Työpaikalla tyydyttely

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Alkoi taas uusi lukukausi, uusia ja vanhempiakin opiskelijoita, hameissa ja lyhyissä paidoissa, ihanat paljaat reidet, upeita pakaroita ja uhkeita rintavakoja. Täytyy taas välitunneilla käydä WC:ssä purkamassa paineita kun ei meinaa enää mahtua housuihin ja pullottaa suorastaan kivuliaasti. Huh! 😋
 
Vähän kyllä alkaa pikkarit kastua kun kuvittelen miltä open kulli tuntuisi Olen täyttänyt juuri 19 että saan varmasti jo itse ehdottaa opelle että koitetaan mahtuuko se pimppaani
Juu, 16 v on raja, paitsi jos on valtasuhde kuten esimerkiksi opettajalla oppilaaseen, niin 18 v, jolloin opellekin voi jo ehdottaa. Tietty sitten moraalinen näkökulma yms.

Muuten, tuntuu itselläkin kiusallisena, kun housuissa jököttää ja luokassa toinen toistaan hemaisevampia tyttöjä ja 18+ nuoria naisia, joiden silmät säihkyy. Huh! 🥴
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Juu, 16 v on raja, paitsi jos on valtasuhde kuten esimerkiksi opettajalla oppilaaseen, niin 18 v, jolloin opellekin voi jo ehdottaa. Tietty sitten moraalinen näkökulma yms.

Muuten, tuntuu itselläkin kiusallisena, kun housuissa jököttää ja luokassa toinen toistaan hemaisevampia tyttöjä ja 18+ nuoria naisia, joiden silmät säihkyy. Huh!
Ei ole helppoa olla ope mutta ei ole helppoa olla oppilaskaan koska jos näkee open seisovan sauvan niin en ainakaan minä pysty keskittymään muuta kuin siihen pullottavaan näkyyn. Sitten tekisi mieli tunnin päätyttyä kysyä että voisitko olla kiltti ja antaa sauvaa minulle kun pillu on kiimasta tulessa ja litimärkä
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
Ei ole helppoa olla ope mutta ei ole helppoa olla oppilaskaan koska jos näkee open seisovan sauvan niin en ainakaan minä pysty keskittymään muuta kuin siihen pullottavaan näkyyn. Sitten tekisi mieli tunnin päätyttyä kysyä että voisitko olla kiltti ja antaa sauvaa minulle kun pillu on kiimasta tulessa ja litimärkä
Totta. Vaikea keskittyä matematiikkaan saati kierrellä luokassa, kun käveleminenkin on vaikeaa saati noloa. Sitten tunnin päätyttyä wc:hen saamaan helpotusta. Lienee opiskelijallekin sama juttu. Eli kaksi erillään toinen toistaan kaivaten.

Minulle ei kyllä kukaan koskaan ole vielä tullut ehdottelemaan, enkä tiedä, miten reagoisin ... mieli varmaan tekisi 😜
 
Minkä kokoinen sauva sinulla on, kuulostaa ihanan isolta, voi kun saisin sitä
Kiitos kysymästä! Sen verran on kokoa, että ei meinaa mahtua millään housuihin, kun oikein seisoo. Jos ottaa löysemmät housut, niin tilanne pahentuu teltaksi.

Jaa-a, jos joku alkaakin tunnin jälkeen ehdottaa, niin se olet varmaankin Sinä 🥰 ja....huh! Mikä ettei...tai..ääh!....😋 Nyt WC-tauko 😜 ja ensi tunnilla fysiikkaa.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Meillä työpaikan vanhassa varastossa on mukava käydä ruokatunnin aikaan antamassa yhdelle innokkaalle nuorelle miehelle. Hän haluaisi joka päivä mutta annan kerran kaks viikossa. Omaa niin pitkän ja paksun vehkeen että ei vanhan paikat joka päivä kestä. Tyydyttelen kyllä pide suihkulla orgasmin joka päivä. Ei ne himot katoa vaikka olen jo 56 vuotias, nuorimies on 27 vuotias ja ihanaa saada niin innokasta kyytiä. Töitäni seksi ei haittaa vaan ihan toisin, saan valtavasti energiaa kun spermainen sykkivä pilluni maiskuttaa tyytyväisenä !
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
Meillä työpaikan vanhassa varastossa on mukava käydä ruokatunnin aikaan antamassa yhdelle innokkaalle nuorelle miehelle. Hän haluaisi joka päivä mutta annan kerran kaks viikossa. Omaa niin pitkän ja paksun vehkeen että ei vanhan paikat joka päivä kestä. Tyydyttelen kyllä pide suihkulla orgasmin joka päivä. Ei ne himot katoa vaikka olen jo 56 vuotias, nuorimies on 27 vuotias ja ihanaa saada niin innokasta kyytiä. Töitäni seksi ei haittaa vaan ihan toisin, saan valtavasti energiaa kun spermainen sykkivä pilluni maiskuttaa tyytyväisenä !
Hei, olet jo ... ehei...olet VASTA 56 vuotias, joten anna palaa! 🔥🔥🔥🥰
 
vierailija
Usein tulee nussittua työpaikan naisia, ei ole kovin vaikeaa, nyt 19 naista keitä käyn nussimassa isolla kyrvällä, että mulla on todella iso on se mikä tekee sen että naiset on ihan kiimassa ja siksi sitä pillua tulee koko ajan. Elän unelmaani! Vaimo ei tiedä kuinka monta pillua on tullut nussittua ja kuinka usein. Vain viikon loput nussin ainoastaan vaimoani. Laskin että nussin 15-20 kertaa viikossa.
 
Usein tulee nussittua työpaikan naisia, ei ole kovin vaikeaa, nyt 19 naista keitä käyn nussimassa isolla kyrvällä, että mulla on todella iso on se mikä tekee sen että naiset on ihan kiimassa ja siksi sitä pillua tulee koko ajan. Elän unelmaani! Vaimo ei tiedä kuinka monta pillua on tullut nussittua ja kuinka usein. Vain viikon loput nussin ainoastaan vaimoani. Laskin että nussin 15-20 kertaa viikossa.
Ihan hienoa! Vaan mistähän naiset tietävät, että Sinulla on iso? Kai ennen sentään vielä housut jalassa, vai ihanko ensin lasket housusi ja sitten vasta naisten kiima nousee ja alkavat antaa?
 

Yhteistyössä