tunnon katoaminen alapäästä

  • Viestiketjun aloittaja frigidikö?
  • Ensimmäinen viesti
frigidikö?
Ongalmani on, että klitoriksesta on tullut jokseenkin tunnoton.Ei toivoakaan enää saada orgasmia millään lailla.Olen tosi huolestunut, sillä en ymmärrä, mistä tämä voisi johtua.Ainoa mieleentuleva asia on e-pillerimerkin vaihtuminen Diane novasta Yasminiin.Voivatko e-pillerit tosiaan aiheuttaa tuntoherkkyyden vähenemistä?Haluttomuudesta ei ole kyse.Samanlainen tuntemus oli viime talvena syödessäni masennuslääkkeitä.Tuntoherkkyys palasi lopetettuani masislääkkeet.Mitään hiivaa tai tulehdusta ei pitäisi olla ja papa on ok.Onko kellään kokemusta tunnon katoamisesta ja mistä ihmeestä voisi johtua?
 
nuppu
Minulta on hävinny ajoittain myös. Ehkä tosiaan alaselän jumitus vaikutti asiaan tai siis se että oli tosi tärinässä (kyydissä) ,monen tunnin ajan. Kannattaa miettiä mitä on tehny parin viime pv ajan onko tärinän aiheuttaja syynä.Lääkkeetkin vaikuttaa ..
 
samma här
Hei,minulla on täsmälleen sama vaiva.Huh kun helpotti lukea,etten ole ainoa,ei pahalla tuo kommentti.Itselläni on aloitettu masennuslääkitys ja laitettu kierukka,johtuiskohan jommasta kummasta tai molemmista??Sitä ennen minulla oli vain e-pillerit ja vaikka halut väheni muutaman vuoden kuluttua niin klitoriris kyllä oli aina tuntoherkkä.Todella outoa,ettei klitoriksessa ole suurin piirtein minkäänlaista tuntoherkkyyttä nyttemmin.Ahdistavaa :(
 
uuu
E-pillerit ihan tunnetusti heikentävät seksuaalisia haluja. Monikin lääkitys voi alentaa haluja tai aiheuttaa tuntohäiriöitä. Jos AP epäilee e-pillereitä, niin sitten ne kannattaa vaihtaa toiseen merkkiin. Tosin itselleni ei pillerit ole koskaan sopineet, joten mieluummin käytin vaikka kondomia kuin että olisin antanut himojen laantua pillereiden syönnillä. Tosin hienostihan ne pillerit ehkäisee, jos ei ikinä himota...

Klitoris lienee normaalisti erittäinkin tuntoherkkä eikä kestä ainakaan kovaa hinkkaamista. Oleellista on se, että koskettelu tapahtuu juuri oikeasta kohdasta. Varsinkin, jos klitorishuppu on hyvin pieni, miehen voi olla vaikea löytää oikeaa kohtaa. Kaikki miehet eivät myöskään hoksaa, että klitorisesta tosiaan vain se huppu on näkyvillä ja suurin osa nautintoa aiheuttavasta klitoriksesta on näkymättömissä, jolloin siis esim. painaminen leveämmältä alueelta tuottaa nautintoa.

Kuparikierukan ei pitäisi aiheuttaa ainakaan tunnossa ongelmia, koska sehän vaikuttaa kohdun sisällä, ei emättimen eikä klitoriksen kohdalla. Suun kautta otettavissa lääkityksissa on se, että nehän kulkeutuvat kaikkialle kehoon ja voivat aiheuttaa myös ei-toivottuja oireita siellä, missä ei pitäisi.
 
vierailija
Täällä sama ongelma. On aina ollut ja ei mikään helpota. Olen kokeillut voiteita siihen yms. Ei mikään auta ja seksi tuntuu suurin piirtein samalta kuin kädestä pitäminen. On kyllä ikävää, en edes tiedä mitä on seksin tuoma mielihyvä, kun ei tunnu miltään. En ole nuorikaan, seksikumppaneita muutama yms. Onko syynä trauma tai onko vaurio?
 
vierailija
Täällä sama ongelma. On aina ollut ja ei mikään helpota. Olen kokeillut voiteita siihen yms. Ei mikään auta ja seksi tuntuu suurin piirtein samalta kuin kädestä pitäminen. On kyllä ikävää, en edes tiedä mitä on seksin tuoma mielihyvä, kun ei tunnu miltään. En ole nuorikaan, seksikumppaneita muutama yms. Onko syynä trauma tai onko vaurio?
Tarvitset klitoriksen stimulointiin dildon, joka on riittävän tehokas. Kun ikää tulee niin aistit heikkenevät.
 
vierailija
Voi johtua pillereistä. Masislääkkeet tekevät joillekuille samaa, ja valitettavasti joillakuilla heistä oireet jatkuvat lääkkeen loppumisen jälkeenkin. Tässä tapauksessa todnäk ei siitä kyse, koska turtuminen loppui lääkkeen loputtua.

Henkiset asiat voivat myös vaikuttaa, mutta en ensimmäisenä miettisi niitä.
 

Yhteistyössä