Voi kun joku näkisi

Parhaillaan olemme yhdessä eräillä kutsuilla. Aiemmin päivällä olen tehnyt sinulle jotain mukavaa ja kivaa, mutta sinä et ehtinyt tekemään minulle vastaavaa. Sanoit, että voisin pyytää sinulta vastapalvelusta koska vaan. Sillä ei olisi väliä, että mitä tai koska, vaan tekisit juuri niin kuin haluaisin. Näin sanoit.



Näen tilaisuuteni tulleen näillä kutsuilla. Olemme jossakin asunnossa jossain, ja vaeltelemme ympäri avarissa tiloissa. Kutsuilla on paljon ihmisiä ja ahdasta. Päämäärättömästi kierreltyämme tulemme keittiöön. Tyhjä! Tiedän, että keittiö on tyhjänä vaan hetkittäin, pieniä toveja. Koska vaan voi joku tulla hakemaan viiniä, tai ruokaa, mitä vaan. Mutta kuitenkin:
"Haluan, että panet minua täällä. Nyt."
Olet hieman yllättyneen näköinen, mutta näyttää siltä, että oletkin heti leikissä mukana.
"Lupasithan minulle, että voin pyytää mitä vaan ja koska vaan."
Katsot minua katseessasi pieni uhmakas väläys ja kysyt mitä haluan ja miten. En vastaa, mutta käännyn hitaasti ja nostan mekon helman yli paljaan pyllyn. Pikkuhousuja ei ole. Kun helma on vyötäröllä avaan hieman jalkojani ja tuen itseäni keittiön penkkiin. Katselen sinua olkapääni yli ja pyydän sinua tulemaan luokseni. Himon käheyttämällä äänellä ja himon hämärtämin silmin pyydän sinua tulemaan takaa päin.
"Kulta, pane minua nopeasti ennen kuin joku tulee."
Katsot minua pitkään, aivan liian kauan, ei meillä ole aikaa, ja sinulla on kaiken lisäksi jokin ovela ilme silmissäsi.
"Saanko tehdä miten minä haluan," kysyt sinä?
"Saat, mutta hemmetti tee se nyt. Minua panettaa...ymmärrätkö? Panettaa niin..."
Tulet luokseni ihan kiinni minuun. Kätesi liukuu pitkin selkääni. Haistelet hiuksiani, suutelet ja näykit niskaani. Sitten hieman kovemmin. Huokailen arkaillen ja avaan jalkojani hieman lisää. Olen niin valmis ja niin märkä. Kiihkoani ei ainakaan laimenna se, että tunnen kovan kullisi painavan reittäni. Toinen kätesi tunnustelee rintojani ja laskee sitten mekkoni olkainnauhan alas. Sitten rintani onkin kuin maljassa sinun kuppimaisessa kourassa. Puristat sormiesi välissä olevaa nänniä ja huokaisen taas, nyt hieman kovempaa.
"Hiljaa tai lopetan," sanot, -mutta hymyillen.
"En voi," mumisen, "älä lopeta, meidän on kiirehdittävä, jokuhan voi tulla."
"No etkö sitä juuri haluakin," kuiskit korvaani, "että joku sattumalta näkisi miten kiimainen olet juuri nyt ja haluat ottaa riskin yllätetyksi tulemiseen, ... eikö?"
"Lopeta tuo, älä kiusaa," kiellän ja vedän sinua vielä lujemmin vasten itseäni, "tunnenhan minä miten sinäkin haluat."
Kätesi on vaeltanut selältäni alas lämpimille ja pehmeille pakaroilleni. Hyväilet niitä ihanasti samalla kun kielesi kuumottaa minua niskassa ja kaulalla. Kätesi puristaa pakaraa ja voisin vaikka lyödä vetoa siitä, että tunnet miten pillustani säteilee lämpöä. Kuuma, kostean raskas lämpö. Kätesi pujottelee syvemmälle jalkojeni väliin ja hyväilee reisien sisäpintaa. Olen tulla himosta hulluksi kaikesta tästä ihanasta, melkein piinaavasta esileikistä. Stressi siitä, että saatamme tulla yllätetyiksi millä sekunnilla tahansa, tekee nautinnosta vielä ihanamman ja kiihkeämmän. Tunnen särkyä jaloissa, nänneissä ja vatsaa kipristää. Ihanasti.



Hengität raskaasti korvaani samalla kun sormesi liikkuu hyväillen kuin perhosen siipi yli tiukkojen häpyhuulien. Vihdoinkin kätesi on siellä missä pitääkin. Hyväilyt ovat keveitä, tuskin koskevia ja minä pyrin työntämään itseäni kohti kättäsi saadakseni mahdollisimman kiihottavan nautinnon. Haluan enemmän ja kovempaa. Nyt en saa niin kuin haluan. Mitä enemmän liikun ja kierrän lantiota, sitä varovaisemmin sinä hyväilet, ...niin kiduttavasti ja piinaten.



Oi, nyt hyväilet hieman kiivaammin Ja häpyhuulet avautuvat kerralla. Tunnen miten pillu kuin puhkeaa kukkaan. Tunnen miten kevyesti sormesi liukuu ylös ja alas pitkin märkää vakoa. Välillä aivan ylös koskettaen klitorista ja minä vaikeroin:
"Kulta, hyväile minua niin että minä tulen, kiltti tee niin, kulta, ...kulta, tee niin nyt."
"Etkö haluakaan, että panen sinua takaa päin," kyselet kiusoitellen.
Jatkat kiusoittelevaa hyväilyä. Sormesi liukuu vaossa, edes takaisin. Törmää klitorikseen. Oohh!
"Haluan, haluan, mutta en voi odottaa, minun on saatava. Jos joku tulee, niin ennen sitä."
"Sulje silmäsi, älä vilkuile ovelle," käsket lähes ankarasti, etkä ole tyytyväinen ennen kuin sen teen, vastustelustani huolimatta.
"Pysy tässä näin, äläkä uskallakaan liikkua."
Minä tottelen turhautuneena, kiimassa ja ihanasti stressaantuneena siitä, että kuka tahansa voi tulla ja nähdä mitä täällä tapahtuu ja teemme. Laskeudut polvillesi ja ahtaudut jalkojeni väliin. Kasvosi ovat aivan pilluni korkeudella nojatessani keittiöpenkkiin.
"Haluan maistella sinua," mumiset, "haluan imeä ja nuolla klitoristasi ja saada orgasmisi suuhuni. Kaiken sen pulppuavan mehun, ...kerrankin minun suuhuni."
Tartut lanteistani ja vedät minut itseesi. Tunnen heti huulesi häpykielellä, sen imun ja leikkivän kielen. Huudan klitoriksen ärsytyksestä, huokailen kovaa ja tunnen miten nautinto kasvaa. Minulta tulee millä hetkellä tahansa ja haluan sen tulevan. On ennen kokematon ihana tunne kun olen lähellä orgasmin tuloa, mutta silloin juuri lopetat, mutta jatkat sitten uudestaan kun olen sinua siitä kironnut.
"Älä nyt lopeta, älä lopeta, kiltti, ...älä."
Puristan käsin penkkiä ja tunnen miten orgasmi tulee. Se tulee voimakkaana ja lähes kivuliaana. Huokailen melkein epätoivoisena. Kielesi on niin taitava, nopea. Se hyväilee pillua jälkikäteen hellästi ja hitaasti. Lysähdän alas ja tunnen tyytyväisyyttä ja tyydytystä, mutta ihme kyllä, en kuitenkaan täyttä tyydytystä. Jos nyt jatkat hyväilyä, niin tulen taas.




Nouset sanomatta mitään ja alat hyväillä selkääni, takamustani, reisiäni. Lojun täysin vetelänä jalat täristen penkillä. Hengitys on nopeaa ja voimakasta. On ihanaa maata tässä ja tuntea hyväilysi. Hetken kuluttua nousen ja muistankin, että leikimme tätä leikkiä lainatulla ajalla. Seison selkä vasten sinua, nojaan sinuun ja nautin tunteesta joka tuntuu päästä varpaisiin. Tunnen kullisi vasten pakaroitani, kova ja pehmeä saman aikaisesti. Sanomatta mitään napitat housusi auki ja kullisi paljastuu ja ponnahtaa ulos vapauteen. Vedät minut itseesi ja nyt tunnen kullisi lämmön, ... ja myös jotain kosteata. Nostan käteni kaulallesi. Kätesi hyväilee taas rintojani, hellästi ja välillä kovaakin. Kätesi hivelevät vatsaani ja menevät alas reisilleni. Mekkoni on edelleen kääräistynä vyötärölle eikä pillu piilottele itseään. Tiedän, että se on kiiltävän märkä mehuista ja muusta eritteestä. Kätesi nousee märälle pillulle ja hyväilee kuumia häpyhuulia. Näykin hellästi korvaasi ja kuiskaan:
"Haluan tuntea kullisi menevän sisään, ...takaa, hitaasti. Nussi nyt, nussi niin, että saamme samanaikaisesti," kuiskaan kerjäävällä äänellä.
"Siis kieleni ei riittänyt," hymyilet ilkikurisesti, "haluat siis lisää?"
"Niin, haluan," mumisen hänen kaulaansa," paljon enemmän."
Irrotat käteni kaulaltani ja kallistat minut sitten penkille makuulle. Tartut jalkoihini ja erotat ne niin kauas toisistaan kuin mahdollista. Avaat myös pakaroitani. Tiedän, että haluat katsella pyllyaukkoani, ehkä jopa hyväillä sitä tai antaa sormesi lipua sisään. Terskasi seikkailee pilluaukolla ja minä fantasioin näystä jonka satunnainen katselija näkisi. Miten seksikästä ja kiihottavaa. Hitaasti painat terskaa ja hitaasti se liukuu sisään märkään ja lämpimään. Minä huokailen samaan tahtiin kanssasi kun työnnät kullin sisään koko pituudelta. Tunnen miten sormesi hivelee pyllyaukkoani ja haluan, että runkkaat sormesi kanssa sitä, hitaasti ja ihanasti, samalla kun toinen kätesi seikkailee kivikovalla klitoriksellani. Huokailet kovemmin ja tiedän, että olet saamassa aivan pian. Pyydän sinua panemaan minua nyt kovaa aina siihen asti kunnes tulet.
"Pane kovaa kulta, pane, pane! Nopeammin!"
Tottelet ja painat syvälle ja lujaa, nopeasti ja kovaa kohti orgasmia. Vaarallisella nopeudella ja rajuudella. Kädet vyötärölläni nussit märkää pillua ja itse hyväilen sitä käsin. Haluan tulla juuri samanaikaisesti kanssasi. Kuulen ähkäisyistäsi sinun aivan kohta tulevan ja alan kirahtelemaan ja melkein huutamaan, ja lopuksi huudankin. Tiedän sen kiihottavan sinua aivan kuten sinun ääntelysi minua. Sitten sinä tulet. Tulet syvälle minuun, täytät pilluni spermalla joka kramppailee ja kouristelee omassa orgasmissaan.



Olemme hetken paikoillamme ja sitten liu'ut ulos. Minä polvistun eteesi ja nuolen märkää kulliasi. Nuolen sen eritteistämme puhtaaksi ja lypsän viimeisetkit spermatipat siitä kielelleni. Otat minua käsistä ja nostat seisomaan ja oiot kanssani mekon. Otan kettiön pöydältä talouspaperia ja siistin itseni. Pyyhin reidet ja pillun. Sitten nostan käteni kaulallesi ja suutelen pehmeästi huuliasi ja mumisen rauhoittuneena:
"Toivon, että joku olisi nähnyt, tai ainakin kuullut jotain."
 
  • Tykkää
Reactions: jkkkk

Yhteistyössä