Yksin mökillä 3

Aamulla heräsin vähän ajatukset sumeana. Malla nukkui edelleen vieressäni ja nousin ylös varoen häntä herättämästä. Kävelin rantaan pyyhe ympärilläni ja menin laiturille. Vesi oli viileän tuntuista vaikka kesä oli lämmin. Hyppäsin mereen ja liu`uin veden alla karistaen loputkin unet silmistäni. Huuhdoin virkistävällä vedellä vartaloani ja samalla tunnustelin yön kokemuksista hieman arkaa kalua. Kylmä vesi kutisti kiveksiä ja sen vartta, mutta ihanaa käsittelyä saanut terska oli punainen ja hieman paisuksissa.
Naapurista kuului ääntä ja näin kuinka naapurin rouva, Arja tuli laiturille ja heitti kylpytakin yltään mennen uimaan. Hänen miehensä tuli perässä ja kuulin kuinka he puhuivat keskenään, mutta sanoista en juuri saanut selvää. Naurua kuitenkin kuulin kun he kahlasivat vedessä alasti. Pekka oli taas ollut mökillä useammin kuin ennen ja vaikutti että heillä synkkasi nyt paremmin kuin välillä.
Olin laiturin takana kainaloita myöden vedessä ja jäin seuraamaan heitä.
Pekka huuhteli itseään ja kun Arja nousi portaita laiturille hän taputti Arjan muhkeaa takamusta ja sai tämän kikattamaan iloisesti.
Pekka nousi myös ylös ja näin että hänen kalunsa oli jo puolitangossa. Se ei ollut mikään ihme, sillä Arja on todella seksikäs pakkaus.
Arja liukui miehensä syleilyyn ja tämä painoi hänet aurinkotuoliin ja se esti minua näkemästä enempää.
Ei ollut vaikeaa arvata mitä siellä oli menossa.

”Ipe!! Missä olet” kuului terassilta ja hihkaisin Mallalle että tulisi rantaan.
Menin hänen kanssaan uudelleen uimaan ja kun olimme hetken pulikoineet istuin rannan tuntumaan hiekkapohjalle ja Malla tuli hajareisin syliini. ”Huomenta Muru” sanoi Malla ja suuteli minua pitkään. ”Oli ihana yö” hän hymyili.
Raskaat rinnat painuivat rintaani vasten ja viileä vesi sai nännit kovettumaan ja myös vartalon ihon hieman kananlihalle. Emme kuitenkaan pitäneet kiirettä vaan nautimme aamun hetkestä kunnes päätimme mennä aamupalalle.
Kun nousimme ylös vedestä kiinnitimme huomiota ääniin jota kuului naapurin rannasta. Arja sai ilmeisesti oikein kunnolla koska ääntelyt kaikuivat meille asti. Otin mallaa kädestä kiinni ja hiivimme lähemmäs raja-aitaa mutta pysyttelimme kuitenkin puskien suojassa piilossa.

Arja oli polvillaan baden-baden tuolissa ja Pekka pani häntä takaa silmät kiinni sen näköisenä että jokaisella työnnöllä häneltä oli tulla. Arjan rinnat heiluivat edestakaisin ja hän inisi kiimaisena ja hänen huuliensa välistä kuului!!

”Ihanaa….ihanaa….pane mua peppuun kulta…tekee hyväää!!!” Siinä vaiheessa meille vasta selvisi että Pekka otti vaimonsa aamutuimaan laiturilla ja vielä peppuun.!!!
Huomasin Mallan kasvojen punehtuvan. Ei toki ujoudesta vaan kiihotuksesta jota tämä salakatselu aikaansai. Minun teki myös mieli ja otin Mallaa kädestä kiinni ja kuiskaten ehdotin menoa sisälle. Malla tuli mukaan, mutta välillä taakse vilkuillen.

Päästyämme mökille Malla laskeutui polvilleen lattialle ja nykäisi pyyhkeen pois päältäni ja katsoi edessään huojuvaa kullia. Kivekset olivat veden vaikutuksesta edelleen kivikovat ja kutistuneet, mutta kulli jo kovana ja lähes täydessä mitassa. Se upposi Mallan ahneeseen suuhun ja hän mutisi kulli suussaan

” Nyt mä haluun kullia heti aamusta! Mä imen sut valmiiksi ja sitten panet mua ulkona terassin pöydällä Ipe. Mun tekee ihan sairaasti mieli kyrpää”
.Kyrpäni oli viime yöstä hieman arka, mutta Malla suu kostutti sen pian niin märäksi, että nautinto voitti pienen kivun helposti.

Nyt nainen nousi ylös ja käveli rehevä takamus heiluen ulos ja istui terassin tukevalle pirttipöydälle nojautuen taaksepäin ja levittäen jalkansa erilleen. Pillu näytti houkuttelevalta ja Malla hieroi kahdella sormella sitä ottaen klitoriksen sormiensa väliin samalla tuijottaen minua kun hieroin pöydältä ottamaani mansikkageeliä paisuneeseen kyrpään.
menin polvilleni pöydän ääreen ja sanoin. ” Nyt saan ihaninta aamupalaa mitä voi kuvitella” ja aloin nuolla märkää vittua. Malla hieroi toisella kädellään isoja rintojaan ja levitti jalkojaan yhä enemmän erilleen jotta sain koko herkun eteeni.
Työnsin yhden sormen anukseen ja jatkoin nuolemista kiihtyvällä tahdilla. Malla rukoili minua panemaan itseään, mutta jatkoin nuolemista ja sormen pyörittelyä pepussa välittämästä hänen anelustaan.
Tunsin että hän alkoi olla lähellä huippua ja työnsin toisen sormen perseeseen ja otin klitoriksen suuhun ja pyöritin kielellä sitä suussani. Samalla Mallan vartalo jäykistyi ja hän huusi suoraan huutoa ja samalla tunsin sormissani kuinka pillu alkoi nytkähdellä.

Nousin ylös ja vedin Mallan melkein hervottoman vartalon lähemmäs niin että ihana peppu oli aivan pöydän reunalla. Työnsin kullin pillun huulille ja painoin sen saman tien pohjaan. Malla ulahti kovemmin ja tunsin kuinka vittu nytkähteli paksun kyrvän vartta vasten. Mallan kynnyt painautuivat pakaroihini ja hän inisi nautinnosta kun panin häntä niin että rinnat heiluivat sekä eteen-ja taakse että myös sivulle.
Sitten sanoin käheällä äänellä…

”Nyt saat muru vielä munaa peppuun” Otin punaisena kiiltävän kyrvän ulos pillusta ja asetin sen peppureiälle. Malla huohotti odottaen ja sulki silmänsä kun painoin kyrvän hitaasti mutta vastustamattomasti pohjaan asti. Nyt aloin panna hitaasti mutta kiihtyvällä temmolla ja katselin kuinka tiukka anus puristautui kullin vartta vasten. Mallan suusta alkoi tulla huohotuksen seassa kiimaista puhetta ja se yltyi kun tahti kiihtyi.

”Multa tulee pian uudelleen Ipe!! Pane mua kovaa perseeseen…IHANAAAA:::!!!!”
Ja minä panin kuin viimeistä päivää. Samalla Malla sai orkun ja se oli niin voimakas että hän ponnisti jaloillaan ja minä horjahdin taaksepäin ja kulli tuli ulos hänestä.
Katselin nytkähtelevää naarasta ja menin hänen jalkojen väliin ja nuolin kiimaisena täristen pillua ja vielä avonaista peppua kunnes Malla tarttu hiuksiini ja veti minut lähelleen. Hän nousi polvilleen ja otti nytkähtelevän kyrvän suuhunsa ja alkoi imeä niin kovaa että luulin kullin tukkivan hänen nielunsa. Mallan sormet etsivät peppureikääni ja kun hän sai varovasti ensi pitkäkyntisen sormensa sisäänsä hän upotti sen anukseen, ja samalla aloin tulla. Malla imi ja nieli ja välillä nuoli tärisevää vartta joka kiilsi Mallan nesteistä ja minun spermastani jota oli Mallan huulilla ja poskilla. Otin pöydästä tukea koska jalat olivat pettää ja nyt Malla nousi ylös ja otin hänen huohottavan vartalonsa syleilyyni. Malla hymyili ovelasti ja antoi minulle pitkän irstaan suudelman. Hän maistui kiimalle, halulle ja tietenkin omalle spermalleni jonka maku oli minulle uusi kokemus.
meni aikansa ennen kuin saimme aamupalaa aikaiseksi, sillä menimme vuoteeseen vierekkäin lepäämään joksikin aikaa.
Juttelimme niitä näitä ja Malla lupasi että hänellä on minulle vielä yllätyksiä suunniteltuna…….saas nähdä mitä tarkoitti.
 

Yhteistyössä