Timo Vornanen saa osallistua eduskunnan täysistuntoon ensi viikolla

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
lääkäreill onki tapana kirjottaaa saikkuu ihan liian leväperästi
Tätä mä oon monesti miettinyt, että mikähän siinä on, että kun pikkusen tulee jotain kohua (poliitikot, julkkikset, jne), niin heti jäädään saikulle... Millähän ICD koodilla tuollasen vastuun pakoilu ja piilotteluloman saa? Jos kans kysyis lekurilta samaa lomaa, jos ei kehtaa baari-illan jälkeen enää nokkaansa julkisesti näyttää...
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
”Jos kans kysyis lekurilta samaa lomaa, jos ei kehtaa baari-illan jälkeen enää nokkaansa julkisesti näyttää...”

Bar Ihku on kuin lännen elokuvien saluuna, jossa revolverit paukkuu ja pianisti hakkaa epävireistä harmonia. Pikkukaupungin sheriffi astuu sisään suurieleisesti oviluukut lävähtäen auki ja jääden heilumaan ja vaatii asikaskunnalta pokkuroivaa käytöstä. Kun sellaista ei heru ja viski maistuu, alkaa paukuttelu. Olen aikoinaan katsonut paljon länkkäreitä, koska telkkarissa oli vain yksi kanava, ja internetistä ei ollut haisuakaan. Lääkärikohtausta en enää viitsi kirjoittaa tähän viestiin. Palstan mahtipersoona on näköjään visertänyt, että aina kirjoitan vain paskaa. Voimakas ilmaus, josta olen hyvin ylpeä ja otettu. Kevät on tullut, ja viljapellot tarvitsevat paljon luomulannoitetta sadon kasvuun. Suomi elää metsistä ja pelloista. Pitkän työrupeaman metsänomistajien hyväksi työtä tehneenä otan elämäni lokoisasti, ja lannoitan kansamme hyvinvointia virtuaalisesti. Tässäpä pieni shitmaistiainen lämpimänä iltanne ratoksi olkaapa hyvät eli höölit kotiseutuni murteella. Sieltä ne junttijuureni usein pilkistävät esiin.
 
vierailija
Johtuu liian lievistä rangaistuksista ja siitä, että vaarattomat itsepuolustusvälineet on määritelty laittomiksi, esim. kaasusumuttimet ja sähköiskuja antavat välineet.
Maassamme on vallalla myös itsepuolustuksen vastainen ilmapiiri, jossa itsepuolutukseen "syyllistyviä" kansalaisia voidaan syyttää hyökkääjän saamista vammoista.
Kannatan Usan tapaa, jossa kotiintunkeutuvat kriminaalit saa poistaa tehokkainta ja nopeinta keinoa käyttäen hajottamasta asunnon ovea kirveillä ja sorkkaraudoilla, ennenkuin he pääsevät käsiksi rakennuksen asukkaisiin.
Täytyy olla melkoisen tietämätön yhdysvaltalaisten elämästä, jos kannattaa heidän asekulttuuriaan ja asepolitiikkaa. Toivottavasti Suomessa ei ikinä ajauduta siihen suuntaan.
 
vierailija
Tätä mä oon monesti miettinyt, että mikähän siinä on, että kun pikkusen tulee jotain kohua (poliitikot, julkkikset, jne), niin heti jäädään saikulle... Millähän ICD koodilla tuollasen vastuun pakoilu ja piilotteluloman saa? Jos kans kysyis lekurilta samaa lomaa, jos ei kehtaa baari-illan jälkeen enää nokkaansa julkisesti näyttää...
Eka saikkupäivä on varmaan palkallinen, toisin kuin mitä tavallisille työntekijöille ajavat.

Eri asia.
 
vierailija
Täytyy olla melkoisen tietämätön yhdysvaltalaisten elämästä, jos kannattaa heidän asekulttuuriaan ja asepolitiikkaa. Toivottavasti Suomessa ei ikinä ajauduta siihen suuntaan.
Tuolla kirjoittajalla on vakavia mielenterveysongelmia kuten monella muullakin palstan kirjoittajalla.
Ylälaudan porukkaa on ryöminyt palstalle. Vaihtaisin kadun toiselle puolelle, jos tuo kuvatus tulisi vastaan.
 
vierailija
Riikalla ei tainnut olla muita vaihtoehtoja. Mitä tämä sitten tarkoittaakaan.

"ILTA-SANOMAT tavoitti perussuomalaisten puheenjohtajan ja valtiovarainministeri Riikka Purran (ps) kommentoimaan kansanedustaja Timo Vornasen (ps) tapausta. Purran mukaan hänellä ei ole luottamusta henkilöön, joka kulkee aseen kanssa ja käyttää sitä.

Riikka Purra, voiko Vornanen jatkaa mielestäsi puolueen ja eduskuntaryhmän jäsenenä sen tiedon valossa, jota nyt on?
– Tämänhetkinen tieto, joka meillä on, vaikuttaa täysin kiistattomalta ja hyvin vakavalta ja sillä luonnollisesti on vakavat seuraukset. Vastaavasti olen sanonut, että puolueessa ja eduskuntaryhmässä tehdään päätöksiä edustajan jatkon osalta virallisissa puolue-elinten kokouksissa.

Eduskuntaryhmän kokous on määrä järjestää torstaina ja puoluehallituksen kokous tämän jälkeen."


 
vierailija
Vornanen ei ip-lehden otsikon mulaan nauti Purran luottamusta.
Sormeni ei totellut käskyä klikata otsikko auki.
Se vain lävähti tajuntaani etten ole koskaan luottanut Purraan.
Ehkä sellainenkin päivä koittaa, kun Persulandiassa joku toinenkin ihmisoletettu inahtaa ääneen tai takoo näppikseltään, että #metoo.
 
vierailija
Vornanen ei ip-lehden otsikon mulaan nauti Purran luottamusta.
Sormeni ei totellut käskyä klikata otsikko auki.
Se vain lävähti tajuntaani etten ole koskaan luottanut Purraan.
Ehkä sellainenkin päivä koittaa, kun Persulandiassa joku toinenkin ihmisoletettu inahtaa ääneen tai takoo näppikseltään, että #metoo.
Nyt Purra selittää, ettei hän oikein tunne tätä Vornasta - ai ei tunne puolueensa eduskuntaryhmään kuuluvaa edustajaa?
 
vierailija
Ladatun aseen kantamisesta ei saa mitalia, mutta jos henkilöllä on aseenkantolupa, ei siitä mitään rangaistustakaan anneta.
Monille maamme kansalaisella on annettu lupa kantaa asetta ja tottakai ladattuna, sillä lataamattomalla aseella voi olla aika vaikeaa estää päällekarkausta.
”Itsepuolustus ei ole ampuma-aselain mukainen hyväksyttävä käyttötarkoitus Suomessa. Aseen mukana pitämisen täytyy siis liittyä muuhun toimintaan kuin itsesuojelutarkoitukseen ollakseen lain mukaista. Virka- tai muissa työtehtävissä asetta saa luonnollisesti kantaa aina silloin, kun työ on sellainen, että ase on siinä välttämätön.”

 

Yhteistyössä