Viihteellä

  • Viestiketjun aloittaja 1 kk vauva
  • Ensimmäinen viesti
1 kk vauva
Milloin ootte juhlineet ekan kerran kun ootte lapsen saanut? (Siis alkoholia ottanut) Ja siis että olette täys imettäneet lasta.
-pumppasitteko maitoa? Paljonko? Vai annoitteko korviketta sinä iltana?
-Millä välillä annoitte sitö?
-Häiriintykö imetus sen jälkeen kun oli pulloa annettu?

itsellä 1 kkden ikäinen vauva ja mietin voisko vähän alkoholia ottaa.. toki selvä hoitaja löytyy siihen.
 
vierailija
Koskaan en ole baariin mennyt juomaan, nyt kaksi lasta 3- ja 1-vuotiaat. Alkoholia olen käyttänyt maltilla lähinnä nukkumaan menon jälkeen muutaman annoksen, olen imettänyt normaalisti kun vauva on herännyt, mutta lasten ollessa ihan pieniä ei edes alkoholi kiinnostanut ja maistelin vaan. Se on niin pieni määrä mikä maitoon menee että pari annosta ei vaikuta.
 
vierailija
Onko joku kännistä puhunut? Voi olla että otan enemmän kuin pari, joten siksi pumppaan maitoa. Ja itse asiassa olen ihan kotona, en ole mihinkään lähdössä.
Tiesin että joku kukkahattu täti tulee naputtaa juomisesta, en ole taatusti ainoa joka haluaa vöhän rentoutua ja sitten jatkaa ihanaa lapsi arkea!
 
vierailija
Onko joku kännistä puhunut? Voi olla että otan enemmän kuin pari, joten siksi pumppaan maitoa. Ja itse asiassa olen ihan kotona, en ole mihinkään lähdössä.
Tiesin että joku kukkahattu täti tulee naputtaa juomisesta, en ole taatusti ainoa joka haluaa vöhän rentoutua ja sitten jatkaa ihanaa lapsi arkea!
0
Se vähän riippuu siitäkin kuinka nopeasti juot. Ehtiikö edelliset palaa jne. Mulla oli kolmekymppiset esikoisen ollessa muutaman viikon. Join shampanjaa, hitaasti, taisin yhden annoksen antaa korvikettakin mutta pääasiassa imetin normaalisti. Jos juot vaikka yhden-kaksi annosta tunnissa ja esim yht neljä niin uskaltaisin hyvin vielä imettää. Toleranssi on myös tuossa vaiheessa aika matala niin jo pari annosta voi riittää siihen rentoutumiseen ihan hyvin.
 

Yhteistyössä