaaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 19:36 SeksiUusiVaiheN36v kirjoitti:
Meillä monen vuoden aviokriisin jälkeen olemme avautuneet kunnolla keskustelemaan. Seksistä erityisesti, koska sitä en mieheltäni saanut 5 vuoteen, kuin muutaman hassun kerran vuodessa. Olen halunnut rajumpaa seksiä aina, mutta suihinottoa en ole tehnyt niin sanotusti loppuun saakka eli mies lauennut suuhuni saati että olisin neillyt spegut.

Mieheni on myös halunnut sellaista sopivaa kinkyseksiä, mutta ei ole koskaan sitä sanonut tai mitenkään ilmaissut. Itse olen aina rakastanut, kun mieheni nuolee minulle orgasmin, mutta olen luullut, että hän ei pidä siitä, että se on vastenmielistä. Ja nyt selvisi, että hän TARVITSEE sitä. Että hän tosiaan tarvitsee pimpan makua ja menee siitä ihan hulluksi!!

Uskomatonta, miten vanha pariskunta voi löytää jotain mahtavan uutta, mutta miten paljon olemme missanneet. Siirryimme seksissä kaikella tasolla aivan uuteen sfääriin. Ja toivottavasti tämä jatkuu ja jatkuu ja eteneekin. Mies haluaisi nähdä vieraan isokyrpäisen panevan minua, joten katsotaan toteutetaanko se ja milloin.

No minähän sitten ensimmäisen kerran halusin ottaa mieheltäni suihin. Hän ei uskaltanut laueta, että jos minä vaikka alan oksentaa tms. Vaikka vakuuttelin, että minä HALUAN, etä laukeaa suuhuni. Muutamana kertana otin suihin, mutta mies pakitti. Kunnes yksi viikonloppu kahtena iltana peräkanaa otin suihin. Eikä tehnyt pahaa. Ja mieheni piti. Ihmetteli minkä pikakurssin kävin... Teki niin höpöä.

Se mikä mietityttää, kun te kaiki täällä puhutte suihinotosta, niin käsittääkö se teillä laukeamisen naisen suuhun ja sperman nielemisen vai vaan pelkkää imuttelua ja laukeaminen tapahtuu jonnekin muualle. Olen minäkin imutellut ikäni, mutta en koskaan saanut spermaa suuhuni/niellyt ennen tätä uutta vaihettamme.

Ja toinen, olen itse huomannut, että en jaksa kovin kauaa suu levällään imutella, posket väsyy, 10 minsaa on jo tosi pitkä aika. Joten teemmekin niin, että välillä nussitaan, sitten mieheni nuolee nussitaan ja taas minä otan suihin. Vaihtelua ja tekee hyvää.. Joten kertokaa miten kauan otatte suihin? Kuinka nopeasti te miehet laukeatte, jos nainen ottaa vehkeenne suuhun? Kauanko menee ensimmäisestä imutuksesta laukeamiseen?

Samahan se tuossa iässä on ottaa tauteja :LOL:
Suosittelen nuorempien ottaa selvää kaikista mahdollisista taudeista. Suuhun voi tulla kaiken näköstä . Esim: Hammasmätää,sylkirauhaset ottaa aika raakasti tauteja ja bakteereja vastaan....jne.(bakteerit jyllää monta viikkoa/kk,enneku tulloo oireita)
Olen itse ammatissani törmännyt paljon suutauteihin,jotka voi tulla juuri tuosta suihin otosta....
Sperma ei ole tarkotettu suuhun tulevaksi.
Mut jokainen tyylillään ja tavallaan.
Onneksi me olemme mieheni kanssa hygienistejä,eli " ei kiitos suihin otolle" Kyllä sitä saa tyydytystä muullakin tavalla,entä riskeerata omaa terveyttä .
 
Äimä
:headwall:

Ei hyvää päivää! Väittävät ihmisen suun olevan se kaikkein epähygieenisin paikka. Suuteleminen, ilman että on elmukelmua välissä, on yhtä lailla vaarallista kuin muutkin limakalvokontaktit. Kyllä terveille vakisuhteessa eläville ihmisille voi suositella pariseksin kaikkia muotoja, jotka molemmat hyväksyvät. "Hygieenikolla" konstit on tietysti vähissä...

Ps. Sperma itsessään on steriiliä!

Kurlaillaan... :p Slurps!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2007 klo 19:33 hahhaaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 19:36 SeksiUusiVaiheN36v kirjoitti:
Meillä monen vuoden aviokriisin jälkeen olemme avautuneet kunnolla keskustelemaan. Seksistä erityisesti, koska sitä en mieheltäni saanut 5 vuoteen, kuin muutaman hassun kerran vuodessa. Olen halunnut rajumpaa seksiä aina, mutta suihinottoa en ole tehnyt niin sanotusti loppuun saakka eli mies lauennut suuhuni saati että olisin neillyt spegut.

Mieheni on myös halunnut sellaista sopivaa kinkyseksiä, mutta ei ole koskaan sitä sanonut tai mitenkään ilmaissut. Itse olen aina rakastanut, kun mieheni nuolee minulle orgasmin, mutta olen luullut, että hän ei pidä siitä, että se on vastenmielistä. Ja nyt selvisi, että hän TARVITSEE sitä. Että hän tosiaan tarvitsee pimpan makua ja menee siitä ihan hulluksi!!

Uskomatonta, miten vanha pariskunta voi löytää jotain mahtavan uutta, mutta miten paljon olemme missanneet. Siirryimme seksissä kaikella tasolla aivan uuteen sfääriin. Ja toivottavasti tämä jatkuu ja jatkuu ja eteneekin. Mies haluaisi nähdä vieraan isokyrpäisen panevan minua, joten katsotaan toteutetaanko se ja milloin.

No minähän sitten ensimmäisen kerran halusin ottaa mieheltäni suihin. Hän ei uskaltanut laueta, että jos minä vaikka alan oksentaa tms. Vaikka vakuuttelin, että minä HALUAN, etä laukeaa suuhuni. Muutamana kertana otin suihin, mutta mies pakitti. Kunnes yksi viikonloppu kahtena iltana peräkanaa otin suihin. Eikä tehnyt pahaa. Ja mieheni piti. Ihmetteli minkä pikakurssin kävin... Teki niin höpöä.

Se mikä mietityttää, kun te kaiki täällä puhutte suihinotosta, niin käsittääkö se teillä laukeamisen naisen suuhun ja sperman nielemisen vai vaan pelkkää imuttelua ja laukeaminen tapahtuu jonnekin muualle. Olen minäkin imutellut ikäni, mutta en koskaan saanut spermaa suuhuni/niellyt ennen tätä uutta vaihettamme.

Ja toinen, olen itse huomannut, että en jaksa kovin kauaa suu levällään imutella, posket väsyy, 10 minsaa on jo tosi pitkä aika. Joten teemmekin niin, että välillä nussitaan, sitten mieheni nuolee nussitaan ja taas minä otan suihin. Vaihtelua ja tekee hyvää.. Joten kertokaa miten kauan otatte suihin? Kuinka nopeasti te miehet laukeatte, jos nainen ottaa vehkeenne suuhun? Kauanko menee ensimmäisestä imutuksesta laukeamiseen?

Samahan se tuossa iässä on ottaa tauteja :LOL:
Suosittelen nuorempien ottaa selvää kaikista mahdollisista taudeista. Suuhun voi tulla kaiken näköstä . Esim: Hammasmätää,sylkirauhaset ottaa aika raakasti tauteja ja bakteereja vastaan....jne.(bakteerit jyllää monta viikkoa/kk,enneku tulloo oireita)
Olen itse ammatissani törmännyt paljon suutauteihin,jotka voi tulla juuri tuosta suihin otosta....
Sperma ei ole tarkotettu suuhun tulevaksi.
Mut jokainen tyylillään ja tavallaan.
Onneksi me olemme mieheni kanssa hygienistejä,eli " ei kiitos suihin otolle" Kyllä sitä saa tyydytystä muullakin tavalla,entä riskeerata omaa terveyttä .
Voi miten helpottavaa tekstiä!! Mä kun olen aatellut että olen ainut nainen tässä joka ihan oikeesti vois unohtaa koko öglön suihinoton.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2007 klo 15:22 Mr Frog kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2007 klo 11:31 Sahara kirjoitti:
Mä voisin ottaa mieheltäni suihin vaikka kuinka pitkään. Se on vain... ah niin kiihottavaa ja ihanaa :p
Kuullostaa hienolta, kumpa useat naiset ajattelisivat/toimisivat noin.
Niin.. jotkut naiset kai kammoavat sitä, vaikka mielestäni se on ihan sama kuin pistää hammasharja suuhun.Siis jos ei ala oksettaa/yököttää silloin.. onko se miehen penis nyt sitten yhtään sen kummempi? Paitsi maistuu paremmalle =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2007 klo 15:22 Mr Frog kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2007 klo 11:31 Sahara kirjoitti:
Mä voisin ottaa mieheltäni suihin vaikka kuinka pitkään. Se on vain... ah niin kiihottavaa ja ihanaa :p
Kuullostaa hienolta, kumpa useat naiset ajattelisivat/toimisivat noin.
Niin.. jotkut naiset kai kammoavat sitä, vaikka mielestäni se on ihan sama kuin pistää hammasharja suuhun.Siis jos ei ala oksettaa/yököttää silloin.. onko se miehen penis nyt sitten yhtään sen kummempi? Paitsi maistuu paremmalle =)
 
Mr Frog
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2007 klo 15:55 Sahara kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2007 klo 15:22 Mr Frog kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2007 klo 11:31 Sahara kirjoitti:
Mä voisin ottaa mieheltäni suihin vaikka kuinka pitkään. Se on vain... ah niin kiihottavaa ja ihanaa :p
Kuullostaa hienolta, kumpa useat naiset ajattelisivat/toimisivat noin.
Niin.. jotkut naiset kai kammoavat sitä, vaikka mielestäni se on ihan sama kuin pistää hammasharja suuhun.Siis jos ei ala oksettaa/yököttää silloin.. onko se miehen penis nyt sitten yhtään sen kummempi? Paitsi maistuu paremmalle =)
Niinpä näyttää, toisille on liian epähygieenistä ja kaikki mahdolliset taudit leviävät s-otossa. Minusta Saharan hammasharja veto on hyvä, tosin se
ei toteudu ainakaan meillä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2007 klo 21:29 Mr Frog kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2007 klo 15:55 Sahara kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2007 klo 15:22 Mr Frog kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2007 klo 11:31 Sahara kirjoitti:
Mä voisin ottaa mieheltäni suihin vaikka kuinka pitkään. Se on vain... ah niin kiihottavaa ja ihanaa :p
Kuullostaa hienolta, kumpa useat naiset ajattelisivat/toimisivat noin.
Niin.. jotkut naiset kai kammoavat sitä, vaikka mielestäni se on ihan sama kuin pistää hammasharja suuhun.Siis jos ei ala oksettaa/yököttää silloin.. onko se miehen penis nyt sitten yhtään sen kummempi? Paitsi maistuu paremmalle =)
Niinpä näyttää, toisille on liian epähygieenistä ja kaikki mahdolliset taudit leviävät s-otossa. Minusta Saharan hammasharja veto on hyvä, tosin se
ei toteudu ainakaan meillä.
No tuo on minun mielestä aika kurja ajatus sinäänsä.Kun pitkässäkin parisuhteessa olevat naiset edelleen pelkäävät sitä epähygieenisyyttä ja tauteja :/ Meillä ainakin on pesulla käyty ennen tai ei ainakaan ihan sontasena muutenkaan suuhun laitettu.
Onko ne joitakin ennakkoluuloja edelleen suihinoton suhteen? Sitäkään en ymmärrä,kun jos mies ottaa naiselta suihin muttei mies saa "palvelusta takaisin". Epäreilua sekin.
Tämä lienee joidenkin osalta suljettu kirjaan "Ikuiset Mysteerit" :(
 
  • Tykkää
Reactions: mirri95
Mr Frog
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2007 klo 03:08 Sahara kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2007 klo 21:29 Mr Frog kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2007 klo 15:55 Sahara kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2007 klo 15:22 Mr Frog kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2007 klo 11:31 Sahara kirjoitti:
Mä voisin ottaa mieheltäni suihin vaikka kuinka pitkään. Se on vain... ah niin kiihottavaa ja ihanaa :p
Kuullostaa hienolta, kumpa useat naiset ajattelisivat/toimisivat noin.
Niin.. jotkut naiset kai kammoavat sitä, vaikka mielestäni se on ihan sama kuin pistää hammasharja suuhun.Siis jos ei ala oksettaa/yököttää silloin.. onko se miehen penis nyt sitten yhtään sen kummempi? Paitsi maistuu paremmalle =)
Niinpä näyttää, toisille on liian epähygieenistä ja kaikki mahdolliset taudit leviävät s-otossa. Minusta Saharan hammasharja veto on hyvä, tosin se
ei toteudu ainakaan meillä.
No tuo on minun mielestä aika kurja ajatus sinäänsä.Kun pitkässäkin parisuhteessa olevat naiset edelleen pelkäävät sitä epähygieenisyyttä ja tauteja :/ Meillä ainakin on pesulla käyty ennen tai ei ainakaan ihan sontasena muutenkaan suuhun laitettu.
Onko ne joitakin ennakkoluuloja edelleen suihinoton suhteen? Sitäkään en ymmärrä,kun jos mies ottaa naiselta suihin muttei mies saa "palvelusta takaisin". Epäreilua sekin.
Tämä lienee joidenkin osalta suljettu kirjaan "Ikuiset Mysteerit" :(
Niin, aiemmin nämä asiat toimivat hyvin, joten ennakkoluuloja ne eivät ole, mutta ovat vuosien saatossa laantuneet. Kyse ei ole hygienia ongelmista, niistä asióista on huolehdittu aina hyvin. Tarpeet ja halut kun eivät aina kohtaa, hienoa olis kun ne kohtaisivat, mutta luulenpa että niiden kohtaamatta jääminen on aika yleistä. Mysteriksi näyttänee jäävän.....
 
noup
hyij,hyij.....miten joku voi sanoa,että m.u.l.k.k.u maistuu hyvälle????voe helevattan, sulla on tainut makuaistit karata jonnekki ihan muualle.
niin,no tykkäähän tietty joku pähkinöistä ja joku ei :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2007 klo 09:32 noup kirjoitti:
hyij,hyij.....miten joku voi sanoa,että m.u.l.k.k.u maistuu hyvälle????voe helevattan, sulla on tainut makuaistit karata jonnekki ihan muualle.
niin,no tykkäähän tietty joku pähkinöistä ja joku ei :LOL:
VOIHAN VIDU!!! ootkop ikinä edes maistanut kunnon kyrpää!!?? Siis puhdasta sellaista.... se ei maistu juuri millekkään.... miltä sun sormet maistuis pesun jälkeen ei millekkään niin miten se kyrpä sitten ellei siihen ole kusta jäänyt, niin sitten varmaan haisee ja maistuu pahalle.
Mun miehen kulli tuoksuu miehen ihon ominaistuoksulle joka on mielestäni MAHTAVA!!! KOKEILISIT ENNEN KUIN TUOMITSISIT!! Saattaisit vaikkapa tykätä siitä!?
SIHIN OTTO KIIHOTTAVINTA JA IHANINTA MITÄ VOI KUMPPANILLENSA TEHDÄ... suosittelen...taidanpa antaa miehelleni oikein elämänsä suihin otot tän kunniaksi tänään....namm... :p
 
  • Tykkää
Reactions: mirri95
joo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2007 klo 11:37 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2007 klo 09:32 noup kirjoitti:
hyij,hyij.....miten joku voi sanoa,että m.u.l.k.k.u maistuu hyvälle????voe helevattan, sulla on tainut makuaistit karata jonnekki ihan muualle.
niin,no tykkäähän tietty joku pähkinöistä ja joku ei :LOL:
VOIHAN VIDU!!! ootkop ikinä edes maistanut kunnon kyrpää!!?? Siis puhdasta sellaista.... se ei maistu juuri millekkään.... miltä sun sormet maistuis pesun jälkeen ei millekkään niin miten se kyrpä sitten ellei siihen ole kusta jäänyt, niin sitten varmaan haisee ja maistuu pahalle.
Mun miehen kulli tuoksuu miehen ihon ominaistuoksulle joka on mielestäni MAHTAVA!!! KOKEILISIT ENNEN KUIN TUOMITSISIT!! Saattaisit vaikkapa tykätä siitä!?
SIHIN OTTO KIIHOTTAVINTA JA IHANINTA MITÄ VOI KUMPPANILLENSA TEHDÄ... suosittelen...taidanpa antaa miehelleni oikein elämänsä suihin otot tän kunniaksi tänään....namm... :p

Kokeiltu on täällä päin. Ei Kiitos!!!
pähkinät on hyviä :LOL:
 

Yhteistyössä