Vakkaria

Onko kokemusta miten vakkari seksisuhde voi toimia?
Mä elän semmosessa elämäntilanteessa, ettei mikään vakava seurustelu käy päinsä tällähetkellä, mutta seksuaaliset halut sekun jyllää ja satunnaisia tulee turhan harvoin, kun baareissakaan ei tule pahemmin käytyä eikä kännisähellys ole mun heiniä :p

Voiko seksisuhde pysyä seksisuhteena ilman syvällisempiä tunteita?

Ois kiva kuulla jos joltakin löytyy kokemusta miten päädyit vakkariin.
 
vakkaripano kuulostais hyvältä...jos se oikeasti toimisi....itsekkään en ole valmis, enkä halua mitään vakavaa suhdetta....mutta miehen läheisyyttä ja kosketusta, seksiä kaipaan....aikas kiva olis joku vakkari...luotettava kaveri...vaan varattuihin en haluis sotkeentua etten pilais mitään ja vapaat alkaa haluta helposti vakavampaa juttua....
 
Kyl se toimii ihan jees :) Juttu toimii edelleen...vaiks tunteitakin ihan pikkuisen mukana....mut kumpikaan ei haluu muuta...noh mies tosin parisuhtees...mut Mahtavaa näinkin...On mulla ollu sellasia vakkareitakin ...ihan ilman mitään tunteita...mut josssain vaihees oon sit vaan vaihtanu uuteen :)
 
Kiitos vastauksista! Niin joo miks ei toimis..kohtahan pitäis pistää hakua vakkarille :p
Oishan siitä valtavasti etua, ettei tarvis aina satunnaisiin turvautua.
Mulla on ajatuksissa vakkari jonka kanssa ois helppoa sopia yhteinen nautinnon hetki hyvän seksin merkeissä ilman kiirettä..

Hiljalleen: samoja ajatuksia pyörii mielessä
:whistle:
 
Kaivoin esiin yhden, hieman unholaan jääneen aiheen..Joten siihen kommentoisin että..

Aika paha yhtälö, itsella paljon kokemusta ja lähestulkoon aina se on johtanut ongelmiin. Niin juuri silloin kun se alkaa maistua parhaalta ja syitä ei taritse etsia kaukaa..Ne tunteet, mitä me niille usein mahdetaan...Ei mitään, se miten ne osaa pitää "salassa" sen helpompaa...

Itsellä kävi usein vain niin että vastapuoli alkoi sanoa lausahduksia mitkä johti aina seuraavaan ja seuraavaan...Siis että mä pidän susta jne jne jne..
Ja lopulta tuli melkein eteen tilanne et oisko hullu ajatus jos muutettais yhteen???

Yhden kans näin kävikin, mutta ei se kauaa kestänyt vaikka seksi oli parasta mitä ehkä oon koskaan kokenut/tulen kokemaan vaikka paljon olen järvillä "soudellut" ;)

Itse nyt varattuna(kin) jatkan enemmän linjalla että muutamia kertoja voi sitä kivaa tehdä, mutta niin että siihen siihen samaan ei jää koukkuun :p
 

Yhteistyössä