"vapaat" suhteet

piti varta vasten rekisteröityäkin, kun tästä en oo löytänyt paljoa keskustelua missään. eli mitä mieltä olette "vapaista" suhteista?

meillä on tilanne, että olemme olleet naimissa jo todella kauan ja todenneet että suhde on hyvä ja perhe meille tosi tärkeä. mutta silti välillä kaipaa vähän jännittäviä "seikkailuja" ja "paineiden purkamista" toisten ihmisten kanssa. siis seksiä.

homma alkoi siitä kun itse oli pettänyt miestäni ja jäin kiinni siitä. mies sanoi vain ettei häntä haittaa, olemme olleet yhdessä jo niin kauan ettei suhde yhdestä panosta hajoa. ukon perustelu oli että kun hän saa minut milloin haluaa, niin ei kai se ole häneltä pois jos joku toinen mies saa aina slloin tällöin.

perussääntöjä pitää tietty olla: ei saa panna kenenkään tuttujen kanssa. eikä missään nimessä ihastua. pelkkää seksiä, ja mieluiten mahdollisimman tuntemattomien kanssa ja yhden kerran (tai max pari kertaa) per mies. ettei tule jälkipuheita tai kuvitelmia suhteesta.

tällainen ei varmaan kaikille sovi, mutta meillä toimii hyvin. emme kysele toisen menoista liikaa, vaan luotamme että molemmat pysyy rajojen sisällä.

itse nautin seksistä niin paljon ettei yksi ja sama mies riittäisi minulle vuodesta toiseen...
mites muilla?
 
enpä osais meille kuvitella moista. mutta ei kyllä olla oltu vielä niin tajuttoman kauaa yhessäkään. mitäpä tähän sanois...hyvä että ootte molemmat samaa mieltä tästä asiasta ainakin.kai se teille sit sopii
 
joo, se on varma ettei tää onnistuisi jos molemmat ei olisi asiasta samaa mieltä. ja varmasti kaikila pareilla yhteisymmärrystä ei löytyisi. mutta ollaan jo vähän kypsempiä (vähän yli 30) ja ehkä näkökulma elämään on vuosien varrella muuttunut. pitää ottaa kiinni hetkestä ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja KirstiF:
joo, se on varma ettei tää onnistuisi jos molemmat ei olisi asiasta samaa mieltä. ja varmasti kaikila pareilla yhteisymmärrystä ei löytyisi. mutta ollaan jo vähän kypsempiä (vähän yli 30) ja ehkä näkökulma elämään on vuosien varrella muuttunut. pitää ottaa kiinni hetkestä ;)
Hassua, että munkin näkökulma elämään on muuttunut vuosien varrella, toiseen suuntaan vaan =)
 
Niin, enhän voi tietenkään kieltää, etteikö syynä olisi toiset miehet :) valehtelisin jos yrittäisin muuta väittää.

satun pitämään miehistä tosi paljon ja olen yrittänyt pitää tottakai itseni aisoissa ja yhden miehen kainalossa. olen varma että olen löytänyt sen oikean jo kauan sitten, mutta ehkä 100% yksiavioisuus ei oikein sovi minulle. sanottakoon että seksi on minulle hyvin, hyvin rakas harrastus ;) pidän seksistä kaikkien erilaisten miesten kanssa, enkä haluaisi lopettaa sitä.

korostan siis että mulla ei ole edelleenkään mitään aikeita erota miehestäni, jota rakastan :)
 
Vaan toimiiko tuo pidemmän päälle? Hyvä jos toimii.. itse en voisi elää tuollaisessa suhteessa. Se että jos puoliso olis pettänyt tai itse, niin suhde ei ois välttämättä loppunut siihen, mutta että se ihan sallittais jatkuvana tekona...en tykkäis...
 
ei seksissä mieheni kanssa ole ollut koskaan mitään vikaa, etteikö se olisi toiminut. hyvin toimii, edelleen. se ei vain ole ikinä täysin riittänyt mulle. haluan, tarvitsen, kaipaan muitakin.

jokainen mies on erilainen sängyssä, useimmat jollain tavalla ihania. nuoret, vanhat, laihat, lihavat, tummat, vaaleat, arkiset, seksikkäät.... kaikki kiihottaa mua omalla tavallaan. ja ei edes lähetä siihen aiheeseen, että mitä housuista löytyy...;) ja pelkästään se leikki, kun "löytää" saaliin ja viettelee sen, on itsessään jo niin kiihottavaa.

ehkä oon sitten jotenkin yliseksuaalinen ja epämoraalinen yksilö tai jotain. ehkä joskus on joku mennyt vikaan. en vain pidä sitä mitenkään ihmeellisenä juttuna että jos haluan panna jotain miestä ja hän haluaa panna minua, sitten menemme panemaan. mutta voin silti samaan aikaan elää suhteessa miehen kanssa jota oikeasti rakastan. joo, ehkä mun pitäisi olla ikuisesti sinkku kun ajattelen näin, mutta en nyt vain satu olemaan.

voin rehellisesti sanoa, että en itse tunne minkäänlaista mustasukkaisuutta miehestäni. kyllä, hän varmasti käy myös naimassa muita naisia silloin tällöin. mutta hän on silti minun aina kun tarvitsen. ja on mun mies sen verran hyvä sängyssä että joku muukin ansaitsee välillä pikku "koeajon" hänen kanssa ;)

 
ja lisäyksenä: kaikki seksisuhteeni ei ole suinkaan mitään täyttä panemista. joskus saattaa kyseessä olla pelkkä suihinotto tai "käsityö" tms. kaikki riippuu olosuhteista, paikasta, ajasta ja mielentilasta.
 
taas eilen illalla palautui mieleen tämän järjestelyn tietyt hankaluudet. tapasin erään miellyttävän, vähän itseäni vanhemman miehen kahvilassa. aloimme juttelemaan ja meillä synkkasi hyvin. myöhemmin menimme hänen kotiinsa. olin ehtinyt antaa uudelle ystävälleni "suuhoidon", jonka jälkeen olisin luonnollisesti halunnut viedä homman pidemmälle.

mutta sitten vapaa suhteeni tuli puheeksi ja mies meni aivan ymmyrkäiseksi eikä tajunnut koko hommaa ollenkaan, vaikka kuinka yritin selittää. kaiken lisäksi hän eli vieläpä itsekin vakkarisuhteessa, joten minä en ainakaan ollut tilanteessa se tekopyhä osapuoli... ;)
 
Hep! tuli viikonloppuna pyörähdettyä baarissa ja tapasin naisen jolla oli samansuuntaisia ajatuksia, kuin sulla KirstiF.

Tämä nainen jonka tapasin oli myös suhteessa ja omin sanoin kuvaili sitä "vapaaksi" suhteeksi eli kumpikin osapuoli harrastaa ns irtosuhteita seksin merkeissä..alkuun olin pikkusen epäilevä, mutta jonkin aikaa keskusteltuamme sai vakuuttuneeksi ja vaihdettiin puhelinnumeroita :D

 

Yhteistyössä